W VIVO! Piła rusza Wielka Strefa Gier. Galerię odwiedzi też Naruciak

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W sobotę, 21 sierpnia, w VIVO! Piła ruszyło BIG GAME ZONE, czyli 9-dniowe wydarzenie dedykowane miłośnikom gier. Na miejscu udostępnionych jest 5 tematycznych stref ze stanowiskami gamerskimi. Gościem specjalnym będzie jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – Naruciak. Wstęp jest bezpłatny.
W VIVO! aż do niedzieli, 29 sierpnia, funkcjonowało będzie 5 świetnie zaaranżowanych przestrzeni do gier konsolowych i planszowych oraz wypoczynku. Na miejscu bez wątpienia każdy znajdzie coś dla siebie! Fani survivalu powinni koniecznie odwiedzić Strefę Gry Minecraft wyposażoną w 4 stanowiska gamerskie, natomiast amatorzy gier sportowych - Gaming Zone FIFA. Nieco starszych uczestników wydarzenia z pewnością zachwyci Strefa Retro Game, w której dostępnych jest – bagatela – 50 kultowych gier, takich jak Super Mario, Donkey Kong czy Contra III. Funkcjonuje tu również Strefa Gier Planszowych, które od kilku lat przeżywają swój renesans. Po intensywnych pojedynkach gamerskich można odpocząć w strefie relaksu - Chillout Zone - wyposażonej w wygodne sofy i pufy, a także punkty przeznaczone do ładowania sprzętu elektronicznego.
- Bardzo miło jest mi zaprosić naszych gości do BIG GAME ZONE. Serdecznie zachęcam do aktywnego udziału w wydarzeniu oraz śledzenia rozgrywek na dużych ekranach, usytuowanych w poszczególnych strefach – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła. - Wszystko to oczywiście z zachowaniem norm bezpieczeństwa sanitarnego – dodaje.
Event BIG GAME ZONE w VIVO! Piła potrwa w dniach 21-29 sierpnia w godzinach otwarcia obiektu. Wstęp wolny.
Gość specjalny w VIVO! Piła: Naruciak
Pilskie centrum handlowe, w ramach BIG GAME ZONE, odwiedzi Adam Zimmerman, szerszej publiczności znany jako Naruciak. Internetowy twórca może pochwalić się ponad 3 mln subskrypcji oraz łącznie prawie 737 mln wyświetleń filmów na swoim głównym kanale w serwisie YouTube. W VIVO! jego fani będą mieli okazję do rozmowy, wykonania pamiątkowego zdjęcia z idolem czy udziału we wspólnych gamerskich rozgrywkach.
- W VIVO! zapowiada się świetna impreza zarówno dla osób, które podobnie jak ja są miłośnikami gier, jak również tych, którzy chcą w kreatywny sposób spędzić ostatnie dni wakacji – mówi Naruciak. - Oczywiście serdecznie zachęcam wszystkich do udziału w wydarzeniu i sprawdzenia dostępnych tu rozwiązań. Do zobaczenia na miejscu! – dodaje.
Spotkanie z Naruciakiem odbędzie się w sobotę, 28 sierpnia, w godz. 14:00-18:00. Wstęp wolny.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europejskie miasta planują wzrost inwestycji w infrastrukturę społeczną. Wydatki na niskoemisyjny transport wciąż są niewystarczające [DEPESZA]
W ciągu najbliższych trzech lat 56 proc. gmin miejskich w UE planuje zwiększyć nakłady na redukcję emisji gazów cieplarnianych, a 53 proc. – na infrastrukturę społeczną – wynika z badania EBI. Dotacje krajowe i unijne pozostają głównym źródłem finansowania inwestycji, choć samorządy szukają także innych form finansowania. O potrzebach w tym obszarze eksperci i samorządowcy rozmawiali w trakcie panelu „Fundusze unijne w rozwoju miast i regionów”, który odbył się w ramach EKG w Katowicach.
Farmacja
Właściciele psów i kotów szczególnie narażeni na choroby odkleszczowe. Nie decydują się jednak na profilaktyczne szczepienia

Eksperci ostrzegają, że Polska znajduje się w czołówce krajów Europy Środkowej pod względem liczby zachorowań na kleszczowe zapalenie mózgu, a mimo to poziom zaszczepienia przeciwko tej chorobie pozostaje dramatycznie niski. Tymczasem zmiany klimatyczne, coraz wyższe temperatury, migracje kleszczy i zanik sezonowości ich aktywności powodują, że ryzyko zakażenia jest coraz większe – nie tylko w lesie, ale i w mieście, parku czy ogrodzie, a nawet w domu, szczególnie tam, gdzie mieszkają zwierzęta.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.