Komunikaty PR

Toyota Financial Services z promocyjnymi ofertami podczas Wyprzedaży Rocznika

2023-12-12  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank i Toyota Leasing Polska, działające jako Toyota Financial Services (TFS), prezentują specjalne oferty finansowania dostępne w trakcie Wyprzedaży Rocznika. To nie tylko okazja do zakupu wymarzonego pojazdu w obniżonej cenie, ale również możliwość skorzystania z okazyjnych warunków finansowania, zapewniających klientom elastyczność i komfort podczas procesu zakupowego i późniejszego użytkowania auta.

W ramach promocyjnych warunków finansowana, Toyota Financial Services stawia na transparentność w swoich ofertach, proponując m.in. konkurencyjne RRSO, zerowe oprocentowanie oraz atrakcyjne opcje dodatkowe zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorców.

Finansowanie aut marki Toyota – Wyprzedaż Rocznika 2023

Kredyt Jednoratowy – Wyprzedaż 2023

W ramach tej promocji Toyota Bank proponuje atrakcyjny kredyt jednoratowy na modele Toyoty objęte wyprzedażą rocznika 2023. Wybierając tę ofertę, klienci detaliczni otrzymują finansowanie którego RRSO wynosi tylko 5%. Mogą liczyć także na zerowe oprocentowanie kredytu oraz prowizję wynoszącą nie więcej niż 5%. Oferta będzie dostępna do 09.02.2024 r.

Leasing 103% + GAP

Teraz przedsiębiorcy mogą skorzystać z leasingu obejmującego 103% sumy opłat na okres 24 miesięcy, przy opłacie wstępnej wynoszącej 30%. To oferta stworzona z myślą o przedsiębiorcach, którzy poszukują elastycznych rozwiązań finansowych i cenią sobie ubezpieczenie wartości fakturowej auta. Warunki finansowania obowiązują do 29.02.2024 roku.

W przypadku wyboru promocyjnego finansowania „Kredyt Jednoratowy - Wyprzedaż 2023” lub "Leasing 103% + GAP" – należy potwierdzić u Dealera wysokość rabatu na zakup wybranego samochodu z Wyprzedaży.

„Doskonały rocznik w doskonałej racie” - finansowanie aut Lexus

Lexus UX w Leasingu KINTO ONE

Klienci chcący nabyć nowy model Lexusa UX, mogą to zrobić w atrakcyjnej cenie 134 900 zł. W ramach finansowania KINTO One, wpłacając na początek 10% wartości auta, mogą liczyć na niską ratę już od 990 zł netto miesięcznie. Czas oczekiwania na auto jest bardzo krótki, a producent oferuje także dodatkowy rabat do 6 400 zł na zakup kół zimowych, co stanowi sporą korzyść w obliczu trwającego sezonu zimowego.

Promocyjny Leasing KINTO ONE 104% na Lexusa ES 300h w wersji Business Edition z rocznika 2023 i RX 350h oraz RX 500h z rocznika 2023

W ramach promocyjnego finansowania KINTO One, klienci firmowi kupią prestiżowe modele ES i RX z rocznika 2023, na korzystniejszych warunkach.

Leasing KINTO ONE 104%, to dedykowana propozycja dla przedsiębiorców, którzy:

- oczekują niskiej sumy opłat – w promocyjnej ofercie, wynosi jedynie 104% wartości auta,

- liczą na elastyczność - po zakończeniu leasingu mogą wykupić obecny samochód albo zwrócić go i otrzymać nowy po podpisaniu kolejnej umowy,

- zwracają uwagę na kwestie podatkowe - cała rata leasingowa wchodzi w koszty uzyskania przychodu, co przynosi oszczędności na podatkach,

- chcą płacić stosunkowo niską ratę - spłacać tylko tę część wartości pojazdu, która odpowiada realnej utracie wartości auta w danym czasie.

- nie chcą czekać długo na auto - Leasing KINTO ONE, zapewnia dostęp do wybranych modeli aut  praktycznie od ręki.

- Podczas Wyprzedaży Rocznika, Toyota Financial Services oferuje specjalne warunki finansowania aut Toyota i Lexus, dostosowane do potrzeb klientów. Chcemy, aby zakup wymarzonego samochodu był nie tylko ekonomiczny, ale również komfortowy i elastyczny, dlatego proponujemy takie konstrukcje produktów, które wpisują się we wszystkie wspomniane założenia – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w TFS.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Bitget
2025-07-21 | 09:00

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutam. Ponad jedna trzecia użytkowników portfeli
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Polityka

Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.