Komunikaty PR

Marka Hama ogłasza współpracę z Canton, producentem audio Hi-Fi

2023-09-28  |  11:48

Ta pierwsza firma w ostatnich latach znacznie rozszerzyła swoją ofertę audio i podejmuje kolejny krok wspólnie z firmą Canton. Jest to jeden z najbardziej znanych niemieckich producentów głośników, który od 1972 r. dynamicznie się rozwija i inspiruje kolejne pokolenia entuzjastów sprzętu Hi-Fi. Owocem tej kooperacji są już dwa głośniki bezprzewodowe, które niedługo będą mieć premierę w Polsce.

Współpraca pomiędzy dwiema firmami została już ogłoszona na tegorocznych targach elektroniki użytkowej IFA w Berlinie. Ma ona na celu zapewnienie melomanom niezrównanej, bezkompromisowej jakości dźwięku przy cieszącej oko stylistyce. Pod hasłem "Profejsonalne wrażenia dźwiękowa z Canton" na rynek trafią dwa głośniki Bluetooth, które łączą audiofilską technologię z modnym trendem mobilności oraz wolności od kabla: Glow Pro i Mate Pro. Te najnowsze propozycje można było obejrzeć na stoisku Hama na IFA, a teraz zostaną zaprezentowane szerzej.

Uczta dla zmysłów

Muzyka z telefonu komórkowego, tabletu lub laptopa: głośnik mobilny Glow Pro nie tylko buduje nastrój dzięki ulubionej muzyce, ale także za pomocą wbudowanych w obudowę diod LED tworzy ciekawe efekty świetlne. 30 W mocy muzycznej, tryb Xtra Bass, pięć różnych trybów trybów oświetlenia, żywotność baterii do 12 godzin, możliwość ładowania przez złącze USB-C w ciągu około trzech godzin, wbudowane wejście audio, zintegrowany system głośnomówiący i wodoszczelna obudowa sprawiają, że jest to doskonały sprzęt dla każdego wielbiciela dobrych brzmień. W zależności od osobistych preferencji, można wybrać jeden z trzech trybów: zbalansowany, potężny i podbijający basy. Jeśli dwa głośniki są ze sobą sparowane przez Bluetooth i umieszczone w dowolnym miejscu w pomieszczeniu, otrzymujemy w łatwy sposób prawdziwy efekt stereofoniczny.

 

Głośnik Glow Pro, dane techniczne:

Maksymalna wydajność muzyczna: 30 W, napięcie: 7,4 V;

Połączenie: 3,5 mm gniazdo jack, gniazdo USB-C;

Bluetooth w wersji 5.0, maksymalny zasięg: 10 m;

Zintegrowana akumulator litowo-jonowy, średni czas ładowania: 3 godz., maksymalny czas pracy baterii: 12 godz. pojemność: 2000 mAh;

Stopień ochrony IP: IPX4 (ochrona przed opryskaniem);

Szerokość x wysokość x głębokość: 9,6 cm x 19,5 cm x 9,6 cm, waga: 700 g.

Potężne źródło dźwięku w podróży

Z 60-watowym głośnikiem highfidelity, dwudrożnym przetwornikiem niskich, średnich i wysokich częstotliwości oraz z dodatkową membraną pasywną dla najniższych częstotliwości na kanał uda się każda impreza, niezależnie czy mówimy o przyjęciu w mieszkaniu czy ogrodzie. Mate Pro to gwarancja potężnego dźwięku nawet przez 12 godzin. Za naciśnięciem jednego przycisku można przełączać się między trzema profilami: potężnym, zbalansowanym i skupionym na basie. Wysokie i niskie tony są w ten sposób lepiej zaakcentowane w zależności od danej sytuacji.

I w tym przypadku gdy połączy się ze sobą dwa takie głośniki poprzez Bluetooth, możemy cieszyć się efektem stereo. Głośnik działa również jak powerbank, mogąc zasilić energią smartfon lub tablet. Warto zaznaczyć, że dzięki wodoszczelności na poziomie IPX6 jest też odporny na zachlapania czy wpływ strumieni wody. Dlatego idealnie nadaje się jako wsparcie do rozkręcenia przyjęcia na basenie, nad jeziorem czy na plaży. Zadba też o odpowiednią atmosferę pod prysznicem.

 

Głośnik Mate Pro, specyfikacja techniczna:

Maksymalna wydajność muzyczna: 60 W, napięcie: 7,4 V;

Połączenie: gniazdo jack 3,5 mm, USB-C, USB-A;

Wersja Bluetooth: 5.0, maksymalny zasięg: 10 m;

Zintegrowana bateria litowo-jonowa, średni czas ładowania: 3 godz., maksymalny czas pracy baterii: 12 godz., pojemność 36000 mAh;

Stopień ochrony IP: IPX6 (ochrona przed silnym ciągłym deszczem);

Szerokość x wysokość x głębokość: 31 cm x 15,2 cm x 11,8 cm, waga: 2550 g.

Oba głośniki trafią do sprzedaży w Polsce w ciągu najbliższych tygodni.

O firmie Canton

Canton jest jednym z największych niemieckich producentów głośników hi-fi z własnymi zakładami produkcyjnymi w sercu regionu Taunus w Hesji. Średniej wielkości firma jest zarządzana przez rodzinę właścicieli od momentu jej założenia w 1972 r. i obejmuje portfolio produktów: wysokiej klasy głośniki, systemy muzyczne Smart Wireless, soundbary, a także rozwiązania do zabudowy w ścianach i sufitach. Więcej informacji znajdziemy na stronie www.canton.de.

O marce Hama

Założone w 1923 r. przedsiębiorstwo Hama właśnie obchodzi stulecie, oferując obecnie łącznie ok. 18000 akcesoriów. Niezależnie od tego, czy jest to akcesorium do smartfona, telewizora, smart home, smartwatch, sprzęt audio, komputerowy lub fotograficzny, każdy produkt zachwyca wysoką jakością, atrakcyjnym wzornictwem i innowacyjnymi funkcjami. Firma zatrudnia 1500 osób w swojej niemieckiej siedzibie w Monheim w Bawarii i ok. 2500 na całym świecie. Dzięki 19 zagranicznym lokalizacjom i licznym przedstawicielstwom handlowym, Hama jest obecna na całym globie. Wszelkie niezbędne detale przeczytamy na witrynie https://hamamobile.pl.

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh n Rebel wprowadza dwa modele słuchawek: Twins Blaze i Ace Biuro prasowe
2024-05-07 | 13:29

Fresh 'n Rebel wprowadza dwa modele słuchawek: Twins Blaze i Ace

Holenderska marka Fresh 'n Rebel ogłasza premierę dwóch wariantów mobilnych słuchawek dousznych o zupełnie nowym designie. Twins Blaze mogą się pochwalić m.in. wbudowanym
Audio i HIFI Słuchawki Fresh ‘n Rebel Clam Blaze: 80 godzin słuchania muzyki
2024-04-16 | 01:00

Słuchawki Fresh ‘n Rebel Clam Blaze: 80 godzin słuchania muzyki

Holenderska marka ogłasza premierę najnowszego modelu słuchawek nausznych Bluetooth 5.2. Oprócz niesamowicie pojemnej baterii oferują m.in. wyciszanie hałasu ENC, redukcję szumu
Audio i HIFI Fresh ’n Rebel przedstawia Clam Fuse, słuchawki mobilne z ANC
2024-04-10 | 14:05

Fresh ’n Rebel przedstawia Clam Fuse, słuchawki mobilne z ANC

Holenderski producent ogłosił premierę swoich najnowszych zgrabnych słuchawek nausznych Bluetooth 5.3. Wyróżniają się możliwością grania przez 45 godzin na jednym ładowaniu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.