Przegląd mediów

18
wrzesień

Havas Voice – pierwszy na świecie asystent głosowy B2B

2018-05-28  |  13:01

Podczas 11. konferencji Havas Media Group: Are you ready to change? został zaprezentowany pierwszy na świecie asystent głosowy B2B – Havas Voice. Został stworzony przez wyspecjalizowane w komunikacji digitalowej jednostki: 18 Havas Warsaw oraz DBI Poland, przy współpracy z Wandlee.

W dzisiejszym świecie pełnym danych, algorytmów i analiz pozyskiwanie najprostszych informacji wydaje się być coraz trudniejsze. Coraz więcej loginów, haseł, paneli czy dashboardów powoduje godziny czekania, przetwarzania, buforowania, dzwonienia czy czekania na maile. Dlatego agencja mediowa Havas Media Group obrała za cel skrócenie oraz uproszczenie tego procesu i stworzyła Havas Voice – pierwszego inteligentnego asystenta biznesowego w języku polskim. Havas Voice sprawia, że dostęp do wszystkich danych związanych z prowadzonymi działaniami marketingowymi w środowisku digitalowym, staje się bezpośredni i wygodny.

Tworząc Voice’a, staraliśmy się uprościć sposób dostępu i korzystania z danych biznesowych, których jest z roku na rok coraz więcej. Obecnie w firmach, im więcej posiadają one systemów i narzędzi analitycznych, tym więcej czasu wymaga dotarcie istotnej informacji. Korzystanie z narzędzi wymaga też szkoleń. Uważamy, że używanie danych powinno być bardziej wygodne, bardziej dostępne. Biznesowy asystent głosowy mówiący po polsku może być odpowiedzią na te problemy, bo pozwala na uzyskanie jakiejkolwiek informacji natychmiast, na zasadzie „pytanie-odpowiedź” – powiedział Dominik Komar, Head of 18 Havas Warsaw, Havas Media Group.

Havas Voice, dzięki wykorzystaniu technologii głosowej, pozwala na szybkie odnalezienie każdej informacji związanej z np. aktualnie prowadzoną kampanią online. Havas Voice głosowo poinformuje także o statystykach profili społecznościowych czy kampanii, odwiedzinach, płatności faktur lub poziomie sprzedaży. Asystent obecnie jest skonfigurowany z usługą Google Analytics, ale w niedalekiej przyszłości będzie można go łączyć z dowolną usługą online. 

Więcej informacji o asystencie głosowym Havas Voice można znaleźć tutaj: http://voice.hmgc.pl

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 28 maja

Kalendarium

Medycyna

Postęp technologii medycznych i inteligentnego domu wymusza miniaturyzację baterii. Opracowano już ogniwa o grubości mniejszej niż 1 milimetr

Postępująca miniaturyzacja wymusza na producentach baterii opracowywanie coraz to mniejszych ogniw. Coraz popularniejsze na rynku stają się baterie pastylkowe, charakteryzujące się znacznie mniejszymi rozmiarami niż popularne paluszki. Znajdują zastosowanie przede wszystkim w urządzeniach inteligentnego domu czy internetu rzeczy, ale mogą także zrewolucjonizować medycynę. Miniaturowe ogniwa można zastosować m.in. w implantach czy diagnostycznych soczewkach kontaktowych, a także w inteligentnych domowych systemach bezpieczeństwa.

Internet

W erze sieci 5G atak hakerów może mieć katastrofalne skutki. Polska podejmuje działania w celu ochrony usług kluczowych, takich jak dostawy energii

Atak cybernetyczny może być równie zabójczy jak broń nuklearna. Ataki, które miały miejsce w ostatnich latach, m.in. w Europie czy USA, świadczą, że hakerzy są coraz bardziej niebezpieczni. Cyberprzestępcy atakują także w Polsce – w 2018 roku CERT Polska zanotował ponad 3,7 tys. incydentów. Ustawa o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa i podpisana deklaracja z USA dotycząca bezpieczeństwa sieci 5G mają zmniejszyć ryzyko ataków. Sieci 5G będą miały bardzo istotny wpływ na funkcjonowanie gospodarki. Istotne jest więc podniesienie wymagań bezpieczeństwa.

 

Internet

Brak systemów bezpieczeństwa i nadzoru to największe wady rynku kryptowalutowego. Korporacje technologiczne walczą o uregulowanie branży

Inwestowanie w rynek kryptowalutowy to ryzykowne przedsięwzięcie. Zdarzają się sytuacje, że fundusze przechowywane w portfelach online mogą nieoczekiwanie zniknąć z konta, a utraconych środków nie sposób odzyskać na drodze prawnej. Przedstawiciele branży finansowej przestrzegają przed inwestowaniem w tej branży, ale jednocześnie widzą potencjał technologii blockchain, na podstawie której funkcjonują kryptowaluty.