Przegląd mediów

Havas Voice – pierwszy na świecie asystent głosowy B2B

2018-05-28  |  13:01

Podczas 11. konferencji Havas Media Group: Are you ready to change? został zaprezentowany pierwszy na świecie asystent głosowy B2B – Havas Voice. Został stworzony przez wyspecjalizowane w komunikacji digitalowej jednostki: 18 Havas Warsaw oraz DBI Poland, przy współpracy z Wandlee.

W dzisiejszym świecie pełnym danych, algorytmów i analiz pozyskiwanie najprostszych informacji wydaje się być coraz trudniejsze. Coraz więcej loginów, haseł, paneli czy dashboardów powoduje godziny czekania, przetwarzania, buforowania, dzwonienia czy czekania na maile. Dlatego agencja mediowa Havas Media Group obrała za cel skrócenie oraz uproszczenie tego procesu i stworzyła Havas Voice – pierwszego inteligentnego asystenta biznesowego w języku polskim. Havas Voice sprawia, że dostęp do wszystkich danych związanych z prowadzonymi działaniami marketingowymi w środowisku digitalowym, staje się bezpośredni i wygodny.

Tworząc Voice’a, staraliśmy się uprościć sposób dostępu i korzystania z danych biznesowych, których jest z roku na rok coraz więcej. Obecnie w firmach, im więcej posiadają one systemów i narzędzi analitycznych, tym więcej czasu wymaga dotarcie istotnej informacji. Korzystanie z narzędzi wymaga też szkoleń. Uważamy, że używanie danych powinno być bardziej wygodne, bardziej dostępne. Biznesowy asystent głosowy mówiący po polsku może być odpowiedzią na te problemy, bo pozwala na uzyskanie jakiejkolwiek informacji natychmiast, na zasadzie „pytanie-odpowiedź” – powiedział Dominik Komar, Head of 18 Havas Warsaw, Havas Media Group.

Havas Voice, dzięki wykorzystaniu technologii głosowej, pozwala na szybkie odnalezienie każdej informacji związanej z np. aktualnie prowadzoną kampanią online. Havas Voice głosowo poinformuje także o statystykach profili społecznościowych czy kampanii, odwiedzinach, płatności faktur lub poziomie sprzedaży. Asystent obecnie jest skonfigurowany z usługą Google Analytics, ale w niedalekiej przyszłości będzie można go łączyć z dowolną usługą online. 

Więcej informacji o asystencie głosowym Havas Voice można znaleźć tutaj: http://voice.hmgc.pl

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 28 maja

CES 2019

Kosmos

Wirtualna rzeczywistość ułatwi podbój kosmosu. Nowoczesne kombinezony dadzą astronautom możliwość czucia przedmiotów znajdujących się na zewnątrz

Po technologię rzeczywistości wirtualnej sięgają największe agencje kosmiczne na świecie. Dzięki goglom VR oraz innowacyjnym akcesoriom są w stanie usprawnić procedury pracy w zerowej grawitacji i przygotować astronautów na to, czego doświadczą w przestrzeni kosmicznej. Wykorzystuje się w tym celu zarówno konsumenckie gogle VR i AR, jak i znacznie bardziej zaawansowane rozwiązania, np. kombinezony haptyczne, precyzyjnie przechwytujące ruchy całego ciała.

Infrastruktura

Rośnie liczba ataków wymierzonych w instytucje państwa i sektory kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Powstająca w Polsce cyberarmia może je skutecznie powstrzymać

Specjaliści ABW oceniają, że tylko w 2018 roku zostało zgłoszonych ponad 31,8 tys. incydentów bezpieczeństwa komputerowego. Ponad 6 tys. z nich uznano za ataki na sieć teleinformatyczną. Odpowiedzią na wyzwania i zagrożenia związane z rozwojem nowych technologii mają być Wojska Obrony Cyberprzestrzeni. Zapewnią bezpieczeństwo sieci, monitoring zagrożeń oraz cyberrozpoznanie, a w ciągu trzech lat powinny osiągnąć zdolność operacyjną. Pierwszy zespół obrony cyberprzestrzennej ma być powołany jeszcze w tym roku i będzie liczyć stu ekspertów.