News powiązane z inteligentne lustro
2019-06-25 | 06:00
Handel
W sklepach przyszłości nie będzie pracowników. Obsługą klienta zajmie się sztuczna inteligencja
Handel detaliczny chętnie wdraża innowacje technologiczne, które pomagają zoptymalizować obsługę klientów. Ci zaś oczekują od sklepów przede wszystkim wysokiej dostępności towarów i przekazania kompleksowej wiedzy na temat oferowanych towarów. Z zebraniem jej nie radzą sobie jednak pracownicy. Już niebawem wyręczyć ich mogą wirtualni doradcy. Na świecie działają już pierwsze sklepy bez kasjerów.
2019-01-29 | 06:00
Sprzęt i gadżety
Inteligentne lustra to w pełni funkcjonalne komputery. Doradzą, w co się ubrać i jak się umalować, oraz pozwolą obejrzeć wiadomości
Wśród rozwiązań inteligentnego domu coraz częściej można spotkać lustra wyposażone w system operacyjny, który oprócz możliwości codziennego przeglądania się, oferuje pełną funkcjonalność komputera. Dzięki temu można wyświetlić na nim najświeższe informacje ze świata, obejrzeć wiadomości na YouTube czy wyświetlić dane zebrane przez urządzenia fitness. Inteligentne lustra znajdą zastosowanie w domowych i hotelowych łazienkach. Podpowiedzą, w co się ubrać i jak się umalować. Znajdą także zastosowanie w domowej opiece medycznej.
2018-06-22 | 06:00
Firma
Stworzono inteligentne lustra mogące być nośnikiem reklamy w restauracjach czy przebieralniach. Pozwolą one dotrzeć z przekazem do konkretnych osób
Rynek reklamy online dynamicznie rośnie, m.in. za sprawą coraz bardziej spersonalizowanych reklam na Facebooku. Jeszcze w tym roku udział amerykańskiego portalu w globalnym rynku reklamy internetowej przekroczy 20 proc. Doskonałym sposobem na wyświetlanie spersonalizowanych reklam w przestrzeniach publicznych mogą być inteligentne lustra. Wyświetlane na lustrach np. w restauracjach czy w przebieralniach reklamy ciężko przeoczyć. Urządzenia sprawdzą się także w warunkach domowych, gdzie wyświetlą prognozę pogody lub lokalne informacje.
2017-05-29 | 06:25
Handel
Polska firma stworzyła inteligentne lustra. Potrafią rozpoznawać wiek, płeć i emocje osoby się w nich przeglądającej
Inteligentne urządzenia opanowały rynek produktów konsumenckich. Niemal każdy przedmiot codziennego użytku ma już swój odpowiednik typu smart. Nie inaczej jest z lustrami, czego przykładem są urządzenia produkowane przez polską firmę Abyss Glass, przeznaczone do zastosowań marketingowych. Urządzenia te potrafią nie tylko rozpoznać wiek czy płeć klienta, lecz także jego emocje i dzięki temu dostosować ofertę odpowiednio do jego preferencji i nastroju.