News powiązane z Amadeus Polska
2017-08-16 | 06:20
Handel
Szybko działające witryny internetowe i wyszukiwarki ofert napędzają sprzedaż w turystyce. Przyszłością branży jest sprzedaż online
Przy wyszukiwaniu ofert turystycznych dla internautów decydujące znaczenie ma szybkość. Przy dużej konkurencji długi czas oczekiwania na otwarcie strony może spowodować utratę klienta. To istotne np. przy rezerwacji biletu lotniczego, w trakcie której podróżni odwiedzają przeciętnie ok. 50 stron internetowych. Szybkie wyszukiwanie może zwiększyć konwersję, czyli finalnie doprowadzić do transakcji, nawet o kilkadziesiąt procent.
2017-08-04 | 06:35
Konsument
Big data napędza rynek usług turystycznych. Odpowiednio ukierunkowane reklamy pozwalają przyciągnąć więcej turystów
Branża turystyczna coraz częściej sięga po big data. Analiza danych na temat klientów pozwala na sprofilowanie kampanii promocyjnych i oferty marketingowej do konkretnych użytkowników. To zaś przekłada się na większe zainteresowanie podróżami. Takie rozwiązania przynoszą efekty między innymi tureckiej i portugalskiej organizacji turystycznej. Efektywność dopasowanych reklam jest nawet 50 proc. większa niż w przypadku tradycyjnych kampanii.
2017-07-18 | 06:25
Technologie przyszłości
Sztuczna inteligencja ułatwi komunikację biur podróży z klientami. W dalszej perspektywie może zastąpić także pilotów wycieczek
Sztuczna inteligencja zmienia branżę turystyczną. Obecnie boty – specjalne programy komunikujące się w sposób podobny do człowieka – są w stanie przyjąć zlecenie, odpowiedzieć na pytanie, czy przekazać informacje dotyczące dostępności hotelu i miejsc w samolocie. Chat boty mogą usprawnić funkcjonowanie branży, przejmując obowiązki pracowników biur podróży, a niebawem także funkcja pilotów wycieczek może zostać podjęta przez roboty. Sztuczna inteligencja ułatwi też komunikację z podróżnymi, pozwoli ograniczyć koszty dla biur podróży i ułatwi podróż.
2015-08-26 | 06:30
Konsument
Aplikacje mobilne pomagają zaplanować podróż służbową. Zainteresowanie takimi rozwiązaniami szybko rośnie
Przedsiębiorcy chcą, by organizacja podróży służbowych była coraz prostsza. Na rynku jest dostępnych coraz więcej narzędzi do samodzielnej rezerwacji oraz aplikacji mobilnych. Rozwiązania na smartfony i tablety pozwalają m.in. wprowadzać zmiany również podczas trwania podróży i szybko znaleźć poszukiwane miejsce czy sklep.
2015-08-06 | 06:45
Firma
Wprowadzenie w firmie polityki podróży służbowych może obniżyć ich koszty o jedną czwartą
Polacy coraz częściej wyjeżdżają służbowo – wynika z danych eSKY.pl. Delegacji na terenie kraju było w ubiegłym roku o 7 proc. więcej, a zagranicznych o 15 proc. Koszt delegacji pozostaje kluczowym czynnikiem dla firm. Dzięki wprowadzeniu odpowiedniej polityki, która ułatwi zarządzanie podróżami służbowymi i kontrolę nad ich budżetem, w firmie możliwe są oszczędności na poziomie 20-25 proc.
2015-07-02 | 06:35
Finanse
Przedsiębiorcy chcą ograniczyć koszty podróży służbowych, ale nie zamierzają zmniejszać ich częstotliwości
Co trzecia polska firma zamierza w tym roku obniżyć koszty delegacji. Nie chcą one jednak zmniejszać częstotliwości podróży służbowych, ale lepiej nimi zarządzać. Wprawdzie 61 proc. firm ma politykę podróży służbowych, ale tylko w 8 proc. z nich jest samodzielne stanowisko menadżera podróży.