Mówi: | Plich |
Funkcja: | projektant |
Plich: Bardzo lubię Jessikę Mercedes. Ale robienie sesji, w których kobieta jest przedmiotem, nie jest fajne
Jessica Mercedes jest jedną z najbardziej znanych polskich blogerek i influencerek modowych. W ubiegłym roku założyła autorską markę o nazwie Veclaim. Niedawno ukazała się kampania promująca nową kolekcję brandu. Projektant Plich uważa, że zdjęcia wchodzące w jej skład są nieprzyzwoite i mało kobiece. Chociaż prywatnie lubi Jessikę Mercedes, przyznaje, że prezentacja ubrań nie przypadła mu do gustu.
Zdaniem Plicha najnowsza kampania Veclaim nie wpisuje się w promowane obecnie tendencje społeczne. Pozy, jakie przybiera modelka, są mało kobiece, a nawet wulgarne. Projektant uważa, że tego typu przedmiotowe ukazywanie kobiet nie powinno być promowane w mediach.
– Jestem pod wrażeniem, że znane osoby coraz odważniej sięgają po projektowanie odzieży. Bardzo lubię Jessicę, jej ciuchy są okej, ale kampania z rozstawionymi szeroko nogami jest mało przyzwoita i mało kobieca. Zwłaszcza teraz, kiedy chcemy być godni, nie nosić futer, być eko, uważam, że robienie takich sesji, w których kobieta jest przedmiotem, nie jest fajne – mówi Agencji Newseria Lifestyle Plich.
Projektant wyjaśnia, że jego estetyka jest nieco odmienna od tej, którą zaprezentowała blogerka. Chociaż sam także lubi prowokować, robi to w nieco inny sposób, przy użyciu innych środków.
– Jessica chce prowokować, ja też chcę prowokować. Zresztą bardzo lubię Jessicę właśnie za to, że prowokuje. Ale myślę, że sesję zrobiłbym w zupełnie innej stylizacji – tłumaczy projektant.
Plich zwraca uwagę, że ubrania zaprojektowane przez Jessikę są bardzo poprawne. Na zgrabnym i szczupłym ciele influencerki prezentują się więc korzystnie i robią dobre wrażenie.
– Ubrania Jessiki są bardzo correct, zwłaszcza, jak ubiera je dziewczyna, która jest tak zgrabna i ładna jak Jessica. Wtedy wszystko może wyglądać super, zwłaszcza w połączeniu z ekstra markowymi dodatkami – dodaje Plich.
Czytaj także
- 2024-04-02: Marta Wiśniewska: Otwieram kolejne filie mojej szkoły tańca. Cieszę się, że pomagają mi w tym moje dzieci
- 2024-03-11: Monika Richardson: Po 25 latach pracy w telewizji niełatwo było mi zmienić zawód. Teraz jestem nauczycielką języków obcych i uczę nawet polskiego uchodźców z Ukrainy
- 2024-02-14: Monika Richardson: Styl zarządzania własnym biznesem to skomplikowana sprawa. Mój styl jest partnerski – nie na kumpelę, ale i nie na złą babę czy żmiję
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-16: Ewa Minge: Rynek mody udaje, że ma się dobrze, ale tak nie jest. Jesteśmy zalewani przez bardzo tanią modę fast-foodową z Azji, z którą projektantom ciężko jest konkurować
- 2023-10-03: Filip Chajzer: Postanowiłem oderwać od siebie hasło show-biznes i postawić tylko na biznes
- 2023-10-26: Joanna Przetakiewicz-Rooyens: Polacy coraz bardziej kochają modę vintage i rzeczy używane. Nie krępujemy się tego, że na kolejnym evencie jesteśmy w tej samej sukience
- 2023-10-05: Joanna Przetakiewicz-Rooyens: Ekologiczna moda to w tym momencie iluzja. Klienci często są wprowadzani w błąd
- 2023-08-29: Sylwia Gliwa: Nie mam wybitnego szczęścia w castingach do filmu. Mój talent bardziej doceniają reżyserzy teatralni
- 2023-08-11: Kobiety rzadziej niż mężczyźni podejmują ryzyko, bo bardziej boją się strat i wyolbrzymiają możliwość niepowodzenia. Ma to swoje konsekwencje ekonomiczne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.