Najnowsze

Wszystkie newsy

Venture Café Warsaw łączy społeczność innowatorów

Polecane

Wybrane realizacje. Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-03-14Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel
Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel
Wawel wspiera nową kampanią swoją ofertę wiosenną, w tym kultowe czekoladki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – dostępne teraz w limitowanych wersjach smakowych. W ramach działań reklamowych przebój sprzed lat właśnie zabrzmiał na nowo.
2024-03-145 wskazówek dla skutecznego nawożenia dolistnego zbóż ozimych
5 wskazówek dla skutecznego nawożenia dolistnego zbóż ozimych
Nawożenie dolistne jest jednym z najefektywniejszych elementów dokarmiania zbóż ozimych w okresie wiosennym. Dobrze przemyślane działania agrotechniczne wraz z odpowiednim wyborem samego nawozu to strategia korzystna dla roślin, ale przede wszystkim dla rolnika.
2024-03-14Nowy Fujifilm INSTAX MINI 99 - podkręci kolor Twoich zdjęć
Nowy Fujifilm INSTAX MINI 99 - podkręci kolor Twoich zdjęć
Najnowszy aparat natychmiastowy Fujifilm INSTAX MINI 99 podkręci kolor Twoich zdjęć. Przedstawiamy również nowy film natychmiastowy INSTAX MINI PHOTO SLIDE oraz aktualizację aplikacji INSTAX UP!
2024-03-14Wiosenna aktualizacja inteligentnych kamer EZVIZ C8C: bezpieczny dom na wyciągn
Wiosenna aktualizacja inteligentnych kamer EZVIZ C8C: bezpieczny dom na wyciągn
EZVIZ, lider rozwiązań w dziedzinie inteligentnego domu, wprowadza na rynek zaktualizowaną serię kamer zewnętrznych – C8C 2K+ i C8C 3K.
2024-03-12Neutralność klimatyczna do 2050 roku. Czy smart home może być odpowiedzią?
Neutralność klimatyczna do 2050 roku. Czy smart home może być odpowiedzią?
Komisja Europejska opublikowała w lutym b.r. szereg zaleceń związanych z osiągnięciem przez Unię Europejską neutralności klimatycznej do 2050 roku. Inteligentne domy stają się narzędziem przyczyniającym się do ochrony środowiska poprzez efektywne zarządzanie energią.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Konsument

Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia

Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.