Komunikaty PR

Toyota i Lexus z wysokimi wynikami w teście mocowań fotelików dziecięcych

2019-06-17  |  16:00
Biuro prasowe

Amerykańska organizacja Insurance Institute for Highway Safety opublikowała wyniki najnowszych testów mocowań fotelików dziecięcych w samochodach. Bardzo dobre rezultaty zdobyły Toyota i Lexus, a także Subaru.

 

Prostota - bezpieczeństwo

Insurance Institute for Highway Safety od 2015 roku sprawdza kolejne modele samochodów pod kątem łatwości mocowania fotelików dziecięcych. Założenie jest bardzo jasne - im mniej trzeba się natrudzić, by zamontować fotelik, tym większe szanse, że zostanie on zamocowany poprawnie i zapewni maksymalną ochronę w momencie wypadku. Na amerykańskim rynku za sprawne mocowanie fotelików dziecięcych odpowiada standard LATCH (Lower Anchors and Tethers for Children), który jest odpowiednikiem europejskiego ISOFIX-a.
 

Lexus, Toyota i Subaru na szczycie

W tegorocznym badaniu najwyższą ocenę Good + zdobyły Lexusy RX oraz UX, a także Toyoty Avalon, Camry, Corolla hatchback, Prius i RAV4. Samochody Lexusa i Toyoty zdobył w efekcie 7 najwyższych odznaczeń, a jedyną marką, która osiągnęła tak samo wysoki wynik było Subaru. Warto dodać, że Lexus był również jedynym producentem klasy premium, którego aż dwa modele zdobyły najwyższą notę. Dobre oceny Good przyznano również kolejnym samochodom japońskich marek. W przypadku Lexusa jest to ES, IS, NX oraz RC, z Toyot natomiast C-HR, Highlander i Prius Prime.

Szereg kryteriów

W czasie sporządzania ocen specjaliści z IIHS biorą pod uwagę to, jak głęboko mocowania fotelika znajdują się w przerwie łączącym oparcie fotela z jego siedziskiem, a także jaki kąt powstaje pomiędzy tymi elementami siedzenia. Ocenie podlegają również siła potrzebna do wpięcia fotelika w dolne zaczepy, a także umiejscowienie zaczepów górnych pasków mocujących fotelik - nie powinny znajdować się pod fotelem, na suficie, podłodze bagażnika lub tuż przy niej. Istotne jest również, by ich mocowania nie znajdowały się zbyt blisko innych elementów we wnętrzu auta, z którymi można by je pomylić.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Nowa rodzina olejów Shell Helix z API SN Plus Biuro prasowe
2019-12-13 | 01:00

Nowa rodzina olejów Shell Helix z API SN Plus

Shell wprowadził do oferty rodzinę syntetycznych olejów silnikowych do samochodów osobowych Shell Helix z oznaczeniem SN Plus. To jedne z pierwszych środków smarnych
Motoryzacja Elektryzująca przyszłość Lexusa. Co konkretnie planuje japońska marka?
2019-12-05 | 15:30

Elektryzująca przyszłość Lexusa. Co konkretnie planuje japońska marka?

Baterie trakcyjne i silniki elektryczne możemy znaleźć w samochodach Lexusa już od wielu lat. W 2005 roku Lexus RX 400h, czyli pierwsze auto hybrydowe marki rozpoczęło rewolucję,
Motoryzacja Prido przedstawia dwa nowe modele kamer samochodowych z Wi-Fi – i7 oraz i7pro
2019-12-03 | 14:00

Prido przedstawia dwa nowe modele kamer samochodowych z Wi-Fi – i7 oraz i7pro

Firma Prido wprowadza na rynek dwa nowe modele wideorejestratorów samochodowych – i7 oraz i7pro. W porównaniu do poprzedniego, nowe urządzenia są wzbogacone m.in.

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Internet

Cyberataki coraz bardziej powszechne. Są rozwiązania chroniące infrastrukturę państwową, ale brakuje tych pomagających zwykłym obywatelom

Cyberataki są coraz częstsze i coraz bardziej niebezpieczne. Dotykają firmy, instytucje ważne dla bezpieczeństwa kraju, ale też zwykłych ludzi. Większość krajów, w tym Polska, wdraża systemy cyberbezpieczeństwa. Brakuje jednak narzędzi, które pomogłyby chronić zwykłych obywateli – alarmują eksperci. Tymczasem University of Maryland obliczają, że hakerzy atakują co 39 sekund, średnio 2 244 razy dziennie, a większość osób nie tylko nie wie, jakie kroki podjąć w przypadku naruszenia danych, lecz także jakie stosować zabezpieczenia.

CES Las Vegas 2020

Internet

W strumieniowe przesyłanie rozrywki wchodzą technologiczni giganci. W wideo online swoją szansę widzą także reklamodawcy

Przeciętny odbiorca na oglądanie wideo online poświęca nieco ponad 80 minut. W 2021 roku będzie to już 100 minut. Choć telewizję codziennie ogląda niemal połowa Polaków, to coraz częściej wybieramy serwisy VoD. Zwłaszcza że tym rodzajem mediów zainteresowali się tacy technologiczni giganci jak Apple. Rozwój wideo w sieci jest szansą zarówno dla marketerów, jak i stacji telewizyjnych – przekonują eksperci. Z szacunków wynika, że globalnie reklamodawcy przeznaczą na reklamę video online ponad 175 mln dol. W 2021 roku wydatki na reklamę wideo online będą warte jedną trzecią rynku reklam telewizyjnych.