Komunikaty PR

Plebiscyt Mobility Trends – trwa głosowanie na najlepsze produkty i usługi 2018

2019-01-23  |  12:20
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.29 MB )

Liczy się każdy głos!

W tegorocznej dziewiątej edycji plebiscytu Mobility Trends, dystrybutorzy i producenci dodali do ankiety ponad 300 zgłoszeń. Do 5 lutego entuzjaści nowych technologii mogą zagłosować na usługi i produkty, które w 2018 roku zrobiły na nich największe wrażenie. Konsumenci mogą oddać swój głos w jednej lub wszystkich 19 kategoriach na stronie: www.ankieta.mobilitytrends.pl. Udział w głosowaniu umożliwia wygranie atrakcyjnych nagród, tj. smartfon, słuchawki czy wideorejestrator z modułem GPS.

Mobility Trends to prestiżowy plebiscyt organizowany od 2010 roku przez MIT MEDIA Group, wydawcę magazynu Mobility, Mobilitynews.pl i Technikalia.tv. Nagrody za 2018 rok zostaną przyznane w 25 kategoriach. W aż 19 z nich laureatów wybiorą konsumenci. Kapituła konkursowa przyzna nagrody tylko w 6 kategoriach: Producent roku 2018, Operator roku 2018, Dystrybutor roku 2018, Polska Firma roku 2018, Człowiek roku 2018 i Debiut roku 2018. Organizator dostosowuje kategorie do aktualnych trendów. W tym roku pojawiły się dwie nowe - Biznesowy smartfon roku 2018 i Innowacja roku 2018. W tym roku najwięcej, ponad 30 zgłoszeń wpłynęło w kategoriach: Innowacja i Gadżet roku 2018.

„Plebiscyt Mobility Trends jest organizowany już po raz dziewiąty. Dziedzina IT oraz Telcom wciąż się zmienia, dlatego każda edycja jest zupełnie inna. Muszę przyznać, że wpłynęło bardzo dużo zgłoszeń, co bardzo nas cieszy. W tym roku wręczonych zostanie 25 statuetek „Złoty Bell”, 19 w kategoriach konsumenckich i 6 od Kapituły. Plebiscyt Mobility Trends daje możliwość zaistnienia w branży nowym markom oraz produktom. Dzięki temu, że laureatów wybierają konsumenci – wynik głosowania może być nieprzewidywalny. Wszystkie firmy niezależnie od wielkości, mają takie same szanse na zwycięstwo. Ponadto dzięki Mobility Trend zdobywamy cenne informacje o trendach na rynku nowych technologii. Badanie z wynikami głosowania opublikujemy w czasopiśmie Mobility i na MobilityNews.pl” – powiedział Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA GROUP, wydawca magazynu Mobility i pomysłodawca Mobility Trends.

Każdy może dodać do ankiety premierowy produkt/usługę.

Od połowy grudnia do 9 stycznia br. producenci i dystrybutorzy mogli bezpłatnie dodawać do ankiety urządzenia i rozwiązania, które miały premierę w minionym roku. Głosowanie trwa od 10 stycznia do 5 lutego br. Wystarczy wejść www.ankieta.mobilitytrends.pl i zagłosować! Produkty i usługi, które zdobędą najwięcej głosów konsumentów, otrzymają statuetkę „Złoty Bell”, przyznawaną na cześć Alexandra Grahama Bella – wynalazcy telefonu. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej Gali Mobility Trends, która odbędzie się 20 lutego w Teatrze Capitol w Warszawie.

 

Sponsorzy Mobility Trends 2018: SanDisk, Western Digital, Maxcom, MyScreenProtector, Meizu,    4 PUBLICITY, Teatr i Club Capitol, Technikalia.

Partnerzy: Plantronics, Play, Mio, Telematics Technologies, CAT, Hama, Ingram Micro, Honor, Jabra, Solectric, Blaupunkt, Świat Telefonów i Landotech.

Patron honorowy: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, ZIPSEE Cyfrowa Polska,

Oficjalni patroni medialni: Czwórka Polskie Radio, Wirtualna Polska, Komórkomania, MobilityNews, Technikalia.TV, Mobility.

Patroni medialni: InfoMarket, Brands IT, Big China, Telix, eGospodarka, Ostatnia Tawerna, Outsourcing Portal, BeautyShow, MotoSpace, EuroFlota.

Organizatorem Plebiscytu i Gali Mobility Trends było MIT MEDIA Group, wydawca wiodącego magazynu mobilnych technologii „Mobility”, portalu MobilityNews.pl oraz telewizji internetowej Technikalia.tv. MIT MEDIA działa na rynku wydawniczym od lutego 2001 roku. W maju 2001 ukazał się pierwszy numer pisma Mobility. Obecnie pismo ma ponad 100 stron, na których znajdują się nowości z rynku nowych technologii, głównie telefonii komórkowej. Oprócz mediów MIT MEDIA Group od 2017 roku merytorycznie wspiera projekt e-commerce – Technikalia.pl.

Więcej informacji pod adresem – www.mobility.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Coraz bezpieczniejszy transport publiczny dzięki dozorowi wizyjnemu Biuro prasowe
2019-02-20 | 18:00

Coraz bezpieczniejszy transport publiczny dzięki dozorowi wizyjnemu

Dzięki postępującej cyfryzacji transport publiczny staje się coraz bardziej inteligentny, a w konsekwencji bezpieczniejszy niż kiedykolwiek przedtem. To jeden z wielu wniosków, jakie
Technologie Transition Technologies zwiększy zatrudnienie do 2000 osób w 2019 r.
2019-02-20 | 11:00

Transition Technologies zwiększy zatrudnienie do 2000 osób w 2019 r.

Deglomeracja biznesu trwa Grupa Transition Technologies GK, lider dostawców technologii IT dla energetyki, biznesu i ochrony zdrowia zapowiada zwiększenie zatrudnienia do dwóch
Technologie Piec akumulacyjny – ETT Plus, seria niska STIEBEL ELTRON – w czym tkwi jego sek
2019-02-20 | 01:00

Piec akumulacyjny – ETT Plus, seria niska STIEBEL ELTRON – w czym tkwi jego sek

Sekret pieca akumulacyjnego ETT Plus, seria niska, podobnie jak pozostałych piecy akumulacyjnych oferowanych przez STIEBEL ELTRON tkwi w tym, by ładował się przez pobieranie energii

CES 2019

Kosmos

Wirtualna rzeczywistość ułatwi podbój kosmosu. Nowoczesne kombinezony dadzą astronautom możliwość czucia przedmiotów znajdujących się na zewnątrz

Po technologię rzeczywistości wirtualnej sięgają największe agencje kosmiczne na świecie. Dzięki goglom VR oraz innowacyjnym akcesoriom są w stanie usprawnić procedury pracy w zerowej grawitacji i przygotować astronautów na to, czego doświadczą w przestrzeni kosmicznej. Wykorzystuje się w tym celu zarówno konsumenckie gogle VR i AR, jak i znacznie bardziej zaawansowane rozwiązania, np. kombinezony haptyczne, precyzyjnie przechwytujące ruchy całego ciała.

Infrastruktura

Rośnie liczba ataków wymierzonych w instytucje państwa i sektory kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Powstająca w Polsce cyberarmia może je skutecznie powstrzymać

Specjaliści ABW oceniają, że tylko w 2018 roku zostało zgłoszonych ponad 31,8 tys. incydentów bezpieczeństwa komputerowego. Ponad 6 tys. z nich uznano za ataki na sieć teleinformatyczną. Odpowiedzią na wyzwania i zagrożenia związane z rozwojem nowych technologii mają być Wojska Obrony Cyberprzestrzeni. Zapewnią bezpieczeństwo sieci, monitoring zagrożeń oraz cyberrozpoznanie, a w ciągu trzech lat powinny osiągnąć zdolność operacyjną. Pierwszy zespół obrony cyberprzestrzennej ma być powołany jeszcze w tym roku i będzie liczyć stu ekspertów.