Komunikaty PR

Gigant z branży rolniczej wkracza w e-sport: Ruszyła walka o tytuł mistrzowski

2019-08-21  |  16:00
Biuro prasowe

Na tę wiadomość długo czekali zarówno fani marki John Deere, jak i serii gry Farming Simulator. Czołowy producent maszyn rolniczych ma już własną drużynę i w rozpoczynającym się właśnie sezonie zapowiada walkę o czołowe lokaty.

 

Pierwszym krokiem postawionym przez markę John Deere w wirtualnym świecie był ubiegłoroczny debiut w kultowej grze Farming Simulator. Obecnie w grze można wcielić się w operatora ciągników następujących serii: 6R, 6M, 7R, 8R oraz 8RT. Co więcej, sterować można również kombajnami, m. in. T560i. Obecność czołowej marki producenta maszyn rolniczych w grze okazała się hitem. Za sprawą milionów aktywnych graczy na całym świecie oraz szybko rosnącej rzeszy fanów, gra Farming Simulator zyskuje ogromną popularność wśród amatorów sportów elektronicznych. Co więcej, gracze w trakcie wirtualnej rozgrywki, chętnie decydowali się na maszyny John Deere, zatem naturalnym kolejnym krokiem było powołanie drużyny e-sport.

Przyczyny naszego dołączenia do branży e-sport są oczywiste: przede wszystkim jest to atrakcyjność niezwykle szczegółowego symulatora rolnictwa zarówno w branży rolniczej jak i poza nią. Towarzyszy temu bardzo wysoka akceptacja maszyn John Deere w Farming Simulator, jak również coraz silniejsze przenikanie się świata realnego z wirtualnym – mówi Ralf Lenge, Manager ds. Public Relations w John Deere.

 

Walka o prestiż i wysoką nagrodę

W ostatnich tygodniach John Deere powołał własną drużynę, która w ostatni weekend lipca podczas FarmConu w Niemczech zainaugurowała rywalizację w Lidze Farming Simulator powstałej z inicjatywy Giants Software, twórcy gry. Nowoutworzony zespół John Deere stanowi siedmiu graczy z terenu Niemiec, którzy wspólnie trenują, jak podczas specjalnego obozu przygotowawczego w Erlangen.

Podczas kolejnych 14 turniejów rozgrywanych na terenie całej Europy na przestrzeni jesieni i wiosny drużyny powalczą o tytuł „Farming Simulator Champion 2020” oraz o atrakcyjną nagrodę pieniężną w wysokości 250 000 euro.

 

Zmierz się z drużyną John Deere podczas PGA

W tym roku drużyny będą rywalizować jeszcze w następujących zawodach:

  • 10.08 - 11.08.2019 – rywalizacja online
  • 20.08 - 24.08.2019 – GAMESCOM (Kolonia, Niemcy)
  • 13.09 - 15.09.2019 – ZURICH GAME SHOW (Zurych, Szwajcaria)
  • 18.10 - 20.10.2019 – POZNAŃ GAME ARENA (Poznań, Polska
  • 30.10 - 03.11.2019 – PARIS GAMES WEEK (Paryż, Francja)
  • 10.11 - 16.11.2019 – AGRITECHNICA (Hanower, Niemcy)
  • 22.11 - 24.11.2019 – HEROFEST (Berno, Szwajcaria)

- Będziemy na bieżąco relacjonować poczynania naszej drużyny w social mediach, zapraszamy do polubienia naszej strony na facebook’u, gdzie zawsze znajdziecie najnowsze informacje odnośnie wydarzeń lub akcji dotyczących zespołu i marki John Deere. Dodatkowo, już teraz mamy przyjemność poinformować, iż w dniach 18-20.10 br. można nie tylko kibicować naszej drużynie podczas rozgrywek w Poznań Game Arena, ale też zmierzyć się z nią w meczu towarzyskim. Jak to będzie możliwe? O szczegółach będziemy informować już wkrótce – zapowiada Bartosz Białas z John Deere Polska.

 

Rynek e-sport ciągle rośnie

E-sport aktualnie jest najszybciej rozwijającą się dziedziną sportu na świecie. Każdego roku na szybko rozwijającym się rynku ustanawiane są nowe rekordy - zarówno pod względem wielomilionowej sprzedaży, jak również stale rosnącej widowni. W Stanach Zjednoczonych, a także w wielu krajach azjatyckich i europejskich sporty elektroniczne uzyskały status faktycznej dziedziny sportowej.

Jak szacują specjaliści, autorzy raportu Global Esports Market w tym roku wartość rynku e-sportu znacznie przekroczy miliard dolarów, podczas gdy do 2022 r. liczba ta prawdopodobnie wzrośnie do nawet 1,5-1,8 mld dolarów. Szybki rozwój wirtualnej dziedziny sportu idzie w parze z zainteresowaniem widzów i sponsorów. Na świecie rozgrywki oglądać będzie w 2019 roku ponad 450 mln osób (wzrost o ok. 15 proc w porównaniu z 2018 r.).

Swoją ogromną popularność e-sport zawdzięcza głównie takim grom, jak „League of Legends”, „Dota 2” czy „FIFA”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej Biuro prasowe
2020-02-04 | 09:30

Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej

Słodkie kibicowanie z fioletową krową W tym roku Milka po raz kolejny zaprasza miłośników sportów zimowych do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. Już w
Sport Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej
2020-02-03 | 17:20

Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej

Słodkie kibicowanie z fioletową krową W tym roku Milka po raz kolejny zaprasza miłośników sportów zimowych do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. Już w
Sport BRAK ZDJĘCIA
2020-01-16 | 11:09

Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi

Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Druk 3D niezastąpiony w czasie pandemii. Mimo to wiele mniejszych firm może nie przetrwać kryzysu

Trudności z logistyką i dostawami do klientów, ograniczenie dostępności komponentów produkowanych w Azji – to problemy, które branża technologiczna odczuła w związku z rozwojem pandemii. – Niektóre firmy mogą tego nie przetrwać – mówi Mariusza Babula z firmy Zortrax. W długim terminie kryzys związany z koronawirusem może mieć jednak dobroczynny wpływ na rynek. Drukarki 3D w czasie pandemii okazały się niezastąpione w produkcji środków ochrony osobistej dla personelu medycznego z uwagi na krótki czas realizacji zamówień. Wzrosła więc świadomość roli druku 3D w produkcji.

Robotyka i SI

Pandemia spowolni sprzedaż aut elektrycznych i autonomicznych. Technologie będą jednak nadal rozwijane ze względu na stosowanie ich do dezynfekcji i zaopatrzenia szpitali

Eksperci przewidują, że zarówno rynek aut elektrycznych, jak i autonomicznych zanotuje w tym roku spadek. Po krótkotrwałym załamaniu oba jednak wrócą na tor stałego rozwoju. W efekcie, według najnowszych prognoz, do 2040 roku 31 proc. samochodów jeżdżących po drogach stanowić będą auta elektryczne. Tymczasem już dziś w Chinach pojazdy autonomiczne stają się ważnym środkiem transportu w dobie ograniczeń wynikających z panującej pandemii SARS-CoV-2.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.