Komunikaty PR

BMC Polska rusza z projektem BMC Labs

2019-11-08  |  19:50

BMC Polska rusza z nowym projektem – BMC Labs. W ramach tej inicjatywy oferowany jest cały szereg różnych usług dostosowanych do potrzeb kolarskiej społeczności, w tym m.in. bikefitting, doradztwo i treningi. Pierwszym oficjalnie otwartym salonem jest krakowski Profidea BMC Lab. Jak zapowiada BMC Polska, w 2020 r. w niektórych dużych miastach pojawią się kolejne salony sieci BMC Labs.

Projekt BMC Labs łączy w sobie szereg zróżnicowanych usług skierowanych do fanów kolarstwa ze sportowym zacięciem. BMC Polska wskazuje, że podstawowym założeniem programu BMC Labs jest połączenie rowerów marki BMC Switzerland z usługami najlepszych w Polsce bikefitterów. W efekcie zainteresowane osoby mają zdecydowanie łatwiejszy dostęp do doradców posiadających ekspercką wiedzę i doświadczenie dotyczące wyboru i odpowiedniego dopasowania roweru.

W BMC Labs wcielamy w życie wartości stojące za marką BMC. Przywiązanie do jakości i nawet najmniejszych szczegółów przekłada się tutaj na kompleksowe podejście do klienta. Formuła projektu nie jest sztywno ograniczona. Lista oferowanych usług to nie tylko mający coraz większe znaczenie dla pasjonatów kolarstwa profesjonalny bikefitting, ale też inne formy wsparcia. Chodzi m.in. o testy rowerów BMC, konsultacje z fizjoterapeutami i trenerami, a także wspólne treningi” – mówi Krzysztof Spławski, menedżer ds. sprzedaży i produktów w BMC Polska.

Profidea BMC Lab w Krakowie

Pierwszym oficjalnie otwartym w ramach projektu BMC Labs salonem jest – zlokalizowany w Krakowie – Profidea BMC Lab, którego działalność zainaugurowano 25 października 2019 r.

Profidea BMC Lab powstał z myślą o tych wszystkich klientach, którzy cenią sobie profesjonalizm i możliwość spokojnej rozmowy. Stworzyliśmy taką nową przestrzeń spotkań kolarskich, aby nawet najbardziej wymagający klienci czuli się komfortowo, opowiadając przy kawie o swoim wymarzonym rowerze” – mówi Tamara Górecka-Werońska, pierwsza w Polsce bikefitterka i założycielka inicjatywy Profidea dla Kobiet.

Jak wyjaśnia założyciel Profidea Bike Lab, Paweł Weroński, w krakowskim salonie można liczyć na całkowicie indywidualne i zarazem kompleksowe podejście.

Dlaczego BMC? To marka, do której jesteśmy sami w 100 proc. przekonani. BMC to szwajcarska precyzja, dokładność i styl. To jedna z najlepszych marek na rynku” – wskazuje Paweł Weroński.

Z zapowiedzi BMC Polska wynika, że projekt BMC Labs będzie rozszerzany w przyszłości także na inne regiony Polski. Wstępne plany zakładają otwarcie w 2020 r. kolejnych salonów w dużych miastach.

Oficjalny dystrybutor rowerów marki BMC w Polsce:

https://bmc-switzerland.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej Biuro prasowe
2020-02-04 | 09:30

Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej

Słodkie kibicowanie z fioletową krową W tym roku Milka po raz kolejny zaprasza miłośników sportów zimowych do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. Już w
Sport Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej
2020-02-03 | 17:20

Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej

Słodkie kibicowanie z fioletową krową W tym roku Milka po raz kolejny zaprasza miłośników sportów zimowych do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. Już w
Sport BRAK ZDJĘCIA
2020-01-16 | 11:09

Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi

Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Technologie

Pandemia przyspiesza rozwój w biometrii. Czeka nas wysyp bezdotykowych technologii wspieranych przez sztuczną inteligencję

Z najnowszych analiz ekspertów ABI Research wynika, że pandemia koronawirusa przyczyni się do spadku dochodu ze sprzedaży urządzeń biometrycznych w 2020 roku o 2 mld dol. Korzystanie z dotykowych interfejsów weryfikacji tożsamości w dobie pandemii zwiększa ryzyko rozprzestrzenienia się wirusa, dlatego na popularności zyskają zabezpieczenia biometryczne wykorzystujące bezdotykowe systemy wizyjne wspierane sztuczną inteligencją.

Robotyka i SI

Pandemia przyspiesza robotyzację polskich firm. Ludzie są coraz częściej zastępowani przez maszyny [AUDIO]

Firmy rozszerzają sposób korzystania z robotów w celu zwiększenia dystansu społecznego i zmniejszenia liczby pracowników, którzy muszą fizycznie przyjść do pracy. Roboty są również stosowane do wykonywania zadań, których pracownicy nie mogą realizować zdalnie. W Polsce obecnie na 10 tys. zatrudnionych przy produkcji przemysłowej przypadają zaledwie 42 roboty. W sektorze bankowym, ubezpieczeniowym i telekomunikacyjnym należymy już jednak do europejskiej czołówki.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.