Komunikaty PR

Polska aplikacja „dowiezie”
 na lotnisko w Norwegii

2019-08-12  |  11:20
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Bieńkowski
Bloomnet

Michała Kajki 3/1
10-546 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|bloomnet.eu | |rafal.bienkowski|bloomnet.eu
502 644 341
bloomnet.eu
Do pobrania PKS Oslo ( 0.62 MB )

Agencja interaktywna Bloomnet stworzyła narzędzie, które ułatwi pasażerom dojazd na lotnisko Oslo Torp. Aplikacja zamówiona przez norweskiego przewoźnika jest już dostępna dla podróżnych. System usprawnia jednak także organizację pracy samej firmy.

Aplikacja zaprojektowana na zlecenie firmy PKS Oslo to rozwiązanie stworzone głównie z myślą o osobach podróżujących z Oslo do Polski, chociaż dostępne są też wersje w języku norweskim, rosyjskim i angielskim.

Narzędzie umożliwia zarezerwowanie przez stronę lub aplikację busa, który podjedzie pod dowolne miejsce w stolicy Norwegii, a następnie zawiezie pasażera na lotnisko Oslo Torp. Użytkownik może edytować zamówienie oraz śledzić jego status, dzień przed wylotem otrzyma z kolei SMS potwierdzający godzinę przyjazdu samochodu na wskazane miejsce (auto może też czekać przed halą przylotów). Pasażer może dokonać opłaty za pośrednictwem aplikacji z dodaną wcześniej kartą płatniczą lub dopiero po przyjeździe kierowcy.

Nowy system ułatwia jednak życie nie tylko klientom. To także narzędzie usprawniające organizację pracy całej firmy (m.in. kierowcy dysponują swoją aplikacją i ustalają w niej trasy).

System został zaprojektowany w oparciu o technologię PWA. Progresywna aplikacja webowa to mobilna strona, która wygląda jak klasyczna aplikacja pobierana na smartfona, ale w odróżnieniu od niej nie wymaga pobrania ze sklepu i instalacji. Skrót aplikacji można po prostu przypiąć do ekranu głównego, a samo narzędzie działa później w trybie pełnoekranowym – mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji Bloomnet. 

To kolejny projekt polskiej firmy w Norwegii. W przeszłości agencja odpowiadała m.in. za realizację stron internetowych tamtejszych szkół językowych, a także stworzenie Yobi, aplikacji skierowanej do mieszkańców, którzy szukali pomocy do szybkiego sprzątania. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Chmura przyszłością Contact Center Biuro prasowe
2019-12-11 | 15:00

Chmura przyszłością Contact Center

Zdaniem ekspertów, do 2021 roku, 70% osób zarządzających zdecyduje się skorzystać w swoich organizacjach z rozwiązań opartych na „chmurze”. Trend korzystania z
Technologie OKI Europe świętuje 30-lecie technologii LED
2019-12-11 | 10:00

OKI Europe świętuje 30-lecie technologii LED

Trzydzieści lat po wprowadzeniu na rynek swoich pierwszych drukarek LED firma OKI Europe świętuje swoją historię jako pionier i mistrz technologii drukarek LED, którą nadal udoskonala
Technologie Ludzkie życie w rękach dronów
2019-12-11 | 09:18

Ludzkie życie w "rękach" dronów

Drony odgrywają  coraz większą rolę w zakresie ratowania ludzkiego życia. Polska firma Pelixar stworzyła przełomowe rozwiązanie, które rozszerza zastosowanie dronów w

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gry i rozrywka

Przyszłość rynku akcesoriów do gier to personalizacja. Użytkownicy oczekują produktów unikatowych, dopasowanych do ich fizjonomii

Rynek gadżetów gamingowych rośnie w siłę. Coraz więcej producentów kieruje swoje urządzenia nie tylko do przeciętnego gracza, lecz także do zawodowych e-sportowców. Gracze poszukują podzespołów i peryferiów komputerowych, które będą mogli dostosować do swoich potrzeb i przyzwyczajeń. Na popularności zyskują sprzęty gamingowe z w pełni konfigurowalnym podświetleniem, klawiatury pozwalające dopasować sposób działania przełączników oraz myszki, które zostaną dostosowane do dłoni konkretnego użytkownika.

CES Las Vegas 2020

Kosmos i lotnictwo

Min. Rozwoju: Kosmos to źródło dochodów, innowacji i pole do rozwoju polskich firm

W ramach popularyzacji branży kosmicznej polski rząd przeznaczy 250 mln zł na składkę do Europejskiej Agencji Kosmicznej. Kondycję branży poprawić może także wdrożenie programu Horyzont Europa na lata 2021-2027, dzięki któremu polskie przedsiębiorstwa będą odgrywały większą rolę w międzynarodowych projektach badawczych.