Komunikaty PR

Quest jako Reprezentatywny Dostawca rozwiązań do migracji w chmurze wg Gartnera

2019-03-14  |  10:00
Biuro prasowe

Firma Quest została wyróżniona jako Reprezentatywny Dostawca (ang. Representative Vendor) w opublikowanym w lutym br. przewodniku rynkowym Gartnera „Market Guide for Cloud Office Migration Tools”*. Poddane ocenie narzędzia Quest, jako jedyne posiadają wszystkie z 40 cech i funkcjonalności określonych przez Gartnera, które powinny mieć narzędzia do migracji na platformy chmurowe.

 W przewodniku rynkowym Gartnera Market Guide for Cloud Office Migration Tools” poddano analizie ofertę produktową dostawców rozwiązań do migracji do biura w chmurze oraz przedstawiono zalecenia dotyczące oceny tych narzędzi. Według Gartnera migracja do biura w chmurze (ang. cloud office migration) to proces konsolidacji i przenoszenia zbioru obciążeń z systemów źródłowych na platformę biurową opartą na chmurze. Korzystanie z narzędzi do migracji do chmury staje się bardzo ważne, ponieważ organizacje w coraz większym stopniu przenoszą swoje zasoby i obciążenia do chmury. Gartner przewiduje również, że do 2021 roku ponad 70% użytkowników biznesowych będzie w znacznym stopniu korzystać z funkcji biura w chmurze.

W publikacji Market Guide for Cloud Office Migration Tools” firma Quest została wyróżniona jako jedyny dostawca oprogramowania, którego oferta produktowa spełnia wszystkie kryteria funkcjonalności określone przez Gartnera dla narzędzi do migracji. Produkty Quest eliminują złożoność związaną z zarządzaniem i zabezpieczaniem platform Microsoft w chmurze, w tym Office 365, Azure AD i Exchange Online. A rozwiązania takie, jak np. Migration Manager, On Demand Migration czy Migrator for Notes ułatwiają przeprowadzanie nawet najbardziej złożonych projektów migracyjnych w chmurze. 

Quest od lat posiada pozycję lidera rynku rozwiązań do zarządzania środowiskami Microsoft - lokalnie, w chmurze oraz w środowiskach hybrydowych. Ubiegłoroczne przejęcie firmy Metalogix wzmocniło ofertę rozwiązań Quest, rozszerzając ich możliwości o obsługę SharePoint, SharePoint Online i OneDrive dla Firm. Quest jako jeden z wiodących niezależnych dostawców oprogramowania Microsoft (Microsoft ISV) posiada aktualnie najbardziej kompletny na rynku zestaw narzędzi informatycznych, które pomagają organizacjom w bezpiecznym i wydajnym zarządzaniu platformami Microsoft. Narzędzia te są wykorzystywane na całym świecie przez ponad 336 milionów użytkowników w środowiskach lokalnych, chmurowych i hybrydowych.

 


[*] Gartner, Market Guide for Cloud Office Migration Tools, Gavin Tay, Adam Preset, Joe Mariano, 28.02.2019

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Oprogramowanie Polskie trendy nauki online - wady i zalety tego rozwiązania Biuro prasowe
2020-05-26 | 01:00

Polskie trendy nauki online - wady i zalety tego rozwiązania

. Są jednak funkcjonalności pozwalające na bezpieczne prowadzenie zajęć o których  informowało Ministerstwo Cyfryzacji . Co ciekawe na polskiej platformie webinarowej
Oprogramowanie Polski startup pomoże przetrwać biznesom z komunikacją w czasie pandemii!
2020-04-01 | 10:55

Polski startup pomoże przetrwać biznesom z komunikacją w czasie pandemii!

Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być
Oprogramowanie Huawei AppGallery w nowej odsłonie
2020-02-27 | 10:00

Huawei AppGallery w nowej odsłonie

Podczas premiery nowych produktów w Barcelonie, Huawei zaprosił deweloperów z całego świata do współtworzenia jego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. Zaprezentował

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sprzęt i gadżety

Inteligentne recyklomaty ułatwiają segregowanie odpadów. Do recyklingu ma zachęcić Polaków e-kaucja

Na rynku dostępne są już inteligentne kosze na śmieci, które wyręczają użytkowników w segregacji odpadów. Jeszcze inne zajmują się przetwarzaniem resztek w prekompost. Roboty potrafią poznać cechy i rozróżnić, czy materiał jest mętny, czy nieprzezroczysty, rozpoznają też symbole określonych marek. Wyzwaniem jest jednak, by do recyklingu przekonać zwykłych ludzi. Pomóc w tym mają urządzenia do recyklingu EcoTech System. W zamian za wrzucane puszki czy butelki dostaje się punkty, które można wymienić na darmowe bilety czy zniżki.

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.