Komunikaty PR

Backup i odtwarzanie Active Directory

2019-04-01  |  11:00

Firma Quest Software udostępniła nowe rozwiązanie - Quest Recovery Manager for Active Directory (RMAD) Disaster Recovery Edition. Narzędzie daje organizacjom możliwość tworzenia kopii zapasowych oraz szybkiego odzyskiwania i przywracania usługi Active Directory w krytycznych sytuacjach spowodowanych awarią, cyberatakiem lub w wyniku innych zdarzeń losowych.

Rozwiązanie Quest Recovery Manager for Active Directory (RMAD) Disaster Recovery Edition poszerza zestaw rozwiązań Quest Recovery Manager, które umożliwiają tworzenie kopii zapasowych i ochronę krytycznych danych AD, Azure, Office 365 lub Exchange. Quest Recovery Manager for Active Directory oferuje możliwość przywrócenia wszystkich serwerów domeny AD z jednego miejsca, testowanie poprawności odtworzenia domeny, a także wykonywanie kopii zapasowej i przywracanie obiektów, a nawet ich pojedynczych atrybutów w trybie online, bez restartowania serwera. Ta funkcjonalność nie jest możliwa za pomocą standardowych narzędzi oferowanych przez Microsoft.   

W rozbudowanej infrastrukturze AD trudno jest szybko przywrócić sprawność domeny w przypadku, gdy uległa ona awarii. Dlatego opracowanie odpowiedniej polityki backupu i szybkiego odtwarzania AD powinno być jednym z kluczowych elementów strategii utrzymania dostępności usługi AD. Według raportu Gartnera z lutego br. Infrastructure Availability and Recovery Primer for 2019”- „...w przedsiębiorstwach cyfrowych liderzy  operacyjni i odpowiedzialni za infrastrukturę muszą planować stany niezawodności, dostępności, odporności i odzyskiwania w środowiskach ich organizacji. Wymaga to technologii i narzędzi, a także indywidualnych umiejętności, aby było to możliwe w lokalnych, chmurowych i hybrydowych środowiskach IT.” 

Dzięki Quest Recovery Manager for Active Directory (RMAD) Disaster Recovery Edition organizacje mogą wdrożyć plan odzyskiwania AD i szybko przywrócić środowisko do pracy po wystąpieniu wszelkich zdarzeń spowodowanych błędami, awariami, cyberatakami lub innymi zdarzeniami losowymi. 

Najważniejsze funkcje Quest Recovery Manager for Active Directory (RMAD) Disaster Recovery Edition:

  • Szybkie tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie na poziomie obiektu, atrybutu, katalogu i systemu operacyjnego w całym lesie, zapewniając pełne odtworzenie AD po awarii, cyberataku lub innym zdarzeniu.
  • Przywracanie systemu operacyjnego kontrolera domeny (niezależnie od innych funkcji IT) pozwala skrócić czas przestoju i szybko przywrócić użytkowników do pracy.
  • Wprowadzanie i weryfikowanie planów odzyskiwania AD w przypadku awarii, cyberataku lub innych zdarzeń (Disaster Recovery). Za pomocą wirtualnego laboratorium testowego lasu z danymi produkcyjnymi, możliwe jest testowanie zmian przed ich wprowadzeniem oraz różnych scenariuszy działań.
  • Określenie zmian wprowadzonych od ostatniej kopii zapasowej. Pozwala porównać stan online usługi AD z wcześniejszymi kopiami zapasowymi. Możliwość szybkiej lokalizacji usuniętych lub zmienionych obiektów albo atrybutów znacznie przyspiesza odzyskiwanie AD. Ponadto za pomocą rozwiązania Quest Change Auditormożna łatwo określić, kto i kiedy wprowadził zmiany. 
  • Możliwość integracji z Quest On Demand Recovery. Za pomocą jednej konsoli użytkownicy mogą zarządzać kopiami zapasowymi i odzyskiwaniem danych zarówno on premise, jak i w Azure AD.

 

Rozwiązania Quest RMAD są wykorzystywane przez tysiące organizacji na całym świecie. Pomagają utrzymać maksymalny czas pracy bez przestojów, zabezpieczyć przed utratą danych i przygotować na pojawiające się zagrożenia, a przy tym chronią wiarygodność firmy i obniżają koszty operacyjne. Najnowsze rozwiązanie Quest RMAD Disaster Recovery Edition jest „polisą ubezpieczeniową” dla AD, która daje możliwość przygotowania się do nieprzewidywalnych zdarzeń, a kiedy już wystąpią, łagodzi ich skutki i minimalizuje zakłócenia ciągłości biznesowej organizacji.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Oprogramowanie Polskie trendy nauki online - wady i zalety tego rozwiązania Biuro prasowe
2020-05-26 | 01:00

Polskie trendy nauki online - wady i zalety tego rozwiązania

. Są jednak funkcjonalności pozwalające na bezpieczne prowadzenie zajęć o których  informowało Ministerstwo Cyfryzacji . Co ciekawe na polskiej platformie webinarowej
Oprogramowanie Polski startup pomoże przetrwać biznesom z komunikacją w czasie pandemii!
2020-04-01 | 10:55

Polski startup pomoże przetrwać biznesom z komunikacją w czasie pandemii!

Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być
Oprogramowanie Huawei AppGallery w nowej odsłonie
2020-02-27 | 10:00

Huawei AppGallery w nowej odsłonie

Podczas premiery nowych produktów w Barcelonie, Huawei zaprosił deweloperów z całego świata do współtworzenia jego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. Zaprezentował

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sprzęt i gadżety

Inteligentne recyklomaty ułatwiają segregowanie odpadów. Do recyklingu ma zachęcić Polaków e-kaucja

Na rynku dostępne są już inteligentne kosze na śmieci, które wyręczają użytkowników w segregacji odpadów. Jeszcze inne zajmują się przetwarzaniem resztek w prekompost. Roboty potrafią poznać cechy i rozróżnić, czy materiał jest mętny, czy nieprzezroczysty, rozpoznają też symbole określonych marek. Wyzwaniem jest jednak, by do recyklingu przekonać zwykłych ludzi. Pomóc w tym mają urządzenia do recyklingu EcoTech System. W zamian za wrzucane puszki czy butelki dostaje się punkty, które można wymienić na darmowe bilety czy zniżki.

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.