Komunikaty PR

Nowe projektory laserowe 3LCD od Panasonic

2019-06-28  |  13:00
Biuro prasowe

Seria PT-MZ16 składa się z trzech modeli oferujących jasność do 16 000 lumenów (PT-MZ16K) i rozdzielczość WUXGA. Urządzenia mają się wyróżniać cichą pracą (38 dB w trybie normalnym) i lekką konstrukcją (22 kg), dzięki czemu będą idealnym rozwiązaniem do sal wykładowych i konferencyjnych.

Dzięki wykorzystaniu lasera projektory nie będą wymagać konserwacji i zaangażowania managerów AV. Ponadto pyłoszczelna konstrukcja i filtr Eco zapewnią dłuższą eksploatację i niezawodną pracę projektora nawet do 20 000 godzin.

W serii PT-MZ16K zastosowano również rozwiązania minimalizujące ryzyko przestojów w pracy. Modele zostały wyposażone w dodatkowe wejście sygnału rezerwowego oraz funkcję monitorowania, która będzie informować operatorów o wystąpieniu konkretnej usterki.

Uproszczono także konfigurację urządzenia. W wyposażeniu znalazł się podwójny port LAN obsługujący technologię DIGITAL LINK, która umożliwi przesyłanie sygnałów HDMI, audio wideo i poleceń sterujących za pośrednictwem jednego kabla na odległość do 150m. Z kolei uchwyty sufitowe będzie można stosować wraz z funkcją Corner Keystone Correction, co przyspieszy i obniży koszt instalacji projektora.

- Rynek AV na uczelniach i w firmach rozwija się w ostatnich latach bardzo szybko, co powoduje duże nakłady pracy dla menedżerów AV i IT. Nasza nowa seria projektorów laserowych LCD została stworzona po to, by ograniczyć ich zaangażowanie w instalacje i konfigurację urządzeń. Modele będą mogły bezproblemowo pracować przez długi czas, a ryzyko wystąpienia jakichkolwiek usterek zostało ograniczone do minimum – mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

Zapowiedziana na Infocomm 2019 seria PT-MZ16 składa się z trzech modeli PT-MZ16K (16 000 lm), PT-MZ13K (13 000 lm) i PT-MZ10K (10 000 lm). Pojawią się one na rynku w listopadzie 2019 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Z Solectric wybierzesz idealny prezent dla dziecka pod choinkę Biuro prasowe
2019-12-14 | 10:45

Z Solectric wybierzesz idealny prezent dla dziecka pod choinkę

Firma Solectric GMBH Polska, będąca dystrybutorem m.in. innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych dla szkół i klientów indywidualnych, przygotowała wyjątkową ofertę
Technologie Sukces drużyny RTB – Warsaw MIMotaurs w międzynarodowym wyścigu dronów
2019-12-13 | 12:00

Sukces drużyny RTB – Warsaw MIMotaurs w międzynarodowym wyścigu dronów

  RTB – Warsaw MIMotaurs, polska drużyna programistów rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji z Uniwersytetu Warszawskiego, zajęła czwarte miejsce w międzynarodowych
Technologie Chmura przyszłością Contact Center
2019-12-11 | 15:00

Chmura przyszłością Contact Center

Zdaniem ekspertów, do 2021 roku, 70% osób zarządzających zdecyduje się skorzystać w swoich organizacjach z rozwiązań opartych na „chmurze”. Trend korzystania z

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Internet

Cyberataki coraz bardziej powszechne. Są rozwiązania chroniące infrastrukturę państwową, ale brakuje tych pomagających zwykłym obywatelom

Cyberataki są coraz częstsze i coraz bardziej niebezpieczne. Dotykają firmy, instytucje ważne dla bezpieczeństwa kraju, ale też zwykłych ludzi. Większość krajów, w tym Polska, wdraża systemy cyberbezpieczeństwa. Brakuje jednak narzędzi, które pomogłyby chronić zwykłych obywateli – alarmują eksperci. Tymczasem University of Maryland obliczają, że hakerzy atakują co 39 sekund, średnio 2 244 razy dziennie, a większość osób nie tylko nie wie, jakie kroki podjąć w przypadku naruszenia danych, lecz także jakie stosować zabezpieczenia.

CES Las Vegas 2020

Internet

W strumieniowe przesyłanie rozrywki wchodzą technologiczni giganci. W wideo online swoją szansę widzą także reklamodawcy

Przeciętny odbiorca na oglądanie wideo online poświęca nieco ponad 80 minut. W 2021 roku będzie to już 100 minut. Choć telewizję codziennie ogląda niemal połowa Polaków, to coraz częściej wybieramy serwisy VoD. Zwłaszcza że tym rodzajem mediów zainteresowali się tacy technologiczni giganci jak Apple. Rozwój wideo w sieci jest szansą zarówno dla marketerów, jak i stacji telewizyjnych – przekonują eksperci. Z szacunków wynika, że globalnie reklamodawcy przeznaczą na reklamę video online ponad 175 mln dol. W 2021 roku wydatki na reklamę wideo online będą warte jedną trzecią rynku reklam telewizyjnych.