Komunikaty PR

Najnowocześniejsze, polskie technologie na Targach Hannover Messe

2017-04-21  |  13:12
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Wykorzystanie Internetu Rzeczy i Rozszerzonej Rzeczywistość w przemyśle, inteligentny serwis maszyn, czy zarządzanie remontami – to tylko część rozwiązań, które na Międzynarodowych Targach Hannover Messe, zaprezentuje Transition Technologies, lider w zakresie dostarczania nowoczesnych technologii dla rynku energii, gazu i przemysłu.  

Międzynarodowe Targi Innowacyjnych Technologii Przemysłowych Hannover Messe to jedne z największych na świecie i największe w Europie targi poświęcone tematyce przemysłowej. Tegorocznym partnerem wydarzenia jest Polska. Wśród firm, które będą reprezentować nasz kraj znalazła się m.in. Transition Technologies PSC (TT PSC), polska spółka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Transition Technologies i wraz z dziesięcioma innymi podmiotami, będzie reprezentować także region świętokrzyski.

Polskie rozwiązania szyte na miarę Przemysłu 4.0

Na Targach  Hannover Messe, spółka TT PSC zaprezentuje rozwiązania z zakresu Internetu Rzeczy (IoT), wykorzystywane do wsparcia pracy maszyn, całych zakładów przemysłowych oraz tworzenia inteligentnych biur. Wszystkie one wynikają z konsekwentnie realizowanej przez spółkę idei Przemysłu 4.0, a co za tym idzie – tworzenie tzw. Fabryk Przyszłości, których podstawowym zadaniem jest wytwarzanie nowych, inteligentnych produktów, bazujących na technologii IoT. – W inteligentnej fabryce, możemy w sposób ciągły monitorować wybrane parametry, sposoby użytkowania, a nawet przewidywać awarie, co w efekcie pozwala na coraz lepsze, bieżące dostosowywanie produktu do potrzeb przedsiębiorstw. Wszystkie dane, które udaje się zebrać służą następnie do zarządzania życiem produktu, poprzez autorską koncepcję Connected Product Lifecycle Management, która jest rdzeniem naszej działalności. W ten sposób kreujemy nowoczesne rozwiązania dla  przemysłu – mówi Paweł Pacewicz, kierownik ds. Projektów Strategicznych Transition Technologies PSC.

Synergia Internetu Rzeczy i Rozszerzonej Rzeczywistości

TT PSC jako jedna z niewielu firm, uzupełnia Internet Rzeczy technologią Rozszerzonej Rzeczywistości, która pozwala na jeszcze lepsze wykorzystanie i prezentację zebranych danych. Dzięki niej możliwe jest połączenie rzeczywistości z cyfrowymi elementami i naniesienie na części realnej maszyny cyfrowego tekstu i grafiki, zawierających wskazówki postępowania dla techników czy serwisantów. Prezentowanie instrukcji serwisowych na fizycznym urządzeniu pozwala technikowi na zeskanowanie kodu części zamiennej, a następnie zweryfikowanie, czy aby na pewno prawidłowo montuje daną cześć.  - Synergia tych dwóch technologii wynosi tradycyjnie rozumiany serwis maszyn na zupełnie inny poziom, czyniąc go nowocześniejszym i inteligentniejszym. Na Targach Hannover Messe chcemy na przykładzie zrealizowanych przez nas wdrożeń pokazać, jakie korzyści niesie ze sobą wprowadzenie tych technologii w przedsiębiorstwie – dodaje Paweł Pacewicz.

Co więcej, specjaliści z TT PSC stworzyli oprogramowanie do zarządzania remontami maszyn - tzw. cyfrowa pętla zwrotna. Dzięki niej, technik otrzymuje od maszyny pełen pakiet informacji na temat jej stanu i potencjalnych awarii czy oczekiwanych procedur naprawczych. Oprogramowanie opiera się na jednoczesnym wykorzystaniu systemów cyber-fizycznych, platform IoT, rozwiązań HMI (Human-Machine Interface), technologii AR, algorytmów do diagnostyki urządzeń, wykrywania anomalii oraz symulacji i optymalizacji pracy fabryki. A to w połączeniu z niezbędną wiedzą ekspercką ma pozwolić na opracowanie modelu funkcjonowania fabryki na miarę nowoczesnych i inteligentnych przedsiębiorstw.

 

Targi Hannover Messe to nie tylko możliwość zaprezentowania nowoczesnych technologii dla przemysłu, ale przede wszystkim miejsce do nawiązania nowych, ciekawych kontaktów biznesowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Print&Apply, czyli jak znakować szybciej, dokładniej i wydajniej Biuro prasowe
2021-02-25 | 09:00

Print&Apply, czyli jak znakować szybciej, dokładniej i wydajniej

Cyfryzacja i automatyzacja procesów to jedne z kluczowych czynników wpływających na zwiększenie wydajności działań. Tym bardziej, że produktywność pracowników nie do
Technologie Vishal Gupta obejmuje stanowisko starszego wiceprezesa i dyrektora ds.IT Lexmark
2021-02-24 | 15:00

Vishal Gupta obejmuje stanowisko starszego wiceprezesa i dyrektora ds.IT Lexmark

Firma Lexmark, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, ogłosiła, że Vishal Gupta dołączył do jej zespołu wykonawczego jako starszy wiceprezes i dyrektor ds.
Technologie Korzystaj lepiej z życia dzięki moto g30 i moto g10
2021-02-24 | 11:00

Korzystaj lepiej z życia dzięki moto g30 i moto g10

W szybko zmieniającym się świecie Motorola nieustannie rozwija technologie i przełamuje branżowe bariery. Dziś rozpoczyna się nowa epoka w rodzinie moto g wraz z zapowiedzią dwóch

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka

Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.

Robotyka i SI

Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.