Komunikaty PR

Lexus LC F - nowe szczegóły

2017-12-13  |  12:00
Biuro prasowe

Japoński magazyn Holiday Auto podaje nowe informacje o przygotowywanej przez Lexusa wyczynowej wersji flagowego coupe LC, uzyskane w rozmowie z anonimowym źródłem wewnątrz firmy. Potwierdza się wcześniejsza informacja o zastosowaniu czterolitrowego silnika V8 twin turbo, nowe informacje dotyczą nadwozia i harmonogramu.

Wprowadzenie podrasowanej wersji LC wydaje się na pierwszy rzut oka nieuzasadnione, bo już standardowy Lexus LC 500 jest wyposażony w silnik znany z wyczynowych modeli RC F i GS F – pięciolitrową, wolnossącą jednostkę V8 o mocy 477,5 KM i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm. Jednak w lutym tego roku koncern zarejestrował w europejskim urzędzie patentowym znak towarowy LC F, więc powstanie tej wersji jest właściwie pewne.

Rozmówca magazynu Holiday Auto potwierdza, że Lexus LC F zyska czterolitrowy silnik V8 twin turbo i uściśla, że będzie on miał moc 630 KM – przecieki opublikowane latem przez Best Car mówiły o mocy „ponad 600 KM”. Tak konkretna informacja może oznaczać, że próby silnika są już mocno zaawansowane.

Jak twierdzi informator magazynu Holiday Auto, Lexus LC F będzie lżejszy od zwykłego LC 500 o 7 procent dzięki zastosowaniu większej liczby elementów wykonanych z kompozytów zbrojonych włóknem węglowym. Zastosowane rozwiązania umożliwią jednak produkcję LC F na tej samej linii, na której powstają standardowe LC, co obniży koszty produkcji. Co do cen, według informatora w Japonii Lexus LC F ma kosztować około 20 milionów jenów, czyli rzędu 176 tys. USD (cena LC 500 to 13 mln jenów – ok. 115 tys. USD). Końcowe próby mają się rozpocząć jesienią przyszłego roku, a nowy samochód trafi na rynek w roku 2019.

Lexus LC dostępny jest w Polsce w dwóch wersjach – wspomnianej konwencjonalnej LC 500 z silnikiem V8 i 10-biegową przekładnią automatyczną oraz hybrydowej LC 500h, napędzanej nową jednostką Multi Stage Hybrid System o łącznej mocy 359 KM i średnim zużyciu paliwa 8 l/100km.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja RiDER STRONG już w Polsce. Lekka, wytrzymała hulajnoga dla dorosłych Biuro prasowe
2021-04-21 | 09:42

RiDER STRONG już w Polsce. Lekka, wytrzymała hulajnoga dla dorosłych

Pojemny akumulator. Nawet do 55 km na jednym ładowaniu To ważące niecałe 16 kg urządzenie charakteryzuje się ciekawym designem i rzadko spotykanymi na rynku parametrami. E-hulajnoga RiDER
Motoryzacja Toyota Mirai i Lexus LS z nowatorską technologią Advanced Drive
2021-04-13 | 15:00

Toyota Mirai i Lexus LS z nowatorską technologią Advanced Drive

“Advanced Drive” to zupełnie nowy system koncernu Toyota, który debiutuje w wodorowych Toyotach Mirai oraz flagowej limuzynie Lexus LS. Nowatorska technologia ma sprawić, że
Motoryzacja Aplikacja TomTom AmiGO dostępna na Android Auto
2021-04-07 | 17:15

Aplikacja TomTom AmiGO dostępna na Android Auto

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś dostępność TomTom AmiGO na Android Auto. Kierowcy, którzy posiadają urządzenia z Androidem, mogą

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Firma

Nowe technologie zmieniają marketing. Innowacyjne narzędzia pozwalają wykorzystać w czasie rzeczywistym m.in. zmiany pogody czy stan powietrza

Polski rynek e-commerce w 2020 roku wart był 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres pandemii COVID-19 przyniósł niemal trzykrotne przyspieszenie, do 43 proc. r/r. Dla firm pandemia oznaczała konieczność szybkiego cyfrowego rozwoju, który jednak nie zawsze przekładał się na sprzedaż. Konieczne jest szybkie reagowanie na wydarzenia, czyli marketing w czasie rzeczywistym. Zmiany pogody, wahania na rynku finansowym, a nawet wydarzenia sportowe wpływają na zachowania konsumentów. Opracowane przez Polaków narzędzie pozwala marketerom nie tylko na gromadzenie najistotniejszych danych z otoczenia, lecz także na ich wykorzystanie w real-time marketingu.