Komunikaty PR

Elektryczny Lexus już za dwa lata

2018-01-10  |  12:00
Biuro prasowe

Jak podaje japoński dziennik Nikkan Kogyo Shimbun, pierwszym modelem o napędzie całkowicie elektrycznym w ofercie Lexusa będzie nowa generacja popularnego kompaktowego hatchbacka CT, która trafi na rynek w roku 2020.

Według Nikkan Kogyo Shimbun produkcja elektrycznego CT ma się rozpocząć w japońskiej fabryce Kyushu w połowie roku 2020. Nowe samochody mają trafić najpierw na rynek chiński, a potem również do innych krajów.

Informacje te są zbieżne z oficjalnymi deklaracjami japońskiego koncernu, który zapowiedział wprowadzenie na początku przyszłej dekady ponad 10 modeli elektrycznych aut marek Toyota i Lexus, które trafią najpierw do klientów w Chinach. Do roku 2030 Toyota i Lexus zamierzają sprzedać około miliona samochodów elektrycznych i zasilanych wodorowymi ogniwami paliwowymi.

Produkowany od roku 2011 kompaktowy hatchback CT 200h wyróżnia się spośród luksusowych aut produkowanych przez Lexusa tym, że jest dostępny wyłącznie z napędem hybrydowym – spaliowo-elektryczna jednostka napędowa ma łączną moc 136 KM. Auto należy do najpopularniejszych modeli firmy – od czasu debiutu Lexus sprzedał na całym świecie około 300 tysięcy egzemplarzy CT 200h, w tym ok. 75 tys. w Europie.

W ubiegłym roku Lexus CT 200h doczekał się face liftingu, zyskując nowocześniejszy design o bardziej emocjonalnym i sportowym charakterze. Samochód wyposażono także w zaawansowany pakiet bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System +, obejmujący funkcje takie jak system ochrony przedzderzeniowej (PCS, Pre-Collision System), aktywny tempomat (Dynamic Radar Cruise Control), funkcja ostrzegania i przeciwdziałania niezamierzonemu opuszczeniu pasa ruchu (LDA, Lane Departure Alert), automatyczne światła drogowe (AHB, Automatic High Beam) i rozpoznawanie znaków drogowych (RSA, Road Sign Assist).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja RiDER STRONG już w Polsce. Lekka, wytrzymała hulajnoga dla dorosłych Biuro prasowe
2021-04-21 | 09:42

RiDER STRONG już w Polsce. Lekka, wytrzymała hulajnoga dla dorosłych

Pojemny akumulator. Nawet do 55 km na jednym ładowaniu To ważące niecałe 16 kg urządzenie charakteryzuje się ciekawym designem i rzadko spotykanymi na rynku parametrami. E-hulajnoga RiDER
Motoryzacja Toyota Mirai i Lexus LS z nowatorską technologią Advanced Drive
2021-04-13 | 15:00

Toyota Mirai i Lexus LS z nowatorską technologią Advanced Drive

“Advanced Drive” to zupełnie nowy system koncernu Toyota, który debiutuje w wodorowych Toyotach Mirai oraz flagowej limuzynie Lexus LS. Nowatorska technologia ma sprawić, że
Motoryzacja Aplikacja TomTom AmiGO dostępna na Android Auto
2021-04-07 | 17:15

Aplikacja TomTom AmiGO dostępna na Android Auto

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś dostępność TomTom AmiGO na Android Auto. Kierowcy, którzy posiadają urządzenia z Androidem, mogą

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Firma

Nowe technologie zmieniają marketing. Innowacyjne narzędzia pozwalają wykorzystać w czasie rzeczywistym m.in. zmiany pogody czy stan powietrza

Polski rynek e-commerce w 2020 roku wart był 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres pandemii COVID-19 przyniósł niemal trzykrotne przyspieszenie, do 43 proc. r/r. Dla firm pandemia oznaczała konieczność szybkiego cyfrowego rozwoju, który jednak nie zawsze przekładał się na sprzedaż. Konieczne jest szybkie reagowanie na wydarzenia, czyli marketing w czasie rzeczywistym. Zmiany pogody, wahania na rynku finansowym, a nawet wydarzenia sportowe wpływają na zachowania konsumentów. Opracowane przez Polaków narzędzie pozwala marketerom nie tylko na gromadzenie najistotniejszych danych z otoczenia, lecz także na ich wykorzystanie w real-time marketingu.