Komunikaty PR

Aż 19 produktów w promocji „Cashback” od Mio

2019-11-26  |  14:20
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.22 MB )

W promocji „Cashback” dostępny jest model MiVue 798. To urządzenie, które swoimi parametrami z pewnością zainteresuje osoby wymagające czegoś więcej niż tylko rejestracji przebytej drogi. Urządzenie posiada system wspomagania kierowcy ADAS – FCWS (układ ostrzegania przed kolizją z autem poprzedzającym), LDWS (układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu) i FA (ostrzeżenie o przemęczeniu) oraz Stop&Go (informuje, że pojazd przed nami ruszył). Na pokładzie widerejestatora znajdziemy wbudowany moduł GPS, dzięki któremu odpowiednio wcześniej otrzymamy  informacje o zbliżającym się punkcie pomiaru prędkości oraz zapiszemy dodatkowe metadane (takie jak czas i miejsce nagrania). Model w wersji dual uzupełniony jest o tylną kamerę A30.

- Sezon zimowy już za pasem i jest to doskonała szansa na uzyskanie zwrotu przy zakupie sprzętu Mio. Mamy nadzieję, że znana i lubiana przez naszych klientów promocja „Cashback” na urządzenia pozwoli jeszcze lepiej przygotować się na nadchodzące mrozy. Promocja obejmuje nawigacje samochodowe, jak i cieszące się sporym zainteresowaniem nawigacje dla pojazdów specjalnych. Mamy nadzieję, że nasze urządzenia będą świetnym towarzyszem w podróżach. – powiedział Łukasz Tetkowski, Marketing Manager MiTAC.

Osobom, które zdecydują się na zakup jednego z objętych promocją produktu, Mio zwróci pieniądze zgodnie z zasadami zawartymi w regulaminie. Jednym z najważniejszych warunków akcji „Cashback” jest wymóg zakupu sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora.

Co zrobić, aby skorzystać z „Cashback”?

Należy wejść na stronę www.miocashback.pl i wypełnić znajdujący się tam formularz. Następnie wysyłamy paragon lub fakturę VAT wraz z numerem seryjnym produktu na adres, który został wskazany na stronie akcji.

Więcej szczegółów promocji oraz regulamin można znaleźć na stronie http://www.miocashback.pl/.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Ładowane w 15 minut baterie Toyoty do aut elektrycznych już w 2025 Biuro prasowe
2020-08-05 | 15:00

Ładowane w 15 minut baterie Toyoty do aut elektrycznych już w 2025

Toyota zbudowała działający prototyp baterii litowo-jonowej ze stałym elektrolitem. Nowy typ baterii zapewni znacznie większy zasięg przy tej samej wielkości w porównaniu ze
Motoryzacja GreenWay Polska: ponad 200 stacji ładowania i 10 magazynów energii
2020-08-04 | 07:00

GreenWay Polska: ponad 200 stacji ładowania i 10 magazynów energii

GreenWay Polska oferuje swoim klientom już ponad 200 stacji ładowania. Dwusetna stacja została uruchomiona w galerii handlowej Elektrownia Powiśle w Warszawie. W lipcu firma
Motoryzacja Estoński start w Polsce: przyjadą i umyją samochód. Mobilnie i ekologicznie
2020-08-03 | 13:00

Estoński start w Polsce: przyjadą i umyją samochód. Mobilnie i ekologicznie

UpSteam, mobilna myjnia samochodowa dotychczas dostępna wyłącznie dla firm posiadających flotę samochodową, przyjmuje teraz zamówienia od klientów indywidualnych. Usługa

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Firma

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Telewizja coraz chętniej wykorzystuje kamery z możliwością sterowania w czasie rzeczywistym i rozszerzoną rzeczywistość. Pandemia przyspieszyła ich rozwój

Choć branża medialna i rozrywkowa sporo straciła na pandemii, to koronawirus pozytywnie wpłynął na rozwój innowacji, zwłaszcza w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Producenci telewizyjnego sportu przetestowali nowinki technologiczne, m.in. nagrania z drona czy umieszczenie kamery na strojach sędziów. Przyszłością jest też połączenie elementów rzeczywistych z wirtualnymi i zastosowanie kamer sterowanych na żywo, które pozwolą uchwycić emocje zawodników, a widzom umożliwią bezpośredni udział w wydarzeniu.