Komunikaty PR

Moje życie, Twój 1%. Kampania Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

2019-01-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartłomiej Dwornik
Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

ul. Ślężna 114s/1
53-111 Wrocław
bartlomiej.dwornik|naratunek.org| |bartlomiej.dwornik|naratunek.org
71 712 77 33
www.naratunek.org
Do pobrania jpg ( 0.19 MB )

W tym roku Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową zdecydowanie szybciej wystartowała z kampanią informacyjną na temat przekazywania 1% podatku PIT dla organizacji pożytku publicznego. Już od początku stycznia prowadzi komunikację w kanałach online o możliwości wsparcia dzieci chorych na raka, małych pacjentów kliniki "Przylądek Nadziei".

- Zdecydowały o tym dwie kwestie. Pierwsza, najważniejsza, to duże zmiany w zasadach rozliczania PIT dla osób fizycznych - tłumaczy Przemek Pohrybieniuk, prezes Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. - W tym roku po raz pierwszy podatnicy nie muszą nic robić, żeby się rozliczyć. Krajowa Administracja Skarbowa zrobi to za nas automatycznie. Dlatego chcemy odpowiednio wcześniej dotrzeć do Polaków z informacją, jak te zmiany mogą wpłynąć na sposób, w jaki pomagają organizacjom społecznym i fundacjom.

Druga, ważna kwestia to podatkowy kalendarz. Do końca stycznia formularze PIT 28 złożyć powinny osoby, które rozliczają działalność gospodarczą ryczałtem oraz podatnicy zarabiający na wynajmie mieszkań czy dzierżawie gruntów.

- To ponad milion osób w całej Polsce, które dotąd były w kampaniach informacyjnych najczęściej pomijane - wyjaśnia Przemek Pohrybieniuk. - Przypominamy więc i im, że w swoich rozliczeniach też mogą przekazać 1% podatku. Na przykład na leczenie dzieci chorych na raka.

W ramach kampanii, prowadzonej pod hasłem "Moje życie, Twój 1%" Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową przygotowała film, w którym wyjaśnia, jak środki przekazywane w ramach 1% PIT pomagają leczyć dzieci z kliniki. Uzupełnieniem są komunikaty graficzne. W materiałach informacyjnych występują mali pacjenci "Przylądka Nadziei", personel kliniki i pracownicy Fundacji.

Film zobaczyć można pod adresami:

  • https://www.youtube.com/watch?v=-kxcTrndIvM
  • https://www.facebook.com/przyladeknadziei/videos/795641340793270/

 

Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem narzędzi SEM w wyszukiwarkach internetowych. Od lutego uzupełniona zostanie promocją w prasie, materiałami outdoorowymi i działaniami BTL, w których Fundacji pomagać będą partnerzy i ambasadorzy.

**

Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową od 27 lat wspiera małych pacjentów wrocławskiej Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej, którzy przyjeżdżają do Wrocławia na leczenie z całego kraju. Klinika jest największym ośrodkiem przeszczepowym w Polsce. Lekarze i pielęgniarki leczą tu każdego roku 2000 małych pacjentów. W tej pracy pomaga im Fundacja, która finansuje kosztowne leki i rehabilitację, kupuje sprzęt medyczny oraz wspiera badania naukowe. Z inicjatywy Fundacji we Wrocławiu został wybudowany Przylądek Nadziei, najnowocześniejszy w Polsce szpital dla dzieci chorych na raka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Ekrany na ekranach - czym jest FUI? Biuro prasowe
2019-03-05 | 20:00

Ekrany na ekranach - czym jest FUI?

FUI (ang. Fictional User Interface - fikcyjny interfejs użytkownika) to ważny element świata każdej nowoczesnej produkcji filmowej i telewizyjnej.  FUI to sposób, w jaki
Media Social media ninja, czyli kto?
2019-03-05 | 11:00

Social media ninja, czyli kto?

To bardzo dobry krok, bo rzetelne podsumowanie prowadzi do właściwych wniosków i będzie podstawą rozwoju w nadchodzącym czasie. Również analiza nadchodzących wyzwań będzie
Media Infinity Media dla marki Fervex
2019-02-04 | 01:00

Infinity Media dla marki Fervex

Dom mediowy Infinity Media od 1 stycznia realizuje kampanię telewizyjną leku Fervex dla A&D Pharma Poland. Zintegrowane działania mediowe obejmują reklamę w TV oraz platformę

Kalendarium

Gadgety

Smartfony z grafenu mają trafić na rynek w 2023 roku. Będą się charakteryzować pełną elastycznością, błyskawicznym przesyłaniem danych oraz pełnym naładowaniem baterii w 10 sekund

Inżynierowie i naukowcy zaczynają wdrażać rozwiązania grafenowe do branży mobilnej. Ten dwuwymiarowy materiał złożony z płaskich atomów węgla umożliwia zaprojektowanie urządzeń, które nie mogłyby powstać przy wykorzystaniu technologii krzemowej. Grafen pozwoli zaprojektować w pełni elastyczne smartfony, superszybkie układy łączności bezprzewodowej czy baterie o wydajności dalece wykraczającej poza możliwości klasycznych ogniw litowo-jonowych. Według prognoz przeprowadzonych przez analityków Graphene Flagship pierwsze grafenowe technologie mobilne mogą zadebiutować na rynku konsumenckim w 2023 roku.

Infrastruktura

Polski „silnik na wodę” może zrewolucjonizować elektromobilność. Rozwiązanie pozwoli wydłużyć zasięg auta i żywotność baterii

Elektromobilność jest coraz powszechniejsza, jednak wciąż na rynku istnieją pewne bariery, takie jak zbyt małe zasięgi pojazdów elektrycznych, czy żywotność baterii. Twórcy innowacyjnego modułu napędowego wykorzystującego silnik elektryczny i pompę wysokociśnieniową. Urządzenie w uproszczeniu nazywane „silnikiem na wodę” generuje obecnie moc 860 W. Stojący za projektem Polacy mają jednak nadzieję, że technologia trafi wkrótce do samochodów osobowych.

MWC19

Handel

Obozy dla uchodźców naszpikowane nowymi technologiami. Blockchain i systemy biometryczne wyeliminują problem z wyłudzeniami przez nich pieniędzy

Nowe technologie, jak blockchain czy biometria, są wykorzystywane nie tylko w najbardziej rozwiniętych krajach. Mogą też pomóc uchodźcom. Dzięki specjalnym skanerom, po zeskanowaniu tęczówki oka, system automatycznie łączy się z bazą i po potwierdzeniu tożsamości pieniądze są pobierane z konta klienta – bez karty płatniczej, czy bonów. System EyePay jest już używany w kilku obozach dla uchodźców i przetwarza transakcje, pomagając blisko 200 tys. uchodźców. Jednocześnie eliminuje też przypadki wyłudzenia pieniędzy.