Komunikaty PR

Moje życie, Twój 1%. Kampania Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

2019-01-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartłomiej Dwornik
Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

ul. Ślężna 114s/1
53-111 Wrocław
bartlomiej.dwornik|naratunek.org| |bartlomiej.dwornik|naratunek.org
71 712 77 33
www.naratunek.org
Do pobrania jpg ( 0.19 MB )

W tym roku Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową zdecydowanie szybciej wystartowała z kampanią informacyjną na temat przekazywania 1% podatku PIT dla organizacji pożytku publicznego. Już od początku stycznia prowadzi komunikację w kanałach online o możliwości wsparcia dzieci chorych na raka, małych pacjentów kliniki "Przylądek Nadziei".

- Zdecydowały o tym dwie kwestie. Pierwsza, najważniejsza, to duże zmiany w zasadach rozliczania PIT dla osób fizycznych - tłumaczy Przemek Pohrybieniuk, prezes Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. - W tym roku po raz pierwszy podatnicy nie muszą nic robić, żeby się rozliczyć. Krajowa Administracja Skarbowa zrobi to za nas automatycznie. Dlatego chcemy odpowiednio wcześniej dotrzeć do Polaków z informacją, jak te zmiany mogą wpłynąć na sposób, w jaki pomagają organizacjom społecznym i fundacjom.

Druga, ważna kwestia to podatkowy kalendarz. Do końca stycznia formularze PIT 28 złożyć powinny osoby, które rozliczają działalność gospodarczą ryczałtem oraz podatnicy zarabiający na wynajmie mieszkań czy dzierżawie gruntów.

- To ponad milion osób w całej Polsce, które dotąd były w kampaniach informacyjnych najczęściej pomijane - wyjaśnia Przemek Pohrybieniuk. - Przypominamy więc i im, że w swoich rozliczeniach też mogą przekazać 1% podatku. Na przykład na leczenie dzieci chorych na raka.

W ramach kampanii, prowadzonej pod hasłem "Moje życie, Twój 1%" Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową przygotowała film, w którym wyjaśnia, jak środki przekazywane w ramach 1% PIT pomagają leczyć dzieci z kliniki. Uzupełnieniem są komunikaty graficzne. W materiałach informacyjnych występują mali pacjenci "Przylądka Nadziei", personel kliniki i pracownicy Fundacji.

Film zobaczyć można pod adresami:

  • https://www.youtube.com/watch?v=-kxcTrndIvM
  • https://www.facebook.com/przyladeknadziei/videos/795641340793270/

 

Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem narzędzi SEM w wyszukiwarkach internetowych. Od lutego uzupełniona zostanie promocją w prasie, materiałami outdoorowymi i działaniami BTL, w których Fundacji pomagać będą partnerzy i ambasadorzy.

**

Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową od 27 lat wspiera małych pacjentów wrocławskiej Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej, którzy przyjeżdżają do Wrocławia na leczenie z całego kraju. Klinika jest największym ośrodkiem przeszczepowym w Polsce. Lekarze i pielęgniarki leczą tu każdego roku 2000 małych pacjentów. W tej pracy pomaga im Fundacja, która finansuje kosztowne leki i rehabilitację, kupuje sprzęt medyczny oraz wspiera badania naukowe. Z inicjatywy Fundacji we Wrocławiu został wybudowany Przylądek Nadziei, najnowocześniejszy w Polsce szpital dla dzieci chorych na raka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Infinity Media dla marki Fervex Biuro prasowe
2019-02-04 | 01:00

Infinity Media dla marki Fervex

Dom mediowy Infinity Media od 1 stycznia realizuje kampanię telewizyjną leku Fervex dla A&D Pharma Poland. Zintegrowane działania mediowe obejmują reklamę w TV oraz platformę
Media Performante po raz kolejny organizuje konkurs dla młodych kreatywnych
2018-10-26 | 12:15

Performante po raz kolejny organizuje konkurs dla młodych kreatywnych

Ruszyły zgłoszenia do drugiej edycji konkursu JustBrief, który agencja Performante realizuje z myślą o studentach i absolwentach planujących karierę w branży kreatywnej. W tym roku
Media Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach
2018-07-09 | 10:00

Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach

Klienci przychodzą do agencji kreatywnych z różnymi zadaniami. Od jednorazowych akcji po stałe działania, od stworzenia samego pomysłu, po kompleksowe realizacje. I o ile to klient

CES 2019

Kosmos

Wirtualna rzeczywistość ułatwi podbój kosmosu. Nowoczesne kombinezony dadzą astronautom możliwość czucia przedmiotów znajdujących się na zewnątrz

Po technologię rzeczywistości wirtualnej sięgają największe agencje kosmiczne na świecie. Dzięki goglom VR oraz innowacyjnym akcesoriom są w stanie usprawnić procedury pracy w zerowej grawitacji i przygotować astronautów na to, czego doświadczą w przestrzeni kosmicznej. Wykorzystuje się w tym celu zarówno konsumenckie gogle VR i AR, jak i znacznie bardziej zaawansowane rozwiązania, np. kombinezony haptyczne, precyzyjnie przechwytujące ruchy całego ciała.

Infrastruktura

Rośnie liczba ataków wymierzonych w instytucje państwa i sektory kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Powstająca w Polsce cyberarmia może je skutecznie powstrzymać

Specjaliści ABW oceniają, że tylko w 2018 roku zostało zgłoszonych ponad 31,8 tys. incydentów bezpieczeństwa komputerowego. Ponad 6 tys. z nich uznano za ataki na sieć teleinformatyczną. Odpowiedzią na wyzwania i zagrożenia związane z rozwojem nowych technologii mają być Wojska Obrony Cyberprzestrzeni. Zapewnią bezpieczeństwo sieci, monitoring zagrożeń oraz cyberrozpoznanie, a w ciągu trzech lat powinny osiągnąć zdolność operacyjną. Pierwszy zespół obrony cyberprzestrzennej ma być powołany jeszcze w tym roku i będzie liczyć stu ekspertów.