Komunikaty PR

Łukasz Lisowski ekspertem ds. gastronomii w Fanex

2019-10-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Łukasz Lisowski - szef kuchni z bogatym doświadczeniem, rozpoczął współpracę z polskim producentem sosów i dodatków gastronomicznych Fanex. Na stanowisku eksperta ds. gastronomii, będzie odpowiedzialny m.in. za prowadzenie szkoleń i warsztatów kulinarnych oraz wsparcie merytoryczne poszczególnych działów firmy.

Łukasz Lisowski - kucharz oraz technolog żywienia z zawodu i z zamiłowania, to absolwent technikum gastronomicznego oraz Wyższej Szkoły Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie.

Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Warsaw Marriott Hotel, Stuttgart Marriott Hotel Sindelfingen oraz w Courtyard by Marriott przy warszawskim Lotnisku Chopina. Wcześniej współpracował także z hotelami InterContinental w Warszawie oraz w Berlinie.

Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe, od dłuższego czasu zajmuje się także doradztwem dla firm spożywczych. Wiele lat był odpowiedzialny za organizację i prowadzenie prezentacji, warsztatów kulinarnych oraz profesjonalnych szkoleń gastronomicznych. Współpracował z wieloma uznanymi szefami kuchni światowego formatu, m.in. z Marco Pierre White.

Żadne stanowisko w kuchni nie jest mu obce, a jego bogate i uniwersalne doświadczenie wiąże się zarówno z kuchnią zimną, gorąca, a la carte, bankietową, cateringową, a także z cukiernictwem. Hobbystycznie oraz zawodowo, zajmuję się również profesjonalną stylizacją i fotografią kulinarną.

Obecnie, w firmie Fanex zajmuje stanowisko Eksperta do spraw Gastronomii i  prowadził będzie spotkania, szkolenia oraz warsztaty kulinarne. Jednocześnie będzie merytorycznym oraz kulinarnym wsparciem dla poszczególnych działów firmy, takich jak np. laboratorium, czy też dział produkcji lub obsługi klienta.

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowy dla producenta „Ketchup nr VII” od dwudziestu lat sygnowany jest znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Ponadto „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros”, „Sos Salsa Mexicana”, „Sos Pikantny z Sambalem” „Sos Remoulada” oraz „Sos Meksykański”, zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników Biuro prasowe
2020-06-29 | 15:00

Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników

Na rynku debiutuje Czekolada Gorzka Wawel z Kamerunu z 74% zawartością ziaren kakaowca. To pierwsza z serii czekolad o oryginalnym, regionalnym pochodzeniu ziarna kakaowego i krótkiej
Handel Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie
2020-06-23 | 10:40

Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie

Liczy się nie tylko smak, wygląd i cena – polscy konsumenci podejmując decyzję o wyborze produktów, zwracają również uwagę na sposób ich powstawania. 61% z nas
Handel Fanex wprowadza Paluszki Żerańskie Słono-Pikantne
2020-05-21 | 11:00

Fanex wprowadza Paluszki Żerańskie Słono-Pikantne

Fanex – polski producent sosów oraz dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadził na rynek nowy smak swoich flagowych Paluszków Żerańskich. Słono-Pikantna

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biotechnologia

Nowa strategia CERN ma pomóc odkryć tajemnice Wszechświata. Naukowcy będą też opracowywać rewolucyjne technologie i innowacyjne terapie medyczne [DEPESZA]

Medycyna, biotechnologia, sztuczna inteligencja czy robotyka – to tylko część obszarów, nad którymi będą w najbliższych latach pracować naukowcy ze Starego Kontynentu. Europejska Organizacja Badań Jądrowych CERN ogłosiła niedawno strategię, która określa przyszłość badań w dziedzinie fizyki cząstek elementarnych. Priorytetami będą badanie bozonu Higgsa, czyli cząstki elementarnej, która może wyjaśnić tajemnice Wszechświata, oraz badanie granicy wysokoenergetycznej.

E-commerce

Pandemia przyspiesza rozwój aplikacji mobilnych do walki z jej skutkami. Wiele z nich pozwala firmom na wyeliminowanie bezpośredniego kontaktu z klientem

Restrykcje pandemiczne utrudniły prowadzenie biznesów, w których kontakt z klientem stanowi podstawę działania. Na ratunek przyszły rozwiązania mobilne – aplikacje smartfonowe umożliwiły przeniesienie procesów sprzedażowych do sieci czy nawiązanie kontaktu z partnerem biznesowym za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Potencjał aplikacji mobilnych w ograniczaniu skutków pandemii doceniają nawet te biznesy, które dotychczas nie korzystały z żadnych rozwiązań mobilnych.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.