Komunikaty PR

Trzy nowe produkty w ofercie Fanex

2017-11-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty trzy zupełnie nowe wyroby. Sos Curry, Sos Paprykowy Sriracha oraz Dressing Tzatziki są już dostępne zarówno w sprzedaży hurtowej, jak i w nowym sklepie internetowym marki. Obecnie Fanex w swojej regularnej ofercie posiada już ponad 60 produktów oraz stale rozwija system personalizacji receptur pod indywidualne potrzeby kluczowych klientów.

Nowe sosy Fanex to dodatki spożywcze oparte o naturalne i starannie wyselekcjonowane składniki. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale ich zakupu mogą dokonać także klienci detaliczni, np. poprzez sklep internetowy marki.

Sos Curry to zupełnie nowa receptura i konsystencja o dużej zawartości oryginalnych indyjskich przypraw. Produkt ten doskonale nadaje się do mięs i oczywiście do wszelkich dań kuchni indyjskiej.

Sos Paprykowy Sriracha to również kompletnie nowa kompozycja. Jest to ostry sos paprykowy z kawałkami papryki i dużą zawartością egzotycznego, tajskiego sosu sriracha, który z pewnością spodoba się miłośnikom pikantnych smaków.

Dressing Tzatziki to z kolei nowa odsłona smakowa i jakościowa sosu oferowanego wcześniej w wiaderkach gastronomicznych. Dressing Tzatziki ma niezwykle świeży, ogórkowo-czosnkowy aromat oraz lekki jogurtowy smak.

Dzięki badaniom laboratoryjnym oraz licznym test-panelom, nowe sosy mają wysokie walory smakowe, które zostały docenione przez profesjonalnych kucharzy współpracujących z marką Fanex. Produkty zebrały także pozytywne recenzje od uczestników Kongresu Szefów Kuchni, który odbył się niedawno w Warszawie.

- Z naszych analiz wynika, że Polacy coraz chętniej otwierają się na nowe, często egzotyczne smaki. Wprowadzenie trzech nowych sosów to naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Jesteśmy przekonani, że nowe produkty będą cieszyć się dużym zainteresowaniem Klientów. Obecnie pracujemy także nad sosami bez glutenu, bez laktozy oraz serią majonezów wegańskich. Już niedługo powinniśmy wprowadzić kolejne nowości – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się od 1988 roku produkcją: sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych.  Firma jest prywatną, rodzinną  spółką z polskim kapitałem.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie na wyrobach zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane własnym logo „Fanex” (to około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne, tworzone na specjalne potrzeby Klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowe dla producenta: „Ketchup nr 7” oraz „Majonez wyborowy” od dwudziestu lat są sygnowane znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji, natomiast „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros” oraz „Sos Meksykański” zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku Biuro prasowe
2020-08-04 | 08:00

Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku

Najpopularniejszy produkt z linii HoReCa Caffè Vergnano zyskał nowe, bardziej przyjazne środowisku opakowanie. 2,5 kilogramowy pojemnik z kawą produkowany jest w 50% z odzyskanego
Handel Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne
2020-07-20 | 13:15

Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne

Piwo Łomża Jasne - flagowy produkt z portfolio marki Łomża, otrzymało prestiżową nagrodę w Superior Taste Award. Dwie złote gwiazdki podkreślają wybitny smak oraz jakość. VAN PUR S.A.
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-06 | 09:40

AliExpress z nową platformą Connect

Podczas warsztatów „When The East Meets The West” ambasadorzy nowej platformy AliExpress Connect podzielili się spostrzeżeniami na temat najgorętszego trendu w handlu detalicznym na świecie – rozrywką zakupową.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Firma

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Telewizja coraz chętniej wykorzystuje kamery z możliwością sterowania w czasie rzeczywistym i rozszerzoną rzeczywistość. Pandemia przyspieszyła ich rozwój

Choć branża medialna i rozrywkowa sporo straciła na pandemii, to koronawirus pozytywnie wpłynął na rozwój innowacji, zwłaszcza w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Producenci telewizyjnego sportu przetestowali nowinki technologiczne, m.in. nagrania z drona czy umieszczenie kamery na strojach sędziów. Przyszłością jest też połączenie elementów rzeczywistych z wirtualnymi i zastosowanie kamer sterowanych na żywo, które pozwolą uchwycić emocje zawodników, a widzom umożliwią bezpośredni udział w wydarzeniu.