Komunikaty PR

Tres Amigos – nowa marka produktów od firmy Fanex

2017-08-16  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Do pobrania info.pras. ( 0 MB )

Tres Amigos to linia naturalnych dodatków gastronomicznych, stanowiąca zupełnie nową kategorię w asortymencie Fanexu, znanego głównie z produkcji sosów. Nowe wyroby skierowane są do szeroko pojętego rynku HoReCa i dostępne są jedynie w sprzedaży hurtowej. Obecnie w skład marki wchodzi ponad 20 produktów, ale ich oferta będzie sukcesywnie powiększana.

Tres Amigos to nowa linia wysokiej jakości dodatków, oparta o naturalne i starannie wyselekcjonowane składniki. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. Marka powstała z myślą o profesjonalistach i polskich szefach kuchni. Nowa linia wyrobów, dzięki specjalistycznym procedurom kontroli - jak wszystkie produkty firmy Fanex - odpowiada najwyższym standardom jakości.

W ofercie marki Tres Amigos znajduje się obecnie ponad 20 produktów. Są to m.in. oliwki zielone i czarne w puszce (całe i drylowane), pomidory całe i w kostce, kukurydza , sałatka szwedzka, pulpa pomidorowa, tuńczyk, czerwona fasola, ogórki konserwowe, prażona cebula, czy sos do pizzy.

- Tres Amigos to produkty skierowane głównie do branży HoReCa i są doskonałym uzupełnieniem naszej  oferty sosów i dresingów. Chcemy, aby nasi klienci  otrzymywali od nas kompleksową ofertę o ponadprzeciętnych standardach jakości, składającą się z naturalnych składników. Tylko taka oferta jest dziś akceptowalna przez profesjonalistów związanych z gastronomią. Ilość produktów Tres Amigos, będzie sukcesywnie powiększana. Poszerzając ofertę będziemy kierować się wynikami naszych badań rynkowych oraz analizą popytu ze strony kluczowych Klientów – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.  

Firma Fanex odpowiedziała na rosnące zapotrzebowanie klientów nie tylko w zakresie jakości dostarczanych produktów. Zadbała również o ich smak - dzięki badaniom i testom, wyroby marki Tres Amigos mają wysokie walory smakowe, które zostały docenione w fazach testowych przez profesjonalnych kucharzy z którymi współpracuje Fanex. Szeroka oferta dodatków w połączeniu z walorami smakowymi sprawia, że ich sprzedaż już na samym początku zaczęła dynamicznie rosnąć.

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się od 1988 roku produkcją: sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych.  Firma jest prywatną, rodzinną  spółką z polskim kapitałem.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie na wyrobach zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane własnym logo „Fanex” (to około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne, tworzone na specjalne potrzeby Klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowe dla producenta: „Ketchup nr 7” oraz „Majonez wyborowy” od dwudziestu lat są sygnowane znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji, natomiast „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros” oraz „Sos Meksykański” zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku Biuro prasowe
2020-08-04 | 08:00

Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku

Najpopularniejszy produkt z linii HoReCa Caffè Vergnano zyskał nowe, bardziej przyjazne środowisku opakowanie. 2,5 kilogramowy pojemnik z kawą produkowany jest w 50% z odzyskanego
Handel Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne
2020-07-20 | 13:15

Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne

Piwo Łomża Jasne - flagowy produkt z portfolio marki Łomża, otrzymało prestiżową nagrodę w Superior Taste Award. Dwie złote gwiazdki podkreślają wybitny smak oraz jakość. VAN PUR S.A.
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-06 | 09:40

AliExpress z nową platformą Connect

Podczas warsztatów „When The East Meets The West” ambasadorzy nowej platformy AliExpress Connect podzielili się spostrzeżeniami na temat najgorętszego trendu w handlu detalicznym na świecie – rozrywką zakupową.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Firma

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Telewizja coraz chętniej wykorzystuje kamery z możliwością sterowania w czasie rzeczywistym i rozszerzoną rzeczywistość. Pandemia przyspieszyła ich rozwój

Choć branża medialna i rozrywkowa sporo straciła na pandemii, to koronawirus pozytywnie wpłynął na rozwój innowacji, zwłaszcza w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Producenci telewizyjnego sportu przetestowali nowinki technologiczne, m.in. nagrania z drona czy umieszczenie kamery na strojach sędziów. Przyszłością jest też połączenie elementów rzeczywistych z wirtualnymi i zastosowanie kamer sterowanych na żywo, które pozwolą uchwycić emocje zawodników, a widzom umożliwią bezpośredni udział w wydarzeniu.