Komunikaty PR

Siedem produktów marki Fanex ze znakiem Poznaj Dobrą Żywność

2017-10-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Sosy marki Fanex  otrzymały prestiżowe oznaczenie „Poznaj Dobrą Żywność”, przyznawane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Znak ten jest nie tylko wyróżnieniem dla polskiej marki, ale również cenną informacją dla klientów, która potwierdza najwyższą jakość wyrobów oferowanych przez firmę Fanex.

Znak „Poznaj Dobrą Żywność” jest przyznawany przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi tylko tym artykułom spożywczym, które spełniają restrykcyjne wymagania programu PDŻ. Każdy produkt poddawany jest ocenie Głównego Inspektora Jakości Handlowej oraz musi otrzymać pozytywną rekomendację Kolegium Naukowego ds. Jakości Produktów Żywnościowych. Program „Poznaj Dobrą Żywność” jest realizowany od 2004 roku, a znak PDŻ zyskał dużą rozpoznawalność i stał się dla konsumentów cenną wskazówką przy dokonywaniu zakupów.

Do grona produktów odznaczonych godłem PDŻ, dołączyło siedem sosów marki Fanex:

1. Ketchup nr VII
2. Sos meksykański
3. Salsa Mexicana
4. Sos pikantny z sambalem
5. Sos duński Remoulada
6. Sos Gyros
7. Sos Tysiąc Wysp

- W tegorocznej edycji programu Poznaj Dobrą Żywność, łącznie wyróżnionych zostało jedynie 155 wyrobów. Tym bardziej jesteśmy dumni, że aż siedem naszych produktów otrzymało to jedno z najbardziej elitarnych wyróżnień na krajowym rynku artykułów spożywczych. Takie nagrody utwierdzają nas w przekonaniu, że to co robimy, robimy dobrze a nasi Klienci ufają naszym stabilnym standardom na ponadprzeciętnym poziomie – mówi Barbara Kubiczek, Dyrektor Produkcji w firmie Fanex.

Znak PDŻ może zostać nadany produktom o wyróżniających się cechach jakościowych ze względu na skład surowcowy, cechy mikrobiologiczne i sensoryczne, zawartość składników odżywczych i funkcjonalnych, metod przetwarzania i utrwalania.

Wieloletnie doświadczenie poparte wiedzą i praktyką laboratoryjną ekspertów Fanex, pozwala na produkcję różnego rodzaju sosów i innych dodatków o ponadprzeciętnej jakości, a do tego w przystępnej cenie. Z jednej strony firma posiada w ofercie klasyczne produkty, których nie zmienia od lat, gdyż są one cenione na rynku, z drugiej zaś, stawia na zróżnicowanie pewnej części wyrobów i stara się wprowadzać nowinki, zgodne z trendami branżowymi oraz kulinarnymi. Stale stawia także na rozwój technologii oraz poszukuje nowych rozwiązań w procesach produkcji.

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowe dla producenta „Ketchup nr 7” oraz „Majonez wyborowy” od dwudziestu lat są sygnowane znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji, natomiast „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros” oraz „Sos Meksykański” zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-06 | 09:40

AliExpress z nową platformą Connect

Podczas warsztatów „When The East Meets The West” ambasadorzy nowej platformy AliExpress Connect podzielili się spostrzeżeniami na temat najgorętszego trendu w handlu detalicznym na świecie – rozrywką zakupową.
Handel Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników
2020-06-29 | 15:00

Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników

Na rynku debiutuje Czekolada Gorzka Wawel z Kamerunu z 74% zawartością ziaren kakaowca. To pierwsza z serii czekolad o oryginalnym, regionalnym pochodzeniu ziarna kakaowego i krótkiej
Handel Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie
2020-06-23 | 10:40

Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie

Liczy się nie tylko smak, wygląd i cena – polscy konsumenci podejmując decyzję o wyborze produktów, zwracają również uwagę na sposób ich powstawania. 61% z nas

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sprzęt i gadżety

Pandemia napędziła rekordową sprzedaż komputerów, zwłaszcza w segmencie laptopów. Boom na rynku jest jednak chwilowy [DEPESZA]

W wyniku restrykcji pandemicznych wzrosło zainteresowanie komputerami osobistymi. Masowe przechodzenie pracowników na model pracy zdalnej oraz postawienie na edukację domową wymusiło na wielu firmach oraz użytkownikach zakup nowego sprzętu. Z szacunków firmy analitycznej Gartner wynika, że w drugim kwartale 2020 roku sprzedano 64,8 mln komputerów, a motorem napędowym tego sektora gospodarki okazały się urządzenia mobilne.

Kosmos i lotnictwo

Nadchodzi era odkryć w kosmosie. Nowe dyrektywy NASA zapewnią bezpieczeństwo biologiczne ciałom niebieskim i umożliwią dalszą eksplorację kosmosu [DEPESZA]

Ciała niebieskie, które mogły kiedyś mieć środowisko odpowiednie do życia, są szczególnie wrażliwe na skażenie mikrobiologiczne. Ochrona planetarna polega nie tylko na ochronie ciał Układu Słonecznego przed zanieczyszczeniem przez życie na Ziemi, ale też na ochronie Ziemi. Biuro Ochrony Planetarnej NASA promuje odpowiedzialną eksplorację Układu Słonecznego, dlatego niedawno ogłosiło dwie nowe dyrektywy dotyczące ochrony planet w przypadku misji na Księżyc i Marsa. – Te nowe wytyczne otworzą nową erę odkryć – przekonuje Jim Bridenstine, administrator NASA.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.