Komunikaty PR

Siedem produktów marki Fanex ze znakiem Poznaj Dobrą Żywność

2017-10-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Sosy marki Fanex  otrzymały prestiżowe oznaczenie „Poznaj Dobrą Żywność”, przyznawane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Znak ten jest nie tylko wyróżnieniem dla polskiej marki, ale również cenną informacją dla klientów, która potwierdza najwyższą jakość wyrobów oferowanych przez firmę Fanex.

Znak „Poznaj Dobrą Żywność” jest przyznawany przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi tylko tym artykułom spożywczym, które spełniają restrykcyjne wymagania programu PDŻ. Każdy produkt poddawany jest ocenie Głównego Inspektora Jakości Handlowej oraz musi otrzymać pozytywną rekomendację Kolegium Naukowego ds. Jakości Produktów Żywnościowych. Program „Poznaj Dobrą Żywność” jest realizowany od 2004 roku, a znak PDŻ zyskał dużą rozpoznawalność i stał się dla konsumentów cenną wskazówką przy dokonywaniu zakupów.

Do grona produktów odznaczonych godłem PDŻ, dołączyło siedem sosów marki Fanex:

1. Ketchup nr VII
2. Sos meksykański
3. Salsa Mexicana
4. Sos pikantny z sambalem
5. Sos duński Remoulada
6. Sos Gyros
7. Sos Tysiąc Wysp

- W tegorocznej edycji programu Poznaj Dobrą Żywność, łącznie wyróżnionych zostało jedynie 155 wyrobów. Tym bardziej jesteśmy dumni, że aż siedem naszych produktów otrzymało to jedno z najbardziej elitarnych wyróżnień na krajowym rynku artykułów spożywczych. Takie nagrody utwierdzają nas w przekonaniu, że to co robimy, robimy dobrze a nasi Klienci ufają naszym stabilnym standardom na ponadprzeciętnym poziomie – mówi Barbara Kubiczek, Dyrektor Produkcji w firmie Fanex.

Znak PDŻ może zostać nadany produktom o wyróżniających się cechach jakościowych ze względu na skład surowcowy, cechy mikrobiologiczne i sensoryczne, zawartość składników odżywczych i funkcjonalnych, metod przetwarzania i utrwalania.

Wieloletnie doświadczenie poparte wiedzą i praktyką laboratoryjną ekspertów Fanex, pozwala na produkcję różnego rodzaju sosów i innych dodatków o ponadprzeciętnej jakości, a do tego w przystępnej cenie. Z jednej strony firma posiada w ofercie klasyczne produkty, których nie zmienia od lat, gdyż są one cenione na rynku, z drugiej zaś, stawia na zróżnicowanie pewnej części wyrobów i stara się wprowadzać nowinki, zgodne z trendami branżowymi oraz kulinarnymi. Stale stawia także na rozwój technologii oraz poszukuje nowych rozwiązań w procesach produkcji.

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowe dla producenta „Ketchup nr 7” oraz „Majonez wyborowy” od dwudziestu lat są sygnowane znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji, natomiast „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros” oraz „Sos Meksykański” zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku Biuro prasowe
2020-08-04 | 08:00

Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku

Najpopularniejszy produkt z linii HoReCa Caffè Vergnano zyskał nowe, bardziej przyjazne środowisku opakowanie. 2,5 kilogramowy pojemnik z kawą produkowany jest w 50% z odzyskanego
Handel Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne
2020-07-20 | 13:15

Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne

Piwo Łomża Jasne - flagowy produkt z portfolio marki Łomża, otrzymało prestiżową nagrodę w Superior Taste Award. Dwie złote gwiazdki podkreślają wybitny smak oraz jakość. VAN PUR S.A.
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-06 | 09:40

AliExpress z nową platformą Connect

Podczas warsztatów „When The East Meets The West” ambasadorzy nowej platformy AliExpress Connect podzielili się spostrzeżeniami na temat najgorętszego trendu w handlu detalicznym na świecie – rozrywką zakupową.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Firma

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Telewizja coraz chętniej wykorzystuje kamery z możliwością sterowania w czasie rzeczywistym i rozszerzoną rzeczywistość. Pandemia przyspieszyła ich rozwój

Choć branża medialna i rozrywkowa sporo straciła na pandemii, to koronawirus pozytywnie wpłynął na rozwój innowacji, zwłaszcza w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Producenci telewizyjnego sportu przetestowali nowinki technologiczne, m.in. nagrania z drona czy umieszczenie kamery na strojach sędziów. Przyszłością jest też połączenie elementów rzeczywistych z wirtualnymi i zastosowanie kamer sterowanych na żywo, które pozwolą uchwycić emocje zawodników, a widzom umożliwią bezpośredni udział w wydarzeniu.