Komunikaty PR

Pierwszy salon Picky Pica w Polsce w Galerii Krakowskiej

2019-02-28  |  17:32
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Do grona najemców Galerii Krakowskiej dołączyła marka jubilerska Picky Pica. Na pełnej koloru powierzchni 46 mkw. klienci znajdą wpisującą się w najaktualniejsze trendy sezonu biżuterię ze srebra i mosiądzu, a także zegarki znanych firm. Koncept w największej Galerii w centrum Krakowa jest pierwszym salonem marki w Polsce.

Picky Pica to przede wszystkim zabawa formą i kolorem. Dużą część asortymentu stanowią produkty pokryte barwną emalią – jest to podstawowa linia biżuterii marki. W ofercie znajdują się również wzory stworzone z wykorzystaniem kolorowych tkanin lub nici (chwostów). Uzupełnieniem oferty jest biżuteria ze srebra, również w wersji z pozłoceniem w atrakcyjnych cenach. W salonie w Galerii Krakowskiej dostępne są również zegarki m.in. takich marek jak Casio, Fossil, Timex, Lorus czy Diesel.

Wystrój salonu w Galerii Krakowskiej jest spójny z głównymi wartościami marki, jakimi są radość, zabawa i moda. Wnętrze jest jasne i kolorowe. Motywem przewodnim konceptu jest element logotypu marki – mała sroczka, którą można odnaleźć w stelażach mebli, na ścianach i pod sufitem w formie lamp. Marka postawiła też na oryginalne rozwiązania, jak ściana składająca się z welurowych paneli, zielona kompozycja oraz duży neon z logotypem.

Marka Picky Pica powstała w 2016 roku, jako nowość w portfolio W.KRUK S.A. Jej nazwa powstała z połączenia angielskiego słowa „picky” (wybredny) oraz łacińskiej nazwy sroki zwyczajnej z rodziny krukowatych (pica pica). W ten sposób powstał symbol marki dedykowanej kobietom, które kochają modną biżuterię.

Dotychczas sprzedaż stacjonarna była prowadzona na wyspach w dwóch centrach handlowych w Polsce. Koncept w Galerii Krakowskiej jest pierwszym pełnometrażowym salonem marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-06 | 09:40

AliExpress z nową platformą Connect

Podczas warsztatów „When The East Meets The West” ambasadorzy nowej platformy AliExpress Connect podzielili się spostrzeżeniami na temat najgorętszego trendu w handlu detalicznym na świecie – rozrywką zakupową.
Handel Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników
2020-06-29 | 15:00

Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników

Na rynku debiutuje Czekolada Gorzka Wawel z Kamerunu z 74% zawartością ziaren kakaowca. To pierwsza z serii czekolad o oryginalnym, regionalnym pochodzeniu ziarna kakaowego i krótkiej
Handel Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie
2020-06-23 | 10:40

Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie

Liczy się nie tylko smak, wygląd i cena – polscy konsumenci podejmując decyzję o wyborze produktów, zwracają również uwagę na sposób ich powstawania. 61% z nas

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sprzęt i gadżety

Inteligentne recyklomaty ułatwiają segregowanie odpadów. Do recyklingu ma zachęcić Polaków e-kaucja

Na rynku dostępne są już inteligentne kosze na śmieci, które wyręczają użytkowników w segregacji odpadów. Jeszcze inne zajmują się przetwarzaniem resztek w prekompost. Roboty potrafią poznać cechy i rozróżnić, czy materiał jest mętny, czy nieprzezroczysty, rozpoznają też symbole określonych marek. Wyzwaniem jest jednak, by do recyklingu przekonać zwykłych ludzi. Pomóc w tym mają urządzenia do recyklingu EcoTech System. W zamian za wrzucane puszki czy butelki dostaje się punkty, które można wymienić na darmowe bilety czy zniżki.

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.