Komunikaty PR

PGNiG ma nowe Biuro Obsługi Klienta w Avenidzie

2019-04-17  |  17:43
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

PGNiG Obrót Detaliczny, spółka należąca do Grupy Kapitałowej PGNiG, otworzyła swoje nowe biuro obsługi klienta w Avenidzie. Do niedawna firma zajmowała jedną z wysp w pasażu poznańskiego Centrum – teraz klienci mogą skorzystać z przestronnego Biura Obsługi Klienta o powierzchni 67 mkw.

- Biuro Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny zlokalizowane w centrum handlowym, które sąsiaduje z dworcem kolejowym, to duże udogodnienie zarówno dla mieszkańców Poznania i okolic, jak i podróżnych – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.  

Odwiedzający poznańskie Centrum goście już od dawna mogli korzystać z usług PGNiG na jednej z wysp zlokalizowanej w pasażu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów spółka zamieniła wyspę na lokal o powierzchni 67 mkw.

W nowym miejscu klienci mogą załatwić większość spraw związanych z gazem ziemnym i energią elektryczną w domu lub firmie. Udogodnieniem jest również przestronna i wygodna poczekalnia.

Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w województwie Wielkopolskim. Na powierzchni 60 tys. mkw. klienci mogą korzystać z oferty ponad 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wiosenne nowości od Wawelu Biuro prasowe
2021-02-22 | 15:00

Wiosenne nowości od Wawelu

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej
Handel Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego
2021-02-19 | 17:20

Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego

Vending, czyli zautomatyzowana forma zaopatrywania konsumenta w produkty, to nie od dziś znany w Polsce sposób sprzedawania pożywienia i nie tylko. Dużą popularnością, zwłaszcza
Handel MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem
2021-02-12 | 10:00

MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem

Miłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać swoje ulubione słodycze. Produkty te, będące połączeniem oryginalnej czekolady Wawel z bogatym nadzieniem

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka

Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.

Robotyka i SI

Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.