Komunikaty PR

Orzeźwiająca nowość! Poczuj moc owocowych herbatek na zimno od marki Herbapol

2019-06-11  |  15:42
Biuro prasowe

Pyszne, łatwe w przygotowaniu i intensywnie owocowe herbatki „parzone” na zimno to najnowsza propozycja marki Herbapol na upalne dni! Wystarczy zalać torebkę chłodną wodą i gotowe! Do wyboru są dwa orzeźwiające smaki, które skutecznie ugaszą pragnienie: mięta z mango oraz truskawka z rabarbarem. 

 

Poszukiwanie latem smacznego i jednocześnie napoju, który skutecznie ugasi nasze pragnienie bywa niełatwym zadaniem, a miłośnicy herbat często muszą czekać, aż ich ulubiony napar, zalany wrzątkiem, trochę wystygnie. 

 

Z myślą o swoich konsumentach marka Herbapol wprowadza na rynek nowy, innowacyjny produkt! Owocowe herbatki „parzone” na zimno. Herbatka na zimno marki Herbapol to doskonała propozycja dla tych, którzy potrzebują szybkiego i smacznego orzeźwienia, a jednocześnie doskonała alternatywa dla dostępnych na rynku napojów smakowych.

 

Jak to działa? Zamknięty w pojedynczych torebkach susz owocowo-ziołowy, w kontakcie z zimną wodą uwalnia powoli swój owocowy smak – orzeźwiającej mięty z mango lub słodkiej truskawki z rabarbarem. Herbatki na zimno od marki Herbapol nie zawierają cukru ani kalorii, a sam proces „parzenia” odbywa się już w zimnej wodzie. Wystarczy tylko wrzucić 1 saszetkę do 250ml chłodnej wody, pozostawić w szklance od 5 do 8 minut i gotowe! Brak konieczności zalewania herbaty wrzątkiem oraz wygodne opakowanie pojedynczych saszetek w indywidualne kopertki, pozwala przygotować wybrany smak, kiedy tylko chcesz i gdzie chcesz, również poza domem – już 2 torebki wrzucone do półlitrowej butelki z wodą sprawią, że nabierze ona intensywnie owocowego smaku Herbatki na zimno marki Herbapol to szybki i praktyczny sposób na naturalne orzeźwienie w upalny dzień dla każdego!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wiosenne nowości od Wawelu Biuro prasowe
2021-02-22 | 15:00

Wiosenne nowości od Wawelu

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej
Handel Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego
2021-02-19 | 17:20

Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego

Vending, czyli zautomatyzowana forma zaopatrywania konsumenta w produkty, to nie od dziś znany w Polsce sposób sprzedawania pożywienia i nie tylko. Dużą popularnością, zwłaszcza
Handel MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem
2021-02-12 | 10:00

MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem

Miłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać swoje ulubione słodycze. Produkty te, będące połączeniem oryginalnej czekolady Wawel z bogatym nadzieniem

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka

Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.

Robotyka i SI

Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.