Komunikaty PR

Nowa odsłona słodkich sosów Fanex

2018-11-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził kolejne zmiany dotyczące identyfikacji wizualnej opakowań swoich produktów. Słodkie sosy deserowe, są teraz dostępne w nowych butelkach w kolorze ecru. Jednocześnie firma ulepszyła  recepturę produktów, dodając do składu większą ilość owoców. Fanex uprościł także etykiety na opakowaniach i dodał nowatorskie oznakowanie numeryczne, co znacząco wpływa na rozpoznawalność produktów.

Wprowadzenie zupełnie nowych opakowań sosów deserowych – tak jak wcześniejszy rebranding opakowań sosów pomidorowych i majonezowych – jest kolejnym krokiem w odświeżaniu wizerunku marki Fanex oraz ma na celu podkreślenie wysokich standardów jakościowych firmy oraz jej szerokiego portfolio produktów dla gastronomii.

Nowe etykiety na opakowaniach słodkich sosów Fanex zyskały nowatorskie oznakowanie numeryczne. Teraz klienci mogą łatwiej odszukać wybrane receptury spośród szerokiej gamy wyrobów producenta dostępnych w sprzedaży zarówno hurtowej, jak i detalicznej. Numeracja w znaczący sposób porządkuje portfolio produktowe, a do tego dodano także specjalne symbole, które jasno rekomendują przykłady zastosowania kulinarnego poszczególnych sosów.

Oprócz nowych opakowań, zmienił się także sam smak deserowych sosów Fanex. Dzięki zwiększonemu udziałowi owoców w składzie, produkty charakteryzują się teraz jeszcze bardziej wyrazistym i naturalnym smakiem oraz aromatem. Zmieniła się także struktura sosów – obecnie w subtelny sposób wyczuwalne są kawałki poszczególnych owoców.

W skład oferty deserowych sosów Fanex wchodzą: Malinowy, Wiśniowy, Truskawkowy, Jagodowy oraz Czekoladowy i Toffi. Słodkie polewy Fanex świetnie sprawdzają się jako dodatek do lodów, ciast, sałatek owocowych, gofrów oraz wszelkiego rodzaju deserów podawanych zarówno na ciepło, jak i na zimno.

 

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowy dla producenta „Ketchup nr VII” od dwudziestu lat sygnowany jest znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Ponadto „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros”, „Sos Salsa Mexicana”, „Sos Pikantny z Sambalem” „Sos Remoulada” oraz „Sos Meksykański”, zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku Biuro prasowe
2020-08-04 | 08:00

Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku

Najpopularniejszy produkt z linii HoReCa Caffè Vergnano zyskał nowe, bardziej przyjazne środowisku opakowanie. 2,5 kilogramowy pojemnik z kawą produkowany jest w 50% z odzyskanego
Handel Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne
2020-07-20 | 13:15

Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne

Piwo Łomża Jasne - flagowy produkt z portfolio marki Łomża, otrzymało prestiżową nagrodę w Superior Taste Award. Dwie złote gwiazdki podkreślają wybitny smak oraz jakość. VAN PUR S.A.
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-06 | 09:40

AliExpress z nową platformą Connect

Podczas warsztatów „When The East Meets The West” ambasadorzy nowej platformy AliExpress Connect podzielili się spostrzeżeniami na temat najgorętszego trendu w handlu detalicznym na świecie – rozrywką zakupową.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Firma

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Telewizja coraz chętniej wykorzystuje kamery z możliwością sterowania w czasie rzeczywistym i rozszerzoną rzeczywistość. Pandemia przyspieszyła ich rozwój

Choć branża medialna i rozrywkowa sporo straciła na pandemii, to koronawirus pozytywnie wpłynął na rozwój innowacji, zwłaszcza w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Producenci telewizyjnego sportu przetestowali nowinki technologiczne, m.in. nagrania z drona czy umieszczenie kamery na strojach sędziów. Przyszłością jest też połączenie elementów rzeczywistych z wirtualnymi i zastosowanie kamer sterowanych na żywo, które pozwolą uchwycić emocje zawodników, a widzom umożliwią bezpośredni udział w wydarzeniu.