Komunikaty PR

Nowa odsłona słodkich sosów Fanex

2018-11-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził kolejne zmiany dotyczące identyfikacji wizualnej opakowań swoich produktów. Słodkie sosy deserowe, są teraz dostępne w nowych butelkach w kolorze ecru. Jednocześnie firma ulepszyła  recepturę produktów, dodając do składu większą ilość owoców. Fanex uprościł także etykiety na opakowaniach i dodał nowatorskie oznakowanie numeryczne, co znacząco wpływa na rozpoznawalność produktów.

Wprowadzenie zupełnie nowych opakowań sosów deserowych – tak jak wcześniejszy rebranding opakowań sosów pomidorowych i majonezowych – jest kolejnym krokiem w odświeżaniu wizerunku marki Fanex oraz ma na celu podkreślenie wysokich standardów jakościowych firmy oraz jej szerokiego portfolio produktów dla gastronomii.

Nowe etykiety na opakowaniach słodkich sosów Fanex zyskały nowatorskie oznakowanie numeryczne. Teraz klienci mogą łatwiej odszukać wybrane receptury spośród szerokiej gamy wyrobów producenta dostępnych w sprzedaży zarówno hurtowej, jak i detalicznej. Numeracja w znaczący sposób porządkuje portfolio produktowe, a do tego dodano także specjalne symbole, które jasno rekomendują przykłady zastosowania kulinarnego poszczególnych sosów.

Oprócz nowych opakowań, zmienił się także sam smak deserowych sosów Fanex. Dzięki zwiększonemu udziałowi owoców w składzie, produkty charakteryzują się teraz jeszcze bardziej wyrazistym i naturalnym smakiem oraz aromatem. Zmieniła się także struktura sosów – obecnie w subtelny sposób wyczuwalne są kawałki poszczególnych owoców.

W skład oferty deserowych sosów Fanex wchodzą: Malinowy, Wiśniowy, Truskawkowy, Jagodowy oraz Czekoladowy i Toffi. Słodkie polewy Fanex świetnie sprawdzają się jako dodatek do lodów, ciast, sałatek owocowych, gofrów oraz wszelkiego rodzaju deserów podawanych zarówno na ciepło, jak i na zimno.

 

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowy dla producenta „Ketchup nr VII” od dwudziestu lat sygnowany jest znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Ponadto „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros”, „Sos Salsa Mexicana”, „Sos Pikantny z Sambalem” „Sos Remoulada” oraz „Sos Meksykański”, zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2019-01-09 | 01:00

BelVita startuje z nową kampanią. Mateusz Gessler ambasadorem marki.

Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym
Handel Fan&JOY – nowe kulki żelowe od Fanexu
2018-12-20 | 11:00

Fan&JOY – nowe kulki żelowe od Fanexu

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty 4 zupełnie nowe wyroby Fan&JOY- kulki żelowe z płynnym owocowym środkiem.  Nowatorskie
Handel Ketchup Curry – nowy sos marki Fanex
2018-11-29 | 10:00

Ketchup Curry – nowy sos marki Fanex

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek zupełnie nowy sos – Ketchup Curry. Receptura przypadnie do gustu miłośnikom orientalnych smaków

CES 2019

Energetyka

Inteligentnym oświetleniem można już sterować za pomocą głosu. Na rynek trafia też pierwszy, inteligentny zamiennik 100-watowej żarówki

Na rynek trafia coraz więcej rodzajów urządzeń wchodzących w skład inteligentnego domu. Smart Home to już nie tylko telewizor, system nagłośnienia czy nawet pralka i lodówka sterowane za pomocą aplikacji mobilnej. Teraz to już także inteligentne oświetlenie, które kontrolować można za pomocą głosu. Na rynek trafi niebawem pierwsza inteligentna żarówka LED o mocy równoważnej 100 watom. Zaprezentowano także inteligentny reflektor, który poprawi bezpieczeństwo domu, chroniąc przed włamywaczami.

Medycyna

Domowe badanie czynności serca dziecka w łonie matki dzięki specjalnej opasce. Na rynku pojawia się coraz więcej inteligentnych urządzeń baby tech

Rynek baby tech, czyli technologii służących głównie dzieciom i ich rodzicom, rozwija się w coraz szybszym tempie. Pojawia się coraz więcej innowacyjnych urządzeń, które wspierają rozwój dziecka już od momentu poczęcia. Inteligentna skarpetka potrafi monitorować tętno i oddech dziecka, a specjalne głośniki sprawiają, że muzyka dotrze jeszcze do płodu. Zaprezentowana na targach CES 2019 inteligentna opaska do monitorowania tętna płodu sprawi, że badanie kardiotokografii będzie można wykonywać w domu.

 

Gadgety

Uczące się słuchawki dostosują poziom dźwięku do użytkownika. Budują jego profil w sposób podobny do badania audiologicznego

Słuchawki pozwalają już nie tylko słuchać muzykę, lecz także ją poczuć. Inteligentne, uczące się słuchawki potrafią przetestować słuch i dostosować wszystkie ustawienia do unikalnego słuchu użytkownika. W ten sposób uzyskiwany jest wysoki poziom immersyjności, a użytkownik ma wrażenie zanurzenia się w dźwięku. W przyszłości do słuchawek trafią także asystenci głosowi.