Komunikaty PR

Ketchup Curry – nowy sos marki Fanex

2018-11-29  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek zupełnie nowy sos – Ketchup Curry. Receptura przypadnie do gustu miłośnikom orientalnych smaków z charakterem. Pomidorowa baza sosu została wzbogacona mieszanką przypraw kuchni azjatyckiej, która doda wyrazistości zarówno potrawom mięsnym, jak i warzywnym. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych.

Nowe Ketchup Curry to produkt spożywczy przygotowany na bazie koncentratu pomidorowego z dodatkiem starannie wyselekcjonowanych składników. Posiada gładką i aksamitną konsystencję z widoczną mieszanką przypraw curry pochodzenia orientalnego. Całość zamknięta jest w charakterystycznej czarnej tubie z nr 59 o pojemności 1,1 kg.

Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale producent w przyszłości nie wyklucza jego wprowadzenia także do sprzedaży detalicznej.

Potrawom do których będzie dodawany, nada ostrości, wyrazu i orientalnego posmaku. Świetnie sprawdzi się zatem jako dodatek do grillowanych potraw zwłaszcza mięs, a w szczególności do kurczaka i indyka. Dzięki swoim aromatycznym walorom smakowym, nada także smaku daniom mięsno-warzywnym, jak i tym na bazie makaronu.

- Wprowadzenie nowego Ketchupu Curry to w pewnym sensie wypełnienie niszy produktowej w segmencie sosów, a także naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Z naszych obserwacji wynika bowiem, że coraz więcej Klientów poszukuje nowych, orientalnych smaków. Wierzymy, że nowy produkt będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem gastronomii – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

 

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowy dla producenta „Ketchup nr VII” od dwudziestu lat sygnowany jest znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Ponadto „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros”, „Sos Salsa Mexicana”, „Sos Pikantny z Sambalem” „Sos Remoulada” oraz „Sos Meksykański”, zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-06 | 09:40

AliExpress z nową platformą Connect

Podczas warsztatów „When The East Meets The West” ambasadorzy nowej platformy AliExpress Connect podzielili się spostrzeżeniami na temat najgorętszego trendu w handlu detalicznym na świecie – rozrywką zakupową.
Handel Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników
2020-06-29 | 15:00

Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników

Na rynku debiutuje Czekolada Gorzka Wawel z Kamerunu z 74% zawartością ziaren kakaowca. To pierwsza z serii czekolad o oryginalnym, regionalnym pochodzeniu ziarna kakaowego i krótkiej
Handel Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie
2020-06-23 | 10:40

Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie

Liczy się nie tylko smak, wygląd i cena – polscy konsumenci podejmując decyzję o wyborze produktów, zwracają również uwagę na sposób ich powstawania. 61% z nas

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Technologie

Samochody przyszłości będą aktualizować oprogramowanie poprzez chmurę. Sztuczna inteligencja poprowadzi auto za człowieka [DEPESZA]

Branża motoryzacyjna dąży do automatyzacji. Auta przyszłości będą w czasie rzeczywistym analizować otoczenie i warunki drogowe, dzięki czemu możliwe stanie się wyeliminowanie roli kierowcy w procesie prowadzenia pojazdu. Pozwoli to zwiększyć bezpieczeństwo na drodze i upłynnić ruch w warunkach miejskich. Samochód przyszłości chce zaprojektować producent m.in. kart graficznych i systemów sztucznej inteligencji – Nvidia – we współpracy z Mercedes-Benz.

Technologie

Na granicy USA z Meksykiem powstaje wirtualny mur. Zamontowane na wieżach czujniki zareagują na ruch, a sztuczna inteligencja sprawdzi zagrożenie [DEPESZA]

Kamery, drony wyposażone w sztuczną inteligencję, czujniki 3D – granice kontrolują od dawna już nie tylko celnicy. Amerykańska agencja celna poszła o krok dalej – na granicy USA i Meksyku do 2022 roku stanie 200 mobilnych wież kontrolnych, które wykorzystują sztuczną inteligencję do śledzenia ruchu. Rozróżnią ludzi od zwierząt, a przy tym zasilane są energią słoneczną. – Wieże znacząco zwiększą naszą przewagę w walce przeciwko zorganizowanym grupom przestępczym – przekonuje Rodney Scott, szef Patrolu Granicznego Stanów Zjednoczonych.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.