Komunikaty PR

Fanex oferuje już 17 wegańskich sosów

2019-10-28  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

W obliczu zmieniających się upodobań żywieniowych i wzrostu popularności weganizmu w Polsce, konsumenci coraz chętniej i odważniej odkrywają nowe, nieznane dotąd smaki budowane na bazie składników roślinnych. Koncepty gastronomiczne, chcąc jak najlepiej sprostać nowym wymaganiom klientów, dynamicznie rozszerzają swoje bezmięsne menu. Fanex - lider w produkcji dodatków dla branży HoReCa, podążając za tym globalnym trendem, proponuje restauratorom już 17 kompozycji sosów opartych o wegańskie receptury.          

Jak podaje w raportach firma Google, trend wegański na świecie zwiększył się czterokrotnie w ciągu pięciu lat - między 2012 a 2017 rokiem. Na chwilę obecną, wyszukiwania związane z weganizmem są już nawet prawie 3-krotnie popularniejsze niż te dotyczące diety wegetariańskiej i bezglutenowej. Moda na weganizm i wegetarianizm, staje się coraz bardziej powszechna ‒ w sklepach i restauracjach możemy dostać coraz więcej produktów roślinnych.

Sytuacja w Polsce również dynamicznie się zmienia. Firma badawcza Mintel Polska podaje, iż ludzi którzy dziś określają się mianem wegetarian lub wegan, jest w Polsce już około 8%, a wśród konsumentów w wieku 25-34, już 10% respondentów deklaruje, że jest na diecie wegetariańskiej lub wegańskiej. Na te statystyki intensywnie reaguje branża spożywcza oraz HoReCa. Coraz częściej w dużych marketach (najczęściej w większych miastach), możemy kupić produkty wegańskie, a koncepty gastronomiczne rozszerzają swoje menu o dania przygotowane tylko i wyłącznie z roślinnych składników.

- Wprowadzanie na rynek produktów wegańskich, to dla nas istotny aspekt na drodze strategii rozwoju marki Fanex. Liczba Polaków stosujących dietę bezmięsną stale rośnie, przez co znacząco zwiększa się zapotrzebowanie na tego rodzaju artykuły. Widzimy spore korzyści płynące z wprowadzania sosów wegańskich i wegetariańskich. Chcemy zwiększać różnorodność tej gamy produktów oraz zadbać o ich lepszą dostępność na rynku gastronomicznym – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

Obecnie, w gronie wegańskich produktów marki Fanex, znajduje się obecnie już 17 sosów:

1. Sos Majonezowy Wegański (V-Label)
2.Ketchup Grill Pikantny
3.Ketchup Premium nr VII
4.Ketchup Premium nr VII Pikantny
5.Ketchup Curry
6.Sos Meksykański
7.Sos Pikantny z Sambalem
8. Ketchup Grill Łagodny
9.Sos Słodkie Chili
10.Sos Orientalny Słodko-Kwaśny
11.Sos Barbecue
12.Sos Paprykowy Sriracha
13.Musztarda Sarepska
14.Musztarda Stołowa
15.Musztarda Słoneczna
16.Musztarda a'la Dijon
17.Musztarda ze smażoną cebulką

Firma z jednej strony posiada w ofercie swoje klasyczne produkty, których nie zmienia od lat - gdyż są niezwykle cenione na rynku - z drugiej zaś, ciągle stawia na rozwój innowacyjnej oferty zgodne z trendami branżowymi oraz stara się wyprzedzać zainteresowania kulinarne klientów. Wprowadzając produkty wegańskie, Fanex ma na celu także pokazane swojego zaangażowania w tworzenie marki odpowiedzialnej społecznie.

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowy dla producenta „Ketchup nr VII” od dwudziestu lat sygnowany jest znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Ponadto „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros”, „Sos Salsa Mexicana”, „Sos Pikantny z Sambalem” „Sos Remoulada” oraz „Sos Meksykański”, zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Oferta „Niska cena cały rok w Costa Coffee Biuro prasowe
2021-03-05 | 12:12

Oferta „Niska cena cały rok" w Costa Coffee

Przygotowując ofertę „Niska cena cały rok” Costa Coffee połączyła wyśmienity smak i najwyższą jakość produktów z przystępnymi cenami. Od rozgrzewających kaw,
Handel Wiosenne nowości od Wawelu
2021-02-22 | 15:00

Wiosenne nowości od Wawelu

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej
Handel Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego
2021-02-19 | 17:20

Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego

Vending, czyli zautomatyzowana forma zaopatrywania konsumenta w produkty, to nie od dziś znany w Polsce sposób sprzedawania pożywienia i nie tylko. Dużą popularnością, zwłaszcza

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Medycyna

Przyspiesza cyfryzacja polskiej służby zdrowia. Powstaje centralna baza wszystkich przypadków nowotworów

Już za niewiele ponad rok w miejsce działającego od lat 50. Krajowego Rejestru Nowotworów ma powstać elektroniczny rejestr pod nazwą e-KRN+. To doskonała informacja dla lekarzy onkologów i pacjentów chorych na nowotwory. Dzięki cyfryzacji zbieranych od kilkudziesięciu lat informacji na temat przypadków chorób onkologicznych nowa platforma ułatwi kreowanie polityki onkologicznej w Polsce. Rejestr pozwoli na publiczny dostęp do danych pacjenta na poziomie centralnym, ale dane osobowe będą zanonimizowane. Eksperci i lekarze będą mieli łatwiejszy dostęp do danych w celu analizy profilaktyki leczenia, jak również epidemiologii.

Kosmos i lotnictwo

W 2025 roku ruszy budowa pierwszej prywatnej stacji kosmicznej. Amerykański start-up chce wytworzyć w kosmosie sztuczną grawitację [DEPESZA]

Świat wkracza w nową erę turystyki kosmicznej. NASA w styczniu 2022 roku otworzy Międzynarodową Stację Kosmiczną dla trzech turystów, których dostarczy rakieta SpaceX. Orion Span zaproponował czterogwiazdkowy hotel kosmiczny o nazwie Aurora Station, który ma przyjąć pierwszych gości w 2022 roku. Gateway Foundation, start-up z Kalifornii, planuje prawdopodobnie najbardziej ambitny projekt. W 2025 roku chce rozpocząć budowę prywatnej stacji kosmicznej Voyager ze sztuczną grawitacją. – To będzie kolejna rewolucja przemysłowa – przekonuje John Blincow, dyrektor generalny Gateway Foundation.