Komunikaty PR

Fanex oferuje już 17 wegańskich sosów

2019-10-28  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

W obliczu zmieniających się upodobań żywieniowych i wzrostu popularności weganizmu w Polsce, konsumenci coraz chętniej i odważniej odkrywają nowe, nieznane dotąd smaki budowane na bazie składników roślinnych. Koncepty gastronomiczne, chcąc jak najlepiej sprostać nowym wymaganiom klientów, dynamicznie rozszerzają swoje bezmięsne menu. Fanex - lider w produkcji dodatków dla branży HoReCa, podążając za tym globalnym trendem, proponuje restauratorom już 17 kompozycji sosów opartych o wegańskie receptury.          

Jak podaje w raportach firma Google, trend wegański na świecie zwiększył się czterokrotnie w ciągu pięciu lat - między 2012 a 2017 rokiem. Na chwilę obecną, wyszukiwania związane z weganizmem są już nawet prawie 3-krotnie popularniejsze niż te dotyczące diety wegetariańskiej i bezglutenowej. Moda na weganizm i wegetarianizm, staje się coraz bardziej powszechna ‒ w sklepach i restauracjach możemy dostać coraz więcej produktów roślinnych.

Sytuacja w Polsce również dynamicznie się zmienia. Firma badawcza Mintel Polska podaje, iż ludzi którzy dziś określają się mianem wegetarian lub wegan, jest w Polsce już około 8%, a wśród konsumentów w wieku 25-34, już 10% respondentów deklaruje, że jest na diecie wegetariańskiej lub wegańskiej. Na te statystyki intensywnie reaguje branża spożywcza oraz HoReCa. Coraz częściej w dużych marketach (najczęściej w większych miastach), możemy kupić produkty wegańskie, a koncepty gastronomiczne rozszerzają swoje menu o dania przygotowane tylko i wyłącznie z roślinnych składników.

- Wprowadzanie na rynek produktów wegańskich, to dla nas istotny aspekt na drodze strategii rozwoju marki Fanex. Liczba Polaków stosujących dietę bezmięsną stale rośnie, przez co znacząco zwiększa się zapotrzebowanie na tego rodzaju artykuły. Widzimy spore korzyści płynące z wprowadzania sosów wegańskich i wegetariańskich. Chcemy zwiększać różnorodność tej gamy produktów oraz zadbać o ich lepszą dostępność na rynku gastronomicznym – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

Obecnie, w gronie wegańskich produktów marki Fanex, znajduje się obecnie już 17 sosów:

1. Sos Majonezowy Wegański (V-Label)
2.Ketchup Grill Pikantny
3.Ketchup Premium nr VII
4.Ketchup Premium nr VII Pikantny
5.Ketchup Curry
6.Sos Meksykański
7.Sos Pikantny z Sambalem
8. Ketchup Grill Łagodny
9.Sos Słodkie Chili
10.Sos Orientalny Słodko-Kwaśny
11.Sos Barbecue
12.Sos Paprykowy Sriracha
13.Musztarda Sarepska
14.Musztarda Stołowa
15.Musztarda Słoneczna
16.Musztarda a'la Dijon
17.Musztarda ze smażoną cebulką

Firma z jednej strony posiada w ofercie swoje klasyczne produkty, których nie zmienia od lat - gdyż są niezwykle cenione na rynku - z drugiej zaś, ciągle stawia na rozwój innowacyjnej oferty zgodne z trendami branżowymi oraz stara się wyprzedzać zainteresowania kulinarne klientów. Wprowadzając produkty wegańskie, Fanex ma na celu także pokazane swojego zaangażowania w tworzenie marki odpowiedzialnej społecznie.

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowy dla producenta „Ketchup nr VII” od dwudziestu lat sygnowany jest znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Ponadto „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros”, „Sos Salsa Mexicana”, „Sos Pikantny z Sambalem” „Sos Remoulada” oraz „Sos Meksykański”, zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku Biuro prasowe
2020-08-04 | 08:00

Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku

Najpopularniejszy produkt z linii HoReCa Caffè Vergnano zyskał nowe, bardziej przyjazne środowisku opakowanie. 2,5 kilogramowy pojemnik z kawą produkowany jest w 50% z odzyskanego
Handel Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne
2020-07-20 | 13:15

Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne

Piwo Łomża Jasne - flagowy produkt z portfolio marki Łomża, otrzymało prestiżową nagrodę w Superior Taste Award. Dwie złote gwiazdki podkreślają wybitny smak oraz jakość. VAN PUR S.A.
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-06 | 09:40

AliExpress z nową platformą Connect

Podczas warsztatów „When The East Meets The West” ambasadorzy nowej platformy AliExpress Connect podzielili się spostrzeżeniami na temat najgorętszego trendu w handlu detalicznym na świecie – rozrywką zakupową.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Firma

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Telewizja coraz chętniej wykorzystuje kamery z możliwością sterowania w czasie rzeczywistym i rozszerzoną rzeczywistość. Pandemia przyspieszyła ich rozwój

Choć branża medialna i rozrywkowa sporo straciła na pandemii, to koronawirus pozytywnie wpłynął na rozwój innowacji, zwłaszcza w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Producenci telewizyjnego sportu przetestowali nowinki technologiczne, m.in. nagrania z drona czy umieszczenie kamery na strojach sędziów. Przyszłością jest też połączenie elementów rzeczywistych z wirtualnymi i zastosowanie kamer sterowanych na żywo, które pozwolą uchwycić emocje zawodników, a widzom umożliwią bezpośredni udział w wydarzeniu.