Komunikaty PR

Dania mrożone Jawo w nowej odsłonie – nowoczesne opakowania w modnym stylu

2017-05-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl

 

 

 

Częstochowska firma Jawo Sp. z o.o, znany producent dań mrożonych przygotowywanych  na bazie mąki i ziemniaków wprowadziła na rynek nowe opakowania produktów, czego efektem jest nowy sposób komunikacji z konsumentami.

 

Jawo specjalizuje się w ręcznej produkcji dań mrożonych, m.in. pierogów, knedli, kopytek, klusek, krokietów i naleśników. W ofercie detalicznej Jawo znajduje się kilkadziesiąt pozycji. Zmiana dotychczasowych opakowań produktów jest odpowiedzą na oczekiwania konsumentów, które firma poznała podczas badań konsumenckich.

Zmianie uległa zarówno grafika opakowania, jak i jego forma. Grafika nowych opakowań utrzymana jest w nowoczesnym, modnym nurcie kulinarnym, prezentuje apetyczne dania wraz z pomysłem ich podania. Opakowania przyciągają uwagę, są eleganckie i spójne kolorystycznie, dzięki czemu marka Jawo jest łatwiej identyfikowana przez konsumentów.

Dotychczasowe opakowania były wystarczająco długo na rynku. – mówi Magda Parkitna, specjalista ds. marketingu i PR  z firmy Jawo. Cechą bardzo charakterystyczną i łatwo rozpoznawalną przez klientów dla tej linii opakowań była różnorodność kolorystyczna. Trendy się jednak zmieniają, a my mamy ambicje nie tyle podążać za modą, ale ją kreować i wyznaczać nowe ścieżki. Najważniejsze to wyróżniać się pod względem wizualnym na tle konkurencji, a nie wpasowywać w kategorię. Stąd koncepcja opakowania eleganckiego z matowej folii, podzielonego na pół, z dużym apetycznym zdjęciem potrawy z jednej strony oraz czarną drugą połową z czytelną nazwą produktu, widocznym dużym logo i istotnymi informacjami dla konsumentów. Zmieniliśmy również wielkość i kształt opakowania, bo przede wszystkim chodzi  o to, aby wyróżnić się i maksymalnie uprościć proces kupowania - dodaje Magda Parkitna z firmy Jawo

Nowe opakowania są krótsze i szersze od poprzednich i mają wymiary 240x220x40 mm, dzięki czemu idealnie wpasowują się w bonety sklepowe. Firma pozostaje wierna swojej filozofii produkowania smacznej i zdrowej żywności. Produkty Jawo nie zawierają sztucznych konserwantów czy tłuszczów roślinnych utwardzonych, a przygotowane są według sprawdzonych receptur ze składników najwyższej jakości, pozyskiwanych od renomowanych producentów.

Wg badań polskiego rynku spożywczego prowadzonych przez firmę Nielsen Jawo jest w czołówce producentów mających najwyższe udziały rynkowe w kategorii produktów na bazie mąki i ziemniaków. Firma była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana w wielu konkursach branżowych.

Spółka obecnie zatrudnia 200 pracowników, a wielkość produkcji szacowana jest na 450 ton mrożonek w skali miesiąca. Ubiegłoroczne obroty firmy wyniosły prawie 40 milionów złotych. 

 

 

www.jawo.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nowa Platforma B2B Fanex już dostępna Biuro prasowe
2020-09-24 | 10:00

Nowa Platforma B2B Fanex już dostępna

Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-09-21 | 15:20

Skuteczny handel w Internecie jest oparty na pozytywnym doświadczeniu klienta

Coraz szybszy rozwój handlu internetowego wymaga narzędzi umożliwiających tworzenie jak najlepszych doświadczeń klienta. Dlatego UX staje się kluczowym czynnikiem wspomagającym konkurencyjność branży
Handel Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekolad
2020-09-21 | 14:13

Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekolad

Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Festiwal Biegowy Tauron 2020

Energetyka

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Przyspieszenie cyfryzacji szkół i administracji w dobie pandemii wymaga zmian systemowych. To szansa dla polskich firm informatycznych

Pandemia koronawirusa postawiła firmy i urzędy w obliczu konieczności przyspieszenia cyfryzacji. Choć dzięki zdalnej komunikacji udało się utrzymać kontakty interpersonalne, to w dłuższej perspektywie w kwestii automatyzacji procesów niewiele się zmieniło. Pomimo że wzrosła sprzedaż sprzętu komputerowego i pojawiło się wzmożone zapotrzebowanie na usługi z sektora IT, to wciąż zbyt słabo rozwija się m.in. sektor cyberbezpieczeństwa, który stanowi fundament bezpiecznej cyfryzacji. Sytuacja związana z pandemią może być szansą dla polskich firm z branży IT.