Coraz większa rola polskich marek własnych w gastronomii


Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Jak wynika z najnowszych analiz rynkowych firmy Fanex – producenta sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa, udział polskich marek własnych w gastronomii będzie wzrastał. Coraz częstsze ich wprowadzanie przez podmioty branżowe, jest wynikiem naturalnego i elastycznego dostosowywania się do światowych trendów handlowo-marketingowych, jak i do zmian gustów i przyzwyczajeń konsumentów. Fanex podążając za tym trendem, stale rozwija instrumenty pozwalające na personalizację receptur pod indywidualne potrzeby klientów.
Marki własne to produkty wytwarzane na zlecenie i dostępne wyłącznie w ofercie danej sieci sklepów czy lokali gastronomicznych. System marek własnych pozwala firmom na obniżenie kosztów marketingu i opakowań do minimum oraz wpływa na ograniczenie liczby pośredników. Ponadto marki własne zwiększają lojalność klienta.
Obecnie coraz większa liczba konsumentów obdarza marki własne swoim zaufaniem i decyduje się na ich zakup. Między innymi dlatego, że polska branża gastronomiczna stawia coraz częściej na produkty o lepszej jakości - Premium, które dostarczane są przez renomowanych producentów żywności. Najważniejszym kryterium wyboru, przestaje być cena, która w procesie decyzyjnym ustępuje walorom jakościowym produktu.
- Odnotowujemy coraz więcej zapytań dotyczących produkcji na potrzeby marek własnych. Jednocześnie nieustannie dążymy do tego, aby nasze wyroby nie tylko kojarzyły się z lepszą jakością, ale rzeczywiście ją oferowały. Coraz popularniejsze marki własne w branży HoReCa, to bardzo ważny i prestiżowy segment rynku z naszego punktu widzenia. M.in. właśnie dzięki punktom gastronomicznym, budujemy świadomość jakości naszych produktów. Dlatego też stale rozwijamy instrumenty pozwalające na personalizację receptur pod indywidualne potrzeby kluczowych klientów – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.
Coraz więcej konsumentów nie dość, że akceptuje produkty marek własnych, to ich nabywanie uważa wręcz za zakupy inteligentne i przemyślane. W połączeniu z rosnącym trendem patriotyzmu zakupowego, przedstawiciele branży chętniej na opakowaniach umieszczają także informację o współpracy z polskim producentem. Jest to dodatkowy element, często decydujący o zakupie produktu przez świadomego klienta, który coraz wnikliwiej czyta etykiety.
- Powiększa się liczba klientów gastronomicznych, którzy widzą ogromną wartość dodaną w polskim pochodzeniu produktu. Myślę, że w niedalekiej przyszłości spora część podmiotów z branży HoReCa, postawi na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój oferty produktów pod marką własną, budowaną właśnie na podstawie wyrobów najwyższej jakości, od krajowych producentów – dodaje Piotr Kubiczek.
***
Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną, która działa na rynku od 1988 roku.
Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.
Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowe dla producenta „Ketchup nr 7” oraz „Majonez wyborowy” od dwudziestu lat są sygnowane znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji, natomiast „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros” oraz „Sos Meksykański” zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Oferta sosów Fanex w sieci sklepów Lidl
36 rat 0% – nowa forma rat PayU w sklepie huawei.pl

Roślinna rewolucja w Costa Coffee
Więcej ważnych informacji
Kalendarium
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biotechnologia

Koronawirusy atakowały już 25 tys. lat temu. Za sprawą postępujących zmian klimatycznych pradawne wirusy mogą znów zagrażać ludzkości
Pradawne wirusy mogą zagrażać ludzkości. Naukowcy są w stanie ożywić drobnoustroje sprzed dziesiątków tysięcy lat. Topienie się wiecznej zmarzliny w wyniku postępujących zmian klimatycznych może uwalniać długo ukryte choroby i wirusy do środowiska, zagrażając zdrowiu zarówno ludzi, jak i zwierząt. Naukowcy byli w stanie ożywić drobnoustroje sprzed dziesiątków tysięcy lat. Najnowsze badania DNA potwierdzają, że starożytny koronawirus lub blisko spokrewniony patogen wywołał epidemię na terenie Azji około 25 tys. lat temu.
Kosmos i lotnictwo
Przełom w obserwacji czarnych dziur. Dane z 19 obserwatoriów mogą pomóc testować ogólną teorię względności Einsteina [DEPESZA]

Kilka z najpotężniejszych teleskopów na świecie jednocześnie obserwowało supermasywną czarną dziurę w galaktyce M87. To pierwsza czarna dziura, która została bezpośrednio sfotografowana przed dwoma laty. Teraz naukowcy ujawnili dane z 19 obserwatoriów – zarówno na Ziemi, jak również tych w kosmosie, które pozwalają na głębszy wgląd w czarną dziurę. Nowe obserwacje mogą m.in. pomóc ulepszyć testy ogólnej teorii względności Einsteina.