Checkpoint Systems prezentuje model S20: tradycyjną antenę EAS w nowej odsłonie
Branża handlu detalicznego dużo inwestuje w projektowanie sklepów z myślą o poprawie całościowych wrażeń konsumentów i podniesieniu poziomu ich satysfakcji, licząc na nawet 40%* wzrost sprzedaży. Bazując na 50-letnim doświadczeniu i stałej współpracy ze sklepami oraz markami, Checkpoint Systems pracował nad dostosowaniem anteny EAS do nowych koncepcji sklepów. Rekonfiguracja komponentów elektroniki urządzenia pozwoliła zaoferować nowe opcje wzornictwa anteny. Oznacza to, że sieci handlowe nie muszą już szukać kompromisu pomiędzy bezpieczeństwem sklepu a jego wystrojem. Nowa generacja anteny EAS jest skierowana do sklepów, które kładą szczególny nacisk na projekt i wystrój swoich placówek oraz na pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów. S20 oferuje taką możliwość konfiguracji, która pozwala zastąpić tradycyjny wygląd „bramki” atrakcyjnym wizualnie designem.
Nowy wymiar wzornictwa
Antena S20, charakteryzująca się smukłą i elegancką konstrukcją, może być uzupełniana niestandardowymi wykończeniami, teksturami i grafikami. Takie rozwiązanie pozwala precyzyjnie dopasować ją do wizerunku przestrzeni sklepowej. Umieszczone na urządzeniu wysokowydajne diody LED są dostępne w wielu opcjach kolorystycznych, co sprawia, że antena przyciąga uwagę klientów i może być ściśle dopasowana do wymogów wizualizacji graficznej marek.
Efektowny wygląd i pełna funkcjonalność
S20 to rozwiązanie dedykowane m.in. sklepom odzieżowym, które chcą przyciągnąć do siebie klientów i zmaksymalizować przestrzeń handlową z szerokim wejściem. Antena może być wolnostojąca, montowana na ścianach lub na drzwiach i działa niezawodnie w pobliżu metalowych powierzchni. Oferowane przez producenta zdalne usługi serwisowe i raportowanie danych z anten umożliwiają stałe monitorowanie urządzeń przez inżynierów Checkpointa. Pozwala to szybko identyfikować problemy i trendy w czasie rzeczywistym, zapewniając efektywność i ciągłość działania.
Simon Edgar, Dyrektor ds. Zarządzania Produktami EAS w Checkpoint Systems:
„Obecnie coraz trudniej znaleźć „tradycyjność” w handlu detalicznym. Sklepy stają przed wyzwaniem, które polega na przyciągnięciu oraz zatrzymaniu klientów na dłużej. Wprowadzając do oferty nową antenę, odpowiadamy na potrzeby sieci handlowych, które z jednej strony wymagają wysokiego poziomu ochrony towarów i przykładają jednocześnie dużą uwagę do estetyki wyposażenia, chcąc dopasować je do ogólnej wizji marki i koncepcji sklepu.
„Antena S20 to wyjątkowe urządzenie, oferujące sklepom odzieżowym doskonały poziom detekcji, jak również eleganckie i dopracowane wzornictwo. Nowa, przyciągająca wzrok antena charakteryzuje się atrakcyjnym profilem i doskonałą wydajnością, polepszając estetykę sklepu, poprawiając jakość obsługi klienta oraz efektywnie kontrolując straty – bez kompromisów”.
Nowa S20 jest już dostępna.
*https://www.retailgazette.co.uk/blog/2014/01/01232-the-importance-of-retail-design/

Oferta „Niska cena cały rok" w Costa Coffee

Wiosenne nowości od Wawelu

Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Firma

Polacy opracowali grę VR sterowaną za pomocą mózgu. Znajdzie zastosowanie m.in. w szkoleniach żołnierzy i e-sporcie
Technologia VR, która do tej pory częściej kojarzona była z rozrywką, znajduje coraz większe uznanie w biznesie, przemyśle, nauce i medycynie. Połączenie grywalizacji z możliwością badania ludzkich odruchów pozwoli na nowy wymiar analizy danych o ciele człowieka. Tworzona przez Polaków gra z wykorzystaniem elementów wirtualnej rzeczywistości może być wykorzystana m.in. w szkoleniach pracowników, ponieważ pozwala na trening w niemal każdych warunkach i z niemal każdymi narzędziami. Sprawdzi się np. w szkoleniach kontrolerów ruchu lotniczego, żołnierzy jednostek specjalnych, ale też w neuromarketingu czy e-sporcie.
Firma
Polacy opracowali grę VR sterowaną za pomocą mózgu. Znajdzie zastosowanie m.in. w szkoleniach żołnierzy i e-sporcie

Technologia VR, która do tej pory częściej kojarzona była z rozrywką, znajduje coraz większe uznanie w biznesie, przemyśle, nauce i medycynie. Połączenie grywalizacji z możliwością badania ludzkich odruchów pozwoli na nowy wymiar analizy danych o ciele człowieka. Tworzona przez Polaków gra z wykorzystaniem elementów wirtualnej rzeczywistości może być wykorzystana m.in. w szkoleniach pracowników, ponieważ pozwala na trening w niemal każdych warunkach i z niemal każdymi narzędziami. Sprawdzi się np. w szkoleniach kontrolerów ruchu lotniczego, żołnierzy jednostek specjalnych, ale też w neuromarketingu czy e-sporcie.