Komunikaty PR

BelVita startuje z nową kampanią. Mateusz Gessler ambasadorem marki.

2019-01-09  |  01:00

Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym. Ambasadorem marki został znany restaurator polsko-francuskiego pochodzenia, Mateusz Gessler.

 

BelVita – sposób na poranek we francuskim stylu

Nową kampanię marki belVita promować będzie hasło „Śniadania, że u la la” oraz materiały komunikacyjne nawiązujące do Francji – miejsca, gdzie ceni się pyszne śniadania. Właściwości belVity sprawiają, że może być ona doskonałym sposobem na pyszny poranek. Po pierwsze, pożywne ciastka belVita skomponowane z produktem mlecznym, porcją owoców i ciepłym napojem tworzą zbilansowany posiłek. Po drugie, belVita zawiera zboża pełnoziarniste, witaminy, składniki mineralne i błonnik niezbędne w codziennej diecie.  Po trzecie, za sprawą stopniowo uwalnianych węglowodanów belVita dostarcza energii na cały poranek – właśnie wtedy, kiedy potrzebujemy jej najbardziej.

 

Na śniadanie, ale nie tylko

Nowa kampania marki belVita jest przełomowa. Znany producent ciastek pożywnych rozszerza wieloletnią komunikację, która do tej pory koncentrowała się przede wszystkim na śniadaniach, o inne poranne posiłki np. drugie śniadania czy przekąski. 

Jako lider segmentu ciastek pożywnych odpowiadamy na stale zmieniające się potrzeby naszych konsumentów. Coraz szybsze tempo życia przekłada się na coraz większą popularność produktów z kategorii „on-the-go”. BelVita konsumowana jest już nie tylko jako element zbilansowanego śniadania, na którego przygotowanie w domu często brakuje nam czasu, ale również jako samodzielna przekąska np. jedzona między posiłkami, czy na drugie śniadanie– mówi Joanna Serwaczyńska, brand manager marki belVita. 

Choć hasło nowej kampanii w dalszym ciągu nawiązuje do śniadania, wskazanie na ten konkretny posiłek ma już jedynie znaczenie symboliczne. 

Celem kampanii jest pokazanie zabieganym konsumentom, że belVita może być pysznym sposobem na poranek we francuskim stylu, niezależnie od tego, czy mówimy o pierwszym lub drugim śniadaniu, czy nawet pożywnej przekąsce zjedzonej np. w drodze do pracy. Bardziej zależy nam na promowaniu różnych wariantów, stąd pomysł na nawiązanie do Francji, w której cieszą się one dużą popularnością– mówi Joanna Serwaczyńska.

 

Mateusz Gessler ambasadorem marki

Nieprzypadkowy jest również wybór ambasadora marki. Ceniony restaurator, pasjonat kuchni i juror znany z programu „MasterChef Junior”, Mateusz Gessler nie tylko ma polsko-francuskie pochodzenie, ale przede wszystkim wiele lat życia spędził we Francji, gdzie poznał rożne kulinarne trendy.

 

Silne wsparcie 360 stopni

Nowa kampania marki belVita będzie miała silne wsparcie mediowe, PR-owe 
oraz sprzedażowe. W telewizji emitowany będzie billboard sponsorski, a w digitalu zupełnie nowa kreacja z udziałem ambasadora – Mateusza Gesslera. Dodatkowo, w dniach 2.01-10.02.2019 roku będzie miała miejsce loteria konsumencka promowana hasłem kampanii: „Śniadanie, że u la la”.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreacje odpowiada IQ Marketing. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Więcej o loterii pod adresem:  www.belvita.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Fanex wprowadza nowy Sos Ostry do Kebaba Biuro prasowe
2021-04-09 | 10:00

Fanex wprowadza nowy Sos Ostry do Kebaba

Fanex – polski producent sosów i dodatków dla branży HoReCa, w związku z niesłabnąca popularnością dań typu kebab w Polsce, wprowadza na rynek swój autorski Sos
Handel Klasyczne smaki oraz intrygujące nowości – dwie strony menu Costa Coffee
2021-04-07 | 13:35

Klasyczne smaki oraz intrygujące nowości – dwie strony menu Costa Coffee

Stale pojawiające się w menu nowości to tylko część przepysznych propozycji, jakie oferuje Costa Coffee. W kawiarniach na odkrycie czeka również szeroka oferta kaw klasycznych. Obok
Handel Prezenty również na Wielkanoc – zniżki i rabaty na wiosenne przebudzenie
2021-04-01 | 11:00

Prezenty również na Wielkanoc – zniżki i rabaty na wiosenne przebudzenie

Przygotowując się do Świąt wielkanocnych, polscy konsumenci wydają więcej niż zazwyczaj. Czas z najbliższymi przy stole wymaga odpowiednich przygotowań związanych z ustaleniem

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Medycyna

Naukowcy stworzyli syntetyczne związki imitujące działanie ludzkich peptydów. Mogą być skuteczne w walce z koronawirusem czy opryszczką [DEPESZA]

Naukowcy wykazali, że sztucznie tworzone peptoidy przeciwwirusowe niszczą otoczki wirusów za pomocą mechanizmu podobnego do tego, który obserwuje się w przypadku naturalnych ludzkich peptydów przeciwwirusowych. Te syntetyczne związki mogą być skuteczne m.in. przeciw koronawirusowi, a także wirusowi opryszczki. Tymczasem w Polsce rozpoczęły się badania kliniczne, które ocenią skuteczność amantadyny w leczeniu choroby COVID-19. – Istnieje ogromne zapotrzebowanie na nowe preparaty przeciwwirusowe – podkreśla dr Gill Diamond z Uniwersytetu w Louisville.

Ekologia

Odnajdywane w Polsce skamieniałości rzucają nowe światło na prastare zwierzęta. Pozwalają też przewidzieć zachowanie środowiska przy zmieniającym się klimacie

W Polsce odnaleziono roślinożernego dinozaura dicynodonta czy jednego z najstarszych na świecie żółwi. Kolejne odkrycia pozwalają poznać świat sprzed setek milionów lat, zwłaszcza że niemal co roku polscy naukowcy poznają kolejne gatunki żyjących dawniej zwierząt. – Badając wymarłe zwierzęta, naukowcy mogą zrozumieć, jak zachowywała się biosfera w takim świecie, który nas czeka w najbliższym czasie – gdy było bardzo gorąco, gdy przesuwały się strefy klimatyczne – mówi dr Mateusz Tałanda z Wydziału Biologii Uniwersytetu Warszawskiego.