Komunikaty PR

BETFAN wprowadza w Polsce gry wirtualne od Playtech

2019-11-22  |  15:00
Biuro prasowe

BETFAN, nowy legalny polski bukmacher, nawiązał współpracę z Playtech – liderem technologicznym w branży gier hazardowych. W ramach wieloletniej umowy BETFAN, jako pierwszy operator w Polsce, wprowadza na rynek ofertę Playtech Virtual Sports, czyli ultrarealistyczne gry wirtualne w najważniejszych dyscyplinach sportu. Oferta będzie zawierać takie gry jak: piłka nożna, koszykówka, tenis, wyścigi chartów, wyścigi konne, żużel i kolarstwo torowe. Nowy produkt to odpowiedź na rosnącą popularność sportów wirtualnych w Polsce. Według szacunków firmy Playtech, obecnie stanowią one 20-25 proc. zakładów sportowych w kraju.

- To unikatowy na polskim rynku produkt pod względem światowej jakości animacji. Playtech Virtual Sports w BETFAN już teraz zapewnia graczom szeroki wybór gier wirtualnych, umożliwiając obstawianie ulubionego sportu 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Wspólnie z Playtech planujemy rozwijać ten produkt w Polsce i sukcesywnie wprowadzać nowinki i modyfikacje. Obecnie w naszym kraju jest ponad 12 milionów aktywnych graczy różnych typów gier online’owych. Zamierzamy wykorzystać ogromny potencjał, jaki stwarza ten rynek. Stawiając na nowoczesne rozwiązania chcemy zająć na nim odpowiednią pozycję i dostarczać naszym klientom jeszcze ciekawszą ofertę zakładów – mówi Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN.

Playtech Virtual Sports to unikalne i ultrarealistyczne symulacje sportowych gier wirtualnych w 3D. Opracowane zostały w najnowocześniejszej technologii, na bazie najlepszych na świecie animacji wykorzystujących technikę przechwytywania ruchu, tzw. motion capture, dzięki czemu zapewniają wysoce realistyczne wrażenia z gry. By dodatkowo wzbogacić doświadczenia graczy, w ramach Playtech Virtual Sports udostępniane są statystyki dla wszystkich zespołów i sportowców z każdej dyscypliny, co umożliwia analizę historycznych wyników i formy drużyn przed postawieniem zakładu. W grach wykorzystano też komentarz dla wszystkich dyscyplin obecnie dostępny w języku angielskim. Na początek Playtech Virtual Sports w BETFAN będą działać w wersji desktopowej, czyli dostępnej na komputerach stacjonarnych, a docelowo przygotowana zostanie też wersja mobilna z aplikacją. Nowy produkt spełnia wszystkie wymogi ustawy o grach hazardowych.

 - Wdrożenie Playtech Virtual Sports w BETFAN to przełomowy krok dla obu firm na polskim rynku. Udostępniamy graczom najbardziej realistyczne gry wirtualne, z których będzie można korzystać na wszystkich kanałach, platformach czy urządzeniach. W ofercie znajdą się, między innymi najbardziej zaawansowana graficznie na rynku koszykówka, piłka nożna, tenis, wyścigi koni i chartów, a także zakorzenione w sercach Polaków żużel oraz kolarstwo. Pozwalają one użytkownikom na obstawianie szybkich meczów z bardzo dynamiczną akcją i osiąganie wygranych w krótkim czasie. W przyszłości oferta będzie uzupełniona o nowe, najlepsze w swojej kategorii zakłady na żywo, Futbol League czy Trotting - ­zapowiada Tomasz Mogiła, Country Manager firmy Playtech.

Zgodnie z raportem Regulus Partners z 2018 r., światowy średni zysk brutto z gier sportu wirtualnego (GGR) wynosi 5,6 mld złotych przy dynamice 9 proc. r/r. Według przedstawionych w raporcie prognoz tak duży wzrost utrzyma się przez kolejne 6 lat, generując dodatkowe 4,3 mld złotych brutto. Zakłady sportowe przez długi czas triumfowały głównie w punktach stacjonarnych, dziś coraz większą rolę odgrywa internet. Szacuje się, że w latach 2019-2025 przychody z tego rodzaju rozrywki będą stanowić ok. 40 proc. światowej sprzedaży zakładów sportowych. Od 2010 roku ten wynik oscyluje w granicach 25 proc., a Europa jest drugim co do wielkości rynkiem sportów wirtualnych. Liderami są Włochy, które posiadają 20 proc. globalnego udziału oraz 47 proc. rynku europejskiego, oraz Wielka Brytania z ok. 15 proc. udziałem w światowych wynikach i ok. 19 proc. na Starym Kontynencie. We Włoszech nadal dominuje sprzedaż stacjonarna, tymczasem w Zjednoczonym Królestwie przeważa oferta internetowa. 

Ze względu na dominującą rolę sportów tradycyjnych zwłaszcza na rynku brytyjskim, najpopularniejsze gry wirtualne dotychczas opierały się głównie na wyścigach psów i koni, ostatnio wzrost popularności odnotowują zaś internetowe rozgrywki piłki nożnej. Z analiz Playtech obecnie najpopularniejsza w Polsce jest piłka nożna, która stanowi ok. 80-90 proc. wszystkich zakładów. Na drugiej pozycji znajduje się tenis. Nasz rodzimy gracz w pierwszej kolejności stawia na szeroką gamę sportów, wysokie wygrane i przejrzyste zasady rozgrywek i wyników, które są głównym wyróżnikiem Playtech, dzięki niemalże fotorealistycznej grafice.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Jakie aplikacje warto pobrać na smartfon? Pomoże MoreApps Biuro prasowe
2020-05-20 | 14:05

Jakie aplikacje warto pobrać na smartfon? Pomoże MoreApps

MoreApps to aplikacja, która pozwala sprawdzić i zainstalować najbardziej popularne i najczęściej pobierane aplikacje w Polsce. W dowolnym momencie w aplikacji można również
Gry i aplikacje Nauka w domu? Prezentujemy bezpłatną aplikację do projektowania dla dzieci
2020-04-30 | 15:40

Nauka w domu? Prezentujemy bezpłatną aplikację do projektowania dla dzieci

Producent oprogramowania SOLIDWORKS, poza najpopularniejszymi komercyjnymi rozwiązaniami, oferuje aplikacje dla najmłodszych. Program Apps for Kids służy do nauki podstaw projektowania 3D i
Gry i aplikacje BLAST Rising - nowy turniej CS:GO
2020-04-24 | 13:30

BLAST Rising - nowy turniej CS:GO

Weterani sceny kontra aspirujące gwiazdy CS:GO - przed nami BLAST Rising! BLAST Premier, które w tym roku przyniosło widzom Counter-Strike’a niezliczoną ilość emocji i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Druk 3D niezastąpiony w czasie pandemii. Mimo to wiele mniejszych firm może nie przetrwać kryzysu

Trudności z logistyką i dostawami do klientów, ograniczenie dostępności komponentów produkowanych w Azji – to problemy, które branża technologiczna odczuła w związku z rozwojem pandemii. – Niektóre firmy mogą tego nie przetrwać – mówi Mariusza Babula z firmy Zortrax. W długim terminie kryzys związany z koronawirusem może mieć jednak dobroczynny wpływ na rynek. Drukarki 3D w czasie pandemii okazały się niezastąpione w produkcji środków ochrony osobistej dla personelu medycznego z uwagi na krótki czas realizacji zamówień. Wzrosła więc świadomość roli druku 3D w produkcji.

Robotyka i SI

Pandemia spowolni sprzedaż aut elektrycznych i autonomicznych. Technologie będą jednak nadal rozwijane ze względu na stosowanie ich do dezynfekcji i zaopatrzenia szpitali

Eksperci przewidują, że zarówno rynek aut elektrycznych, jak i autonomicznych zanotuje w tym roku spadek. Po krótkotrwałym załamaniu oba jednak wrócą na tor stałego rozwoju. W efekcie, według najnowszych prognoz, do 2040 roku 31 proc. samochodów jeżdżących po drogach stanowić będą auta elektryczne. Tymczasem już dziś w Chinach pojazdy autonomiczne stają się ważnym środkiem transportu w dobie ograniczeń wynikających z panującej pandemii SARS-CoV-2.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.