Robotyka i SI”, „E-sport”, „Inteligentny dom” –  nowe kategorie w serwisie agencyjnym Newseria Innowacje. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani otrzymywaniem powiadomień z tych kategorii, prosimy o dokonanie zmian po zalogowaniu się do swoich profili. 

Komunikaty PR

Wystaw się na ISPO Munich z POG

2019-01-23  |  11:55
Biuro prasowe
Do pobrania DO IN PL ( 0.08 MB )

Do in Poland to nowa inicjatywa Polish Outdoor Group (POG). Zrzeszenie polskich firm outdorowych, przy okazji Międzynarodowych Targów Sportowych i Outdoorowych ISPO Munich 2019, chce promować Polskę jako miejsce idealne do produkcji, sprzedaży i spędzania czasu. Potencjał kraju położonego nad Wisłą jest widoczny od lat, bowiem od 2004 roku rynek outdoorowy wzrósł ponad 4-krotnie.

Jako rynek sprzedaży, Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków outodorowych w Europie. Od roku 2004 rynek outdorowy w Polsce wzrósł ponad 4-krotnie, notując stabilne 15% - 20% wzrostu rocznie (za wyjątkiem lat 2008-2009). Oznacza to olbrzymi potencjał i podwojenie wielkości rynku w ciągu  następnych 5 -7 lat. Pomimo zmian, wydatki na sprzęt outdoorowy w Polsce stanowią zaledwie 20% wydatków na ten sam cel w Niemczech, przy czym polska siła nabywcza stanowi około 40% niemieckiej siły nabywczej. Na sytuację na rynku POG postanowiło odpowiedzieć inicjatywą Do in Poland, która w skróce oznacza: Produkuj w Polsce, Sprzedawaj w Polsce, Spędzaj czas w Polsce.

Przestrzeń na zmiany

W ostatnich latach coraz więcej marek sportowych i outdorowych przenosi produkcję z Azji na powrót do Europy i szuka dostawców materiałów oferujących krótki czas dostawy, dobrą jakość i atrakcyjną cenę. Żeby pomóc małym i średnim polskim producentom, którzy nie wystawiali się na targach lub producentom odzieży, którzy chcieliby wejść w segment odzieży sportowej, POG udostępnia na swoim stoisku targowym przestrzeń do prezentacji i prowadzenia rozmów handlowych.

Dane kontaktowe i prezentacja wszystkich członków - producentów zrzeszonych w POG, będą również dostępne w katalogu targowym i na stronie POG. Stworzyszenie będzie aktywnie wspierało wystawców, promowało ich w środowisku międzynarodowym i pośredniczyło w nawiązaniu kontaktu z międzynarodowymi markami.

Niezbędne wsparcie

Rozmawiając z zagranicznymi inwestorami można zauważyć, ze nie zdają sobie sprawy z pozytywnej zmiany, która w latach dwutysięcznych zaszła na polskim rynku. Nie znają oni wielkości rynku, jego specyfiki, potencjału. Co za tym idzie Polska nadal jest postrzegana jako kraj o niskim potencjale i sile nabywczej.

POG za pomocą inicjatywy Do in Poland chce zmienić obecną sytuację. Firmy, które są zainteresowane wejściem na rynek polski mogą liczyć na pomoc stowarzyszenia w wielu kwestiach, m.in. promocji, formalności niezbędnych do rozpoczęcia działalności lub znalezienia dystrybutorów i agentów. Wejście nowych inwestorów będzie korzystne dla wszystkich stron, bowiem rynek będzie się rozwijał jeszcze szybciej, a szersza oferta i konkurencja będą korzystne dla klientów.

Zrównoważony rozwój

Polskę można zaliczyć go niewielkiego grona krajów Europy, które mogą poszczycić się nienaruszoną przyrodą. Miejsca trakie jak Białowieża, Bieszczady, Wielkie Jeziora Mazurskie, to ewenementy w skali Starego Kontynentu, mieszkańcy innych, bardziej zurbanizowanych i uprzemysłowionych państw mogą jedynie marzyć o tego typu obszarach.

Mimo to, Polska - „zielona plama na mapie Europy” - jest cały czas bardzo mało znana. - W środowisku firm outdorowych jest bardzo mocny nacisk na zrównoważony rozwój i na powrót do natury, do korzeni nas wszystkich. Dlatego chcemy żeby ludzie z środowiska outdorowego zobaczyli, jak Polska wygląda, jak duży skok do przodu wykonała jeżeli chodzi o infrastrukturę i możliwość dotarcia do wybranych miejsc – mówi Zenon Raszyk, wiceprezes POG i koordynator projektu Do in Poland.

 -  Ludzie ze środowiska outdorowego są pionierami ruchu turystycznego i liderami opinii w tym temacie. Jeżeli spodoba się im w Polsce, to przyciągną wielu nowych miłośników przyrody i ruchu na świeżym powietrzu – argumentuje Raszyk.

Więcej informacji na temat projektu Do in Poland można znaleźć na stronie www.pog.org.pl. Zainteresowni projektem inwestorzy mogą zgłaszać się również za pośrednictwem strony www.pog.org.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PRACODAWCO, TO OSTATNI MOMENT! WYBIERZ PPK DLA SWOJEGO PRACOWNIKA Biuro prasowe
2019-07-01 | 10:00

PRACODAWCO, TO OSTATNI MOMENT! WYBIERZ PPK DLA SWOJEGO PRACOWNIKA

Już od 1 lipca br. wszystkie firmy zatrudniające minimum 250 pracowników będą miały obowiązek zapisania pracownika do Pracowniczych Planów Kapitałowych. To już więc ostatnie
Firma Nowa czekolada jakiej jeszcze nie było – Milka darkmilk!
2019-06-28 | 11:00

Nowa czekolada jakiej jeszcze nie było – Milka darkmilk!

WARSZAWA, czerwiec, 2019 – W życiu nic nie jest tylko czarne albo białe. Dlaczego  więc czekolada miałaby być tylko mleczna albo gorzka? Nowa Milka darkmilk to propozycja,
Firma Big Picture dla Maspex przy najnowszej kampanii marki Kotlin
2019-06-24 | 15:00

Big Picture dla Maspex przy najnowszej kampanii marki Kotlin

Kotlin to jedna z topowych marek ketchupowych w Polsce, należąca do firmy Maspex. Wyróżnia ją charakterystyczna komunikacja pełna lekkiego i wysmakowanego humoru oraz produkty

Kalendarium

Gry i rozrywka

Sztuczna inteligencja i VR pomagają ćwiczyć głos i przygotować się do wystąpień. Rozwiązanie opracowane przez Polaków w czasie rzeczywistym potrafi wyłapywać i wskazywać popełniane błędy

Wiele osób marzy o tym, aby osiągnąć sukces w branży muzycznej. Udoskonalenie techniki wokalnej może doprowadzić na szczyt. Pomocne mogą być aplikacje do treningu emisji głosu, nie tylko dla tych, którzy chcą poprawić umiejętności wokalne. Inne, wykorzystujące sztuczną inteligencję i wirtualna rzeczywistość, pozwalają ćwiczyć przemowy przed dużym gronem odbiorców. Opracowana przez Polaków technologia wskaże nieprawidłowości oraz podpowie, co i jak poprawić. Z rozwiązania mogą skorzystać nie tylko wokaliści i mówcy, lecz także osoby z wadami wymowy.

IFA 2019 Berlin

Start-upy

Polska branża venture capital rośnie w siłę. Fundusze inwestują setki milionów złotych w nowe start-upy, zwłaszcza z obszaru fintech i medycyny

W dobie dynamicznego rozwoju innowacyjnych narzędzi technologicznych młodzi przedsiębiorcy coraz częściej rozpoczynają swoją karierę na rynku venture capital. Zachęcają ich do tego liczne organizacje, które wspierają rozwój start-upów i pomagają znaleźć środki na sfinansowanie inwestycji. Tylko w drugim kwartale 2019 roku wsparto inwestycje na łączną kwotę 444 mln zł. To dwukrotnie więcej niż w całym 2018 roku. Wśród start-upów najszybciej rozwijają się te z branży fintech i medycyny.

 

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce
XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Medycyna

Nowe technologie przejmują rolę opiekunów osób starszych. Monitorują ich stan zdrowia i alarmują o niebezpiecznych sytuacjach

Popularyzacja rozwiązań z zakresu internetu rzeczy pozwala wdrażać innowacyjne platformy oraz urządzenia do opieki nad starszymi osobami. Powstają wyspecjalizowane elektroniczne nianie, gadżety do noszenia informujące bliskich o nagłych wypadkach, a nawet kompleksowe platformy monitoringu, dzięki którym osoby starsze mogą bezpiecznie funkcjonować w środowisku domowym bez konieczności zatrudniania opiekuna na pełen etat.