Komunikaty PR

Wystaw się na ISPO Munich z POG

2019-01-23  |  11:55
Biuro prasowe
Do pobrania DO IN PL ( 0.08 MB )

Do in Poland to nowa inicjatywa Polish Outdoor Group (POG). Zrzeszenie polskich firm outdorowych, przy okazji Międzynarodowych Targów Sportowych i Outdoorowych ISPO Munich 2019, chce promować Polskę jako miejsce idealne do produkcji, sprzedaży i spędzania czasu. Potencjał kraju położonego nad Wisłą jest widoczny od lat, bowiem od 2004 roku rynek outdoorowy wzrósł ponad 4-krotnie.

Jako rynek sprzedaży, Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków outodorowych w Europie. Od roku 2004 rynek outdorowy w Polsce wzrósł ponad 4-krotnie, notując stabilne 15% - 20% wzrostu rocznie (za wyjątkiem lat 2008-2009). Oznacza to olbrzymi potencjał i podwojenie wielkości rynku w ciągu  następnych 5 -7 lat. Pomimo zmian, wydatki na sprzęt outdoorowy w Polsce stanowią zaledwie 20% wydatków na ten sam cel w Niemczech, przy czym polska siła nabywcza stanowi około 40% niemieckiej siły nabywczej. Na sytuację na rynku POG postanowiło odpowiedzieć inicjatywą Do in Poland, która w skróce oznacza: Produkuj w Polsce, Sprzedawaj w Polsce, Spędzaj czas w Polsce.

Przestrzeń na zmiany

W ostatnich latach coraz więcej marek sportowych i outdorowych przenosi produkcję z Azji na powrót do Europy i szuka dostawców materiałów oferujących krótki czas dostawy, dobrą jakość i atrakcyjną cenę. Żeby pomóc małym i średnim polskim producentom, którzy nie wystawiali się na targach lub producentom odzieży, którzy chcieliby wejść w segment odzieży sportowej, POG udostępnia na swoim stoisku targowym przestrzeń do prezentacji i prowadzenia rozmów handlowych.

Dane kontaktowe i prezentacja wszystkich członków - producentów zrzeszonych w POG, będą również dostępne w katalogu targowym i na stronie POG. Stworzyszenie będzie aktywnie wspierało wystawców, promowało ich w środowisku międzynarodowym i pośredniczyło w nawiązaniu kontaktu z międzynarodowymi markami.

Niezbędne wsparcie

Rozmawiając z zagranicznymi inwestorami można zauważyć, ze nie zdają sobie sprawy z pozytywnej zmiany, która w latach dwutysięcznych zaszła na polskim rynku. Nie znają oni wielkości rynku, jego specyfiki, potencjału. Co za tym idzie Polska nadal jest postrzegana jako kraj o niskim potencjale i sile nabywczej.

POG za pomocą inicjatywy Do in Poland chce zmienić obecną sytuację. Firmy, które są zainteresowane wejściem na rynek polski mogą liczyć na pomoc stowarzyszenia w wielu kwestiach, m.in. promocji, formalności niezbędnych do rozpoczęcia działalności lub znalezienia dystrybutorów i agentów. Wejście nowych inwestorów będzie korzystne dla wszystkich stron, bowiem rynek będzie się rozwijał jeszcze szybciej, a szersza oferta i konkurencja będą korzystne dla klientów.

Zrównoważony rozwój

Polskę można zaliczyć go niewielkiego grona krajów Europy, które mogą poszczycić się nienaruszoną przyrodą. Miejsca trakie jak Białowieża, Bieszczady, Wielkie Jeziora Mazurskie, to ewenementy w skali Starego Kontynentu, mieszkańcy innych, bardziej zurbanizowanych i uprzemysłowionych państw mogą jedynie marzyć o tego typu obszarach.

Mimo to, Polska - „zielona plama na mapie Europy” - jest cały czas bardzo mało znana. - W środowisku firm outdorowych jest bardzo mocny nacisk na zrównoważony rozwój i na powrót do natury, do korzeni nas wszystkich. Dlatego chcemy żeby ludzie z środowiska outdorowego zobaczyli, jak Polska wygląda, jak duży skok do przodu wykonała jeżeli chodzi o infrastrukturę i możliwość dotarcia do wybranych miejsc – mówi Zenon Raszyk, wiceprezes POG i koordynator projektu Do in Poland.

 -  Ludzie ze środowiska outdorowego są pionierami ruchu turystycznego i liderami opinii w tym temacie. Jeżeli spodoba się im w Polsce, to przyciągną wielu nowych miłośników przyrody i ruchu na świeżym powietrzu – argumentuje Raszyk.

Więcej informacji na temat projektu Do in Poland można znaleźć na stronie www.pog.org.pl. Zainteresowni projektem inwestorzy mogą zgłaszać się również za pośrednictwem strony www.pog.org.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PIWA ŁOMŻA DOCENIONE CERTYFIKATEM DOCEŃ POLSKIE Biuro prasowe
2019-02-14 | 14:02

PIWA ŁOMŻA DOCENIONE CERTYFIKATEM DOCEŃ POLSKIE

Ubiegły rok okazał się bardzo pomyślny dla marki Łomża i zakończył zdobyciem wielu prestiżowych wyróżniać m.in. Superbrands Polska Marka, Przebój FMCG 2018, Konsumencki
Firma Ogłoszono listę finalistek Bizneswoman Roku
2019-01-25 | 01:00

Ogłoszono listę finalistek Bizneswoman Roku

Awans nie jest już tylko marzeniem kobiet, jest obecnie celem samym w sobie - 37 proc. pytanych kobiet przyjęłaby taką propozycję bez wahania. Niespełna 17 proc. zastanawiałaby się, czy
Firma Najwyższa precyzja, maksymalna prostota
2019-01-25 | 01:00

Najwyższa precyzja, maksymalna prostota

Wśród narzędzi stosowanych w profesjonalnych laboratoriach fotometrycznych nie powinno zabraknąć najnowszego luksomierza L-200 białostockiej marki Sonopan. Firma produkuje mierniki

CES 2019

Kosmos

Wirtualna rzeczywistość ułatwi podbój kosmosu. Nowoczesne kombinezony dadzą astronautom możliwość czucia przedmiotów znajdujących się na zewnątrz

Po technologię rzeczywistości wirtualnej sięgają największe agencje kosmiczne na świecie. Dzięki goglom VR oraz innowacyjnym akcesoriom są w stanie usprawnić procedury pracy w zerowej grawitacji i przygotować astronautów na to, czego doświadczą w przestrzeni kosmicznej. Wykorzystuje się w tym celu zarówno konsumenckie gogle VR i AR, jak i znacznie bardziej zaawansowane rozwiązania, np. kombinezony haptyczne, precyzyjnie przechwytujące ruchy całego ciała.

Infrastruktura

Rośnie liczba ataków wymierzonych w instytucje państwa i sektory kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Powstająca w Polsce cyberarmia może je skutecznie powstrzymać

Specjaliści ABW oceniają, że tylko w 2018 roku zostało zgłoszonych ponad 31,8 tys. incydentów bezpieczeństwa komputerowego. Ponad 6 tys. z nich uznano za ataki na sieć teleinformatyczną. Odpowiedzią na wyzwania i zagrożenia związane z rozwojem nowych technologii mają być Wojska Obrony Cyberprzestrzeni. Zapewnią bezpieczeństwo sieci, monitoring zagrożeń oraz cyberrozpoznanie, a w ciągu trzech lat powinny osiągnąć zdolność operacyjną. Pierwszy zespół obrony cyberprzestrzennej ma być powołany jeszcze w tym roku i będzie liczyć stu ekspertów.