Komunikaty PR

Wystaw się na ISPO Munich z POG

2019-01-23  |  11:55
Biuro prasowe
Do pobrania DO IN PL ( 0.08 MB )

Do in Poland to nowa inicjatywa Polish Outdoor Group (POG). Zrzeszenie polskich firm outdorowych, przy okazji Międzynarodowych Targów Sportowych i Outdoorowych ISPO Munich 2019, chce promować Polskę jako miejsce idealne do produkcji, sprzedaży i spędzania czasu. Potencjał kraju położonego nad Wisłą jest widoczny od lat, bowiem od 2004 roku rynek outdoorowy wzrósł ponad 4-krotnie.

Jako rynek sprzedaży, Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków outodorowych w Europie. Od roku 2004 rynek outdorowy w Polsce wzrósł ponad 4-krotnie, notując stabilne 15% - 20% wzrostu rocznie (za wyjątkiem lat 2008-2009). Oznacza to olbrzymi potencjał i podwojenie wielkości rynku w ciągu  następnych 5 -7 lat. Pomimo zmian, wydatki na sprzęt outdoorowy w Polsce stanowią zaledwie 20% wydatków na ten sam cel w Niemczech, przy czym polska siła nabywcza stanowi około 40% niemieckiej siły nabywczej. Na sytuację na rynku POG postanowiło odpowiedzieć inicjatywą Do in Poland, która w skróce oznacza: Produkuj w Polsce, Sprzedawaj w Polsce, Spędzaj czas w Polsce.

Przestrzeń na zmiany

W ostatnich latach coraz więcej marek sportowych i outdorowych przenosi produkcję z Azji na powrót do Europy i szuka dostawców materiałów oferujących krótki czas dostawy, dobrą jakość i atrakcyjną cenę. Żeby pomóc małym i średnim polskim producentom, którzy nie wystawiali się na targach lub producentom odzieży, którzy chcieliby wejść w segment odzieży sportowej, POG udostępnia na swoim stoisku targowym przestrzeń do prezentacji i prowadzenia rozmów handlowych.

Dane kontaktowe i prezentacja wszystkich członków - producentów zrzeszonych w POG, będą również dostępne w katalogu targowym i na stronie POG. Stworzyszenie będzie aktywnie wspierało wystawców, promowało ich w środowisku międzynarodowym i pośredniczyło w nawiązaniu kontaktu z międzynarodowymi markami.

Niezbędne wsparcie

Rozmawiając z zagranicznymi inwestorami można zauważyć, ze nie zdają sobie sprawy z pozytywnej zmiany, która w latach dwutysięcznych zaszła na polskim rynku. Nie znają oni wielkości rynku, jego specyfiki, potencjału. Co za tym idzie Polska nadal jest postrzegana jako kraj o niskim potencjale i sile nabywczej.

POG za pomocą inicjatywy Do in Poland chce zmienić obecną sytuację. Firmy, które są zainteresowane wejściem na rynek polski mogą liczyć na pomoc stowarzyszenia w wielu kwestiach, m.in. promocji, formalności niezbędnych do rozpoczęcia działalności lub znalezienia dystrybutorów i agentów. Wejście nowych inwestorów będzie korzystne dla wszystkich stron, bowiem rynek będzie się rozwijał jeszcze szybciej, a szersza oferta i konkurencja będą korzystne dla klientów.

Zrównoważony rozwój

Polskę można zaliczyć go niewielkiego grona krajów Europy, które mogą poszczycić się nienaruszoną przyrodą. Miejsca trakie jak Białowieża, Bieszczady, Wielkie Jeziora Mazurskie, to ewenementy w skali Starego Kontynentu, mieszkańcy innych, bardziej zurbanizowanych i uprzemysłowionych państw mogą jedynie marzyć o tego typu obszarach.

Mimo to, Polska - „zielona plama na mapie Europy” - jest cały czas bardzo mało znana. - W środowisku firm outdorowych jest bardzo mocny nacisk na zrównoważony rozwój i na powrót do natury, do korzeni nas wszystkich. Dlatego chcemy żeby ludzie z środowiska outdorowego zobaczyli, jak Polska wygląda, jak duży skok do przodu wykonała jeżeli chodzi o infrastrukturę i możliwość dotarcia do wybranych miejsc – mówi Zenon Raszyk, wiceprezes POG i koordynator projektu Do in Poland.

 -  Ludzie ze środowiska outdorowego są pionierami ruchu turystycznego i liderami opinii w tym temacie. Jeżeli spodoba się im w Polsce, to przyciągną wielu nowych miłośników przyrody i ruchu na świeżym powietrzu – argumentuje Raszyk.

Więcej informacji na temat projektu Do in Poland można znaleźć na stronie www.pog.org.pl. Zainteresowni projektem inwestorzy mogą zgłaszać się również za pośrednictwem strony www.pog.org.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Addictions.ai pozyskało 6 mln dofinansowania na dalszy rozwój Biuro prasowe
2019-04-23 | 10:00

Addictions.ai pozyskało 6 mln dofinansowania na dalszy rozwój

Polski startup Addictions.ai – właściciel aplikacji mobilnej AlkyRecovery wspierającej walkę z nałogiem osób uzależnionych od alkoholu oraz ich bliskich – pozyskał
Firma Gospodarka kontenerami – nowy projekt, wiele możliwości
2019-04-12 | 13:30

Gospodarka kontenerami – nowy projekt, wiele możliwości

Firma Cronimet PL, lider na polskim rynku w branży recyklingu stali nierdzewnej, nawiązała współpracę z polskim oddziałem, wiodącego europejskiego producenta i dostawcy rozwiązań
Firma BRAK ZDJĘCIA
2019-02-22 | 12:40

RBL_ ufunduje nagrodę specjalną w konkursie infoShare

Podczas tegorocznej konferencji infoShare RBL_ ufunduje nagrodę w wysokości 3,5 tys. euro dla najlepszego startupu z branży FinTech lub InsurTech. To jedna z wielu inicjatyw zaplanowanych przez RBL_ na ten rok, mających na celu rozpoczęcie

Kalendarium

Gadgety

Smartfony z grafenu mają trafić na rynek w 2023 roku. Będą się charakteryzować pełną elastycznością, błyskawicznym przesyłaniem danych oraz pełnym naładowaniem baterii w 10 sekund

Inżynierowie i naukowcy zaczynają wdrażać rozwiązania grafenowe do branży mobilnej. Ten dwuwymiarowy materiał złożony z płaskich atomów węgla umożliwia zaprojektowanie urządzeń, które nie mogłyby powstać przy wykorzystaniu technologii krzemowej. Grafen pozwoli zaprojektować w pełni elastyczne smartfony, superszybkie układy łączności bezprzewodowej czy baterie o wydajności dalece wykraczającej poza możliwości klasycznych ogniw litowo-jonowych. Według prognoz przeprowadzonych przez analityków Graphene Flagship pierwsze grafenowe technologie mobilne mogą zadebiutować na rynku konsumenckim w 2023 roku.

Infrastruktura

Polski „silnik na wodę” może zrewolucjonizować elektromobilność. Rozwiązanie pozwoli wydłużyć zasięg auta i żywotność baterii

Elektromobilność jest coraz powszechniejsza, jednak wciąż na rynku istnieją pewne bariery, takie jak zbyt małe zasięgi pojazdów elektrycznych, czy żywotność baterii. Twórcy innowacyjnego modułu napędowego wykorzystującego silnik elektryczny i pompę wysokociśnieniową. Urządzenie w uproszczeniu nazywane „silnikiem na wodę” generuje obecnie moc 860 W. Stojący za projektem Polacy mają jednak nadzieję, że technologia trafi wkrótce do samochodów osobowych.

MWC19

Handel

Obozy dla uchodźców naszpikowane nowymi technologiami. Blockchain i systemy biometryczne wyeliminują problem z wyłudzeniami przez nich pieniędzy

Nowe technologie, jak blockchain czy biometria, są wykorzystywane nie tylko w najbardziej rozwiniętych krajach. Mogą też pomóc uchodźcom. Dzięki specjalnym skanerom, po zeskanowaniu tęczówki oka, system automatycznie łączy się z bazą i po potwierdzeniu tożsamości pieniądze są pobierane z konta klienta – bez karty płatniczej, czy bonów. System EyePay jest już używany w kilku obozach dla uchodźców i przetwarza transakcje, pomagając blisko 200 tys. uchodźców. Jednocześnie eliminuje też przypadki wyłudzenia pieniędzy.