Komunikaty PR

Projekt 77 dla Fundacji "DZIKO"

2019-07-08  |  14:20
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.05 MB )

Agencja marketingu i public relations PROJEKT 77, od lat związana z promocją podróży i aktywności na świeżym powietrzu, rozpoczęła współpracę partnerską z Fundacją „DZIKO” Łukasza Długowskiego. Celem organizacji non profit jest ochrona środowiska naturalnego w Polsce dla przyszłych pokoleń.

Agencja PROJEKT 77 nieodpłatnie wspomaga Fundację w komunikacji z mediami, która dotyczy projektu ochrony Bugu, ostatniej dzikiej rzeki w Polsce. Współpraca pomiędzy agencją a organizacją non profit rozpoczęła się na początku kwietnia br. Do zadań agencji PROJEKT 77 należy obsługa biura prasowego oraz bieżący kontakt z dziennikarzami. Prace zakładają również przygotowywanie i dystrybucję informacji prasowych oraz dbanie o obecność Prezesa Fundacji „DZIKO” Łukasza Długowskiego w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Współpraca ma charakter projektowy i ma potrwać do momentu zakończenia akcji związanej z ochroną rzeki Bug przed jej regulacją i budową kanału, tj. do jesieni 2019 roku.

Agencja PROJEKT 77 jest obecna na rynku od 10 lat i od początku swojego istnienia związana jest z promocją podróży („Miej Odwagę” Memoriał Piotra Morawskiego), regionów (Trentino we Włoszech), projektów kulturalno-sportowych („Rusz się!”, WinterCamp i HimalayanCamp) i marek z branży outdoorowej (Alpinus, Campus, Polartec®, Regatta i Dare2b). Jest również członkiem stowarzyszenia Polish Outdoor Group, w ramach którego promuje aktywny wypoczynek blisko natury pod hasłem: #wychodzęaktywnie, #itsgreatoutthere.

„Współpraca z Łukaszem Długowskim i Fundacją „DZIKO”, to nic innego, jak kontynuacja strategii PROJEKT 77 związanej z promocją aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu, popularyzacją sportów outdoorowych i rodzinnego spędzania wolnego czasu blisko natury” – mówi Anna Wróblewska, właściciel Agencji PROJEKT 77 – „W dobie rosnących zagrożeń związanych ze zmianami klimatu oraz zgubnym wpływem człowieka na środowisko naturalne, działania Fundacji „DZIKO” są dla nas szczególnie ważne. Nasza agencja zajmuje się promocją aktywności sportowych blisko natury, w pięknych okolicznościach przyrody, stąd tak ważny jest dla nas aspekt ekologiczny działań Fundacji. Chcemy w ten sposób dołożyć swoją cegiełkę i wykorzystać nasze know-how, aby zadbać o środowisko naturalne i zachować choć część dzikiej przyrody dla przyszłych pokoleń” – dodaje Wróblewska.

Spływ tratwą flisacką od granicy z Białorusią aż do Warszawy – to najbliższy projekt realizowany przez Łukasza Długowskiego, pomysłodawcę „Mikrowypraw” i współzałożyciela Fundacji „DZIKO”, który wesprze komunikacyjnie PROJEKT 77. Wyprawa ma być protestem przeciwko planowanej regulacji rzek: Wisły, Odry, Warty oraz budowy kanału wzdłuż Bugu, ostatniej dzikiej rzeki w Polsce. Jednym z efektów wyprawy ma być stworzenie rezerwatu obywatelskiego. „Angażując ludzi w plan pomocy naturalnemu środowisku, chcę pokazać, że warto przeznaczyć część swojego czasu wolnego na pomoc naszej planecie oraz podniesienie standardów naszego życia, zdrowego życia. Projektem chcę uchronić ostatnią dziką rzekę w Polsce przed jej regulacją i zwrócić uwagę na większy problem, z którym się borykamy jako społeczeństwo – ze zmianami klimatycznymi“ – komentuje Łukasz Długowski, współzałożyciel Fundacji „DZIKO“.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Starbucks rozpoczyna testy nad słomkami z kawowych fusów Biuro prasowe
2021-02-23 | 12:00

Starbucks rozpoczyna testy nad słomkami z kawowych fusów

Starbucks Polska nawiązuje współpracę z EcoBean i pracuje nad możliwością stworzenia słomek wykonanych ze zużytych fusów kawowych pochodzących z kawiarni. Nowy projekt ma
Ekologia Już 30% Polaków świeci ekologicznym przykładem, 
a branża meblarska przechodzi
2021-02-18 | 14:00

Już 30% Polaków świeci ekologicznym przykładem, 
a branża meblarska przechodzi

Czy czeka nas transformacja w zakresie aranżacji naszych wnętrz? Według badania EKOBarometr przeprowadzonego przez dom badawczy SW Research blisko 30% badanych należy do grupy osób,
Ekologia Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™
2021-02-16 | 11:10

Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™

Warszawa, 16 lutego 2021 r: Primark z ekscytacją wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję „Primark Cares featuring Disney™”, czyli przekrojową linię ubrań i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka

Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.

Robotyka i SI

Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.