Projekt 77 dla Fundacji "DZIKO"

Agencja marketingu i public relations PROJEKT 77, od lat związana z promocją podróży i aktywności na świeżym powietrzu, rozpoczęła współpracę partnerską z Fundacją „DZIKO” Łukasza Długowskiego. Celem organizacji non profit jest ochrona środowiska naturalnego w Polsce dla przyszłych pokoleń.
Agencja PROJEKT 77 nieodpłatnie wspomaga Fundację w komunikacji z mediami, która dotyczy projektu ochrony Bugu, ostatniej dzikiej rzeki w Polsce. Współpraca pomiędzy agencją a organizacją non profit rozpoczęła się na początku kwietnia br. Do zadań agencji PROJEKT 77 należy obsługa biura prasowego oraz bieżący kontakt z dziennikarzami. Prace zakładają również przygotowywanie i dystrybucję informacji prasowych oraz dbanie o obecność Prezesa Fundacji „DZIKO” Łukasza Długowskiego w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Współpraca ma charakter projektowy i ma potrwać do momentu zakończenia akcji związanej z ochroną rzeki Bug przed jej regulacją i budową kanału, tj. do jesieni 2019 roku.
Agencja PROJEKT 77 jest obecna na rynku od 10 lat i od początku swojego istnienia związana jest z promocją podróży („Miej Odwagę” Memoriał Piotra Morawskiego), regionów (Trentino we Włoszech), projektów kulturalno-sportowych („Rusz się!”, WinterCamp i HimalayanCamp) i marek z branży outdoorowej (Alpinus, Campus, Polartec®, Regatta i Dare2b). Jest również członkiem stowarzyszenia Polish Outdoor Group, w ramach którego promuje aktywny wypoczynek blisko natury pod hasłem: #wychodzęaktywnie, #itsgreatoutthere.
„Współpraca z Łukaszem Długowskim i Fundacją „DZIKO”, to nic innego, jak kontynuacja strategii PROJEKT 77 związanej z promocją aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu, popularyzacją sportów outdoorowych i rodzinnego spędzania wolnego czasu blisko natury” – mówi Anna Wróblewska, właściciel Agencji PROJEKT 77 – „W dobie rosnących zagrożeń związanych ze zmianami klimatu oraz zgubnym wpływem człowieka na środowisko naturalne, działania Fundacji „DZIKO” są dla nas szczególnie ważne. Nasza agencja zajmuje się promocją aktywności sportowych blisko natury, w pięknych okolicznościach przyrody, stąd tak ważny jest dla nas aspekt ekologiczny działań Fundacji. Chcemy w ten sposób dołożyć swoją cegiełkę i wykorzystać nasze know-how, aby zadbać o środowisko naturalne i zachować choć część dzikiej przyrody dla przyszłych pokoleń” – dodaje Wróblewska.
Spływ tratwą flisacką od granicy z Białorusią aż do Warszawy – to najbliższy projekt realizowany przez Łukasza Długowskiego, pomysłodawcę „Mikrowypraw” i współzałożyciela Fundacji „DZIKO”, który wesprze komunikacyjnie PROJEKT 77. Wyprawa ma być protestem przeciwko planowanej regulacji rzek: Wisły, Odry, Warty oraz budowy kanału wzdłuż Bugu, ostatniej dzikiej rzeki w Polsce. Jednym z efektów wyprawy ma być stworzenie rezerwatu obywatelskiego. „Angażując ludzi w plan pomocy naturalnemu środowisku, chcę pokazać, że warto przeznaczyć część swojego czasu wolnego na pomoc naszej planecie oraz podniesienie standardów naszego życia, zdrowego życia. Projektem chcę uchronić ostatnią dziką rzekę w Polsce przed jej regulacją i zwrócić uwagę na większy problem, z którym się borykamy jako społeczeństwo – ze zmianami klimatycznymi“ – komentuje Łukasz Długowski, współzałożyciel Fundacji „DZIKO“.

Starbucks rozpoczyna testy nad słomkami z kawowych fusów

Już 30% Polaków świeci ekologicznym przykładem, a branża meblarska przechodzi

Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka
Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.
Robotyka i SI
Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.