Komunikaty PR

Krajowe wyjazdy Polaków: wolimy oszczędzać czas niż środowisko

2019-07-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alicja Kubów
Triverna

UL. NIEMIERZYŃSKA 17A,
71-441 SZCZECIN
alicjakubow|elephate.com| |alicjakubow|elephate.com
667724033
triverna.pl
Do pobrania rtf ( 0.06 MB )

Na najczęściej wybierane kierunki oraz sposoby podróżowania po Polsce w swoim nowym raporcie spojrzał portal Triverna.pl. Autorzy prezentują w nim wyniki badania, w którym wzięło udział ponad 1,3 tys. osób z całej Polski. 

Największą popularnością wśród wypoczywających w kraju cieszą się polskie góry: Tatry, Bieszczady i Karkonosze. W badaniu jako jeden ze swoich ulubionych kierunków podróży po Polsce wskazało je aż 72% uczestników. Drugie miejsce zajęły polskie miasta (52% odpowiedzi), a trzecie – Bałtyk. Wypoczynek na nadbałtyckiej plaży zwykle wybiera 4 na 10 badanych. Dalej na liście znalazły się również jeziora i wsie. 

I choć Polacy wyraźnie lubią wypoczywać na łonie natury, przyroda schodzi na dalszy plan podczas wyboru środka transportu. Aż 61% badanych decyduje się na samochód. To ponad dwa razy więcej niż odsetek osób wybierających bardziej ekologiczny pociąg. Tylko co dwudziesta osoba deklaruje, że krajowe podróże odbywa autokarem. „Na wyjazdach wolimy raczej oszczędzać czas niż środowisko” – piszą autorzy raportu.

Decyzja o spędzeniu wakacji za kółkiem wpływa również na nasze preferencje przy wyborze noclegu. Obok wyposażenia pokoju i dostępu do internetu to właśnie miejsce parkingowe jest jedną z trzech kwestii, na które zwracamy największą uwagę podczas rezerwowania hotelu. Parking przy obiekcie jest dla nas ważniejszy nawet od jego lokalizacji czy ceny.

Kompletny raport dotyczący krajowych wyjazdów Polaków znajduje się na blogu Triverna.pl: https://triverna.pl/blog/jak-podrozujemy-po-polsce-raport/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Starbucks rozpoczyna testy nad słomkami z kawowych fusów Biuro prasowe
2021-02-23 | 12:00

Starbucks rozpoczyna testy nad słomkami z kawowych fusów

Starbucks Polska nawiązuje współpracę z EcoBean i pracuje nad możliwością stworzenia słomek wykonanych ze zużytych fusów kawowych pochodzących z kawiarni. Nowy projekt ma
Ekologia Już 30% Polaków świeci ekologicznym przykładem, 
a branża meblarska przechodzi
2021-02-18 | 14:00

Już 30% Polaków świeci ekologicznym przykładem, 
a branża meblarska przechodzi

Czy czeka nas transformacja w zakresie aranżacji naszych wnętrz? Według badania EKOBarometr przeprowadzonego przez dom badawczy SW Research blisko 30% badanych należy do grupy osób,
Ekologia Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™
2021-02-16 | 11:10

Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™

Warszawa, 16 lutego 2021 r: Primark z ekscytacją wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję „Primark Cares featuring Disney™”, czyli przekrojową linię ubrań i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka

Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.

Robotyka i SI

Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.