Komunikaty PR

„Herbapol-Lublin” startuje z kampanią promującą nową formułę syropów z witaminą

2019-04-05  |  17:08

„Herbapol-Lublin”, jeden z największych polskich producentów herbat oraz lider w segmencie syropów owocowych, wprowadza na rynek nową formułę syropów owocowych, teraz dodatkowo z witaminą D. Kampania reklamowa obejmuje działania ATL, BTL oraz Internet.

„Herbapol-Lublin” S.A., właściciel marek Herbapol i Big-Active, to jeden z największych producentów herbat, dżemów oraz syropów owocowych na polskim rynku, który konsekwentnie rozwija strategiczne linie produktowe, umacniając swoją pozycję rynkową. Lider w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych i funkcjonalnych, wicelider rynku herbat zielonych oraz jeden z trzech najchętniej wybieranych producentów dżemów i konfitur.

Pod hasłem „I dzień smakuje lepiej – teraz z witaminą D” startuje kampania reklamowa, promująca nową formułę syropów owocowych marki Herbapol. Oprócz witaminy C, wszystkie syropy owocowe w pojemności 420 ml, dostępne w standardowej ofercie marki, będą zawierały również witaminę D.

– Jako lider chcemy nie tylko budować, ale również z sukcesem rozwijać kategorię syropów owocowych, wyznaczając trendy i proponując naszym konsumentom nowe rozwiązania. W Polsce problem niedoboru witaminy D dotyczy większości Polaków, zarówno dzieci jak i dorosłych. Dlatego szczególnie ważna jest urozmaicona i zbilansowana dieta, zawierająca pokarmy naturalnie bogate w witaminę D oraz produkty w nią wzbogacone. Nowa formuła syropów owocowych marki Herbapol, które towarzyszą naszym konsumentom każdego dnia, zawiera teraz nie tylko witaminę C, ale również witaminę D - szczególnie ważną w okresie jesienno-zimowym, kiedy ekspozycja na słońce jest znacząco ograniczona  – mówi Anna Justyniarska, PR-Digital Manager „Herbapol-Lublin”.

Kampania reklamowa, zaplanowana do połowy maja obejmuje największe stacje telewizyjne, radiowe, prasę branżową, jak również działania w Internecie oraz w punktach sprzedaży.

Za kreację i przygotowanie spotów reklamowych odpowiada Agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem jest Łukasz Zadrzyński, a produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Maszt pomiarowy farmy wiatrowej w Wyczechowie został zniszczony. Biuro prasowe
2020-07-06 | 12:00

Maszt pomiarowy farmy wiatrowej w Wyczechowie został zniszczony.

Zawalił się ponad 100-metrowy maszt pomiarowy dla projektu farmy wiatrowej w Wyczechowie w gminie Somonino na Kaszubach. Prawdopodobnie konstrukcja została zniszczona w wyniku sabotażu. Szkoda
Ekologia Aż chce się oddychać w Centrum Nauki Kopernik
2020-07-06 | 11:00

Aż chce się oddychać w Centrum Nauki Kopernik

W Centrum Nauki Kopernik powstała nowa strefa o nazwie „Samsung. Aż chce się oddychać”. Celem ekspozycji jest edukacja w zakresie czystego powietrza oraz zachęcanie do zmiany
Ekologia Toyota buduje jacht morski na ogniwa paliwowe
2020-06-25 | 16:00

Toyota buduje jacht morski na ogniwa paliwowe

Druga generacja Toyoty Mirai, najpopularniejszego samochodu wodorowego na świecie, zadebiutuje na rynku pod koniec 2020 roku. Toyota postanowiła nie zwlekać i od razu szuka nowych zastosowań

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Technologie

Samochody przyszłości będą aktualizować oprogramowanie poprzez chmurę. Sztuczna inteligencja poprowadzi auto za człowieka [DEPESZA]

Branża motoryzacyjna dąży do automatyzacji. Auta przyszłości będą w czasie rzeczywistym analizować otoczenie i warunki drogowe, dzięki czemu możliwe stanie się wyeliminowanie roli kierowcy w procesie prowadzenia pojazdu. Pozwoli to zwiększyć bezpieczeństwo na drodze i upłynnić ruch w warunkach miejskich. Samochód przyszłości chce zaprojektować producent m.in. kart graficznych i systemów sztucznej inteligencji – Nvidia – we współpracy z Mercedes-Benz.

Technologie

Na granicy USA z Meksykiem powstaje wirtualny mur. Zamontowane na wieżach czujniki zareagują na ruch, a sztuczna inteligencja sprawdzi zagrożenie [DEPESZA]

Kamery, drony wyposażone w sztuczną inteligencję, czujniki 3D – granice kontrolują od dawna już nie tylko celnicy. Amerykańska agencja celna poszła o krok dalej – na granicy USA i Meksyku do 2022 roku stanie 200 mobilnych wież kontrolnych, które wykorzystują sztuczną inteligencję do śledzenia ruchu. Rozróżnią ludzi od zwierząt, a przy tym zasilane są energią słoneczną. – Wieże znacząco zwiększą naszą przewagę w walce przeciwko zorganizowanym grupom przestępczym – przekonuje Rodney Scott, szef Patrolu Granicznego Stanów Zjednoczonych.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.