Komunikaty PR

Dla pszczół - akcja Fundacji Greenpeace w Galerii Bronowice

2019-01-08  |  09:25
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Banaś
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
tomek|openmedia.pl| |tomek|openmedia.pl
606501415
openmedia.pl

Już od 7 stycznia Fundacja Greenpeace Polska zaprasza do zapoznania się ze sposobami ochrony stale zmniejszającej się populacji pszczół oraz dzikich zapylaczy. Dzięki animacjom, technologii VR, warsztatom i quizom odwiedzający Galerię Bronowice będą mogli dowiedzieć się, jak ratować owady. Akcja potrwa do 19 stycznia.

Pszczoły są producentami aż trzech czwartych spożywanej żywności. Zawdzięczamy im nie tylko miód, ale również warzywa, owoce, przyprawy ziołowe czy migdały. Ich zniknięcie spowodowałoby między innymi zubożenie naszej diety oraz wzrost jej kosztów. Aby przeciwdziałać dalszemu masowemu ginięciu tych owadów, Fundacja Greenpeace przedstawi rozwiązania i sposoby ochrony pszczół i dzikich zapylaczy.           

W ramach projektu będzie można zobaczyć w technologii VR, jak funkcjonują pszczoły, a także dowiedzieć się, jak własnoręcznie stworzyć hotelik dla owadów. Jednak to nie wszystko. Na zainteresowanych przedsięwzięciem będzie czekała pszczela grafika 3D, przy której wykonywane będą pamiątkowe zdjęcia. Najmłodsi obrońcy pszczół będą mieli okazję do wzięcia udziału w edukacyjnych quizach oraz zdobycia atrakcyjnych nagród.                   
- Zima to trudny okres dla pszczół i dzikich zapylaczy. Dlatego tym goręcej zapraszamy wszystkich, którym los pszczół jest bliski, do odwiedzenia naszego stoiska. Opowiemy, jak wspólnie możemy je chronić, dokonując np. codziennych wyborów zakupowych czy wdrażając inne dobre praktyki. Aby lepiej poznać pszczoły będzie można, w technologii wirtualnej rzeczywistości, przenieść się na chwilę do wnętrza prawdziwego ula - mówi Maciej Piekarz, koordynator akcji.

Stoisko Greenpeace zlokalizowane będzie na poziomie 0, na placu eventowym pod tzw. ringiem. Odwiedzać je będzie można od 7 do 19 stycznia, w godzinach 10.00-19.00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Nowe Tygryski BIO – certyfikat ekologiczny i biodegradowalna folia Biuro prasowe
2020-07-28 | 11:30

Nowe Tygryski BIO – certyfikat ekologiczny i biodegradowalna folia

Firma TBM wprowadza na rynek innowacyjny produkt – to Tygryski BIO, które wyróżnia nie tylko unijne logo produktów rolnictwa ekologicznego, ale też unikalne opakowanie
Ekologia Ml(eko) w butelce – ekologiczny powrót do przeszłości?
2020-07-21 | 16:10

Ml(eko) w butelce – ekologiczny powrót do przeszłości?

Świadome zużywanie wody, obowiązkowe segregowanie odpadów, rezygnacja z toreb jednorazowych – te zmiany są niezbędne i kluczowe dla przyszłości naszej planety. Na rozwiązania
Ekologia Startup Planet Heroes nagrodzony w konkursie organizowanym przez MIT Enterprise
2020-07-16 | 12:00

Startup Planet Heroes nagrodzony w konkursie organizowanym przez MIT Enterprise

Startup Planet Heroes z białostockiego Samsung Inkubatora #dlaPlanety, może się pochwalić kolejnym międzynarodowym sukcesem. Przemysław Pyziel i Monika Habrzyk – twórcy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Firma

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Telewizja coraz chętniej wykorzystuje kamery z możliwością sterowania w czasie rzeczywistym i rozszerzoną rzeczywistość. Pandemia przyspieszyła ich rozwój

Choć branża medialna i rozrywkowa sporo straciła na pandemii, to koronawirus pozytywnie wpłynął na rozwój innowacji, zwłaszcza w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Producenci telewizyjnego sportu przetestowali nowinki technologiczne, m.in. nagrania z drona czy umieszczenie kamery na strojach sędziów. Przyszłością jest też połączenie elementów rzeczywistych z wirtualnymi i zastosowanie kamer sterowanych na żywo, które pozwolą uchwycić emocje zawodników, a widzom umożliwią bezpośredni udział w wydarzeniu.