Komunikaty PR

Rusza pierwszy w Polsce bootcamp C++ Internetu Rzeczy (IoT)

2018-03-14  |  01:00
Biuro prasowe

Szeroki zakres poznanych technologii i warsztatowy charakter zajęć, a także możliwość zdobycia pożądanych przez pracodawców kompetencji w krótkim czasie. To tylko niektóre z rzeczy, które przemawiają za bootcampem. Nie trzeba studiować przez rok, aby poznać tajniki zawodu C++ Developera - na zdobycie potrzebnych kompetencji wystarczą niecałe 2 miesiące! Jak zdobyć zawód przyszłości? Już 14 kwietnia startuje w Warszawie pierwszy w Polsce bootcamp C++ FOR IOT DEVELOPMENT, dzięki któremu będzie można zgłębić m.in. wiedzę dotyczącą między innymi budowania rozwiązań wykorzystujących niewielkie komputery oraz różnorodne czujniki.


Kim jest programista C++ platformy IoT? To osoba, która działając w obszarze Internetu Rzeczy (IoT) może zajmować się tworzeniem programów i aplikacji np. rejestrujących i pokazujących temperaturę, parametry powietrza oraz czas na tablicach świetlnych w mieście, wspomagających nawigację wewnątrz budynków, prezentujących trasę przejazdu w autobusie czy zapowiedzi głosowe przystanków. C++ Developer zajmuje się także tworzeniem i oprogramowaniem dla urządzeń ułatwiających codzienne życie na przykład regulującymi oświetlenie czy ogrzewanie w inteligentnym domu za pomocą poleceń głosowych czy na podstawie badania obecności osób w pomieszczeniu. Urządzenia IoT znajdują również szerokie zastosowanie w medycynie, energetyce oraz przemyśle.

 

W trakcie trwania bootcampu uczestnicy poznają między innymi podstawy pracy z systemem Linux, narzędzia pracy programisty urządzeń IoT oraz dowiedzą się i samodzielnie sprawdzą na czym polega działanie i programowanie mikrokontrolerów. Kolejnym etapem szkolenia będzie wprowadzenie do programowania w języku C++ i programowania obiektowego. Całość zakończy zrealizowanie finalnego projektu, który będzie obejmował budowę rozwiązania w oparciu o urządzenia IoT, pokazujący syntezę umiejętności zdobytych na kursie. Będzie on składową profilu zawodowego uczestnika, prezentowanego pracodawcom po zakończeniu nauki.



Więcej na stronach:

http://kodolamacz.pl/bootcamp-cpp/

 

www.facebook.com/kodolamacz

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Sięgnij gwiazd z ADAMED SmartUP. Zbuduj własny teleskop na letnie obserwacje Biuro prasowe
2020-07-27 | 11:00

Sięgnij gwiazd z ADAMED SmartUP. Zbuduj własny teleskop na letnie obserwacje

Letnie, nocne niebo obfituje w atrakcyjne zjawiska astronomiczne, w tym sławne spadające gwiazdy – Perseidy. Część z nich możemy obserwować gołym okiem, w przypadku innych przydatny
Edukacja MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ SZACHÓW
2020-07-15 | 15:00

MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ SZACHÓW

Od 1966 roku 20 lipca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szachów na pamiątkę utworzenia Międzynarodowej Federacji Szachowej, która powstała w Paryżu właśnie 20 lipca 1924r.
Edukacja Pekao Leasing wspiera młode talenty
2020-07-15 | 14:10

Pekao Leasing wspiera młode talenty

Pekao Leasing postanowiło wspierać młodzież, mającą pasję oraz zapał do rozwijania swoich umiejętności. Jedną z takich osób jest piętnastoletni Bartosz Lenk, młody

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Firma

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Telewizja coraz chętniej wykorzystuje kamery z możliwością sterowania w czasie rzeczywistym i rozszerzoną rzeczywistość. Pandemia przyspieszyła ich rozwój

Choć branża medialna i rozrywkowa sporo straciła na pandemii, to koronawirus pozytywnie wpłynął na rozwój innowacji, zwłaszcza w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Producenci telewizyjnego sportu przetestowali nowinki technologiczne, m.in. nagrania z drona czy umieszczenie kamery na strojach sędziów. Przyszłością jest też połączenie elementów rzeczywistych z wirtualnymi i zastosowanie kamer sterowanych na żywo, które pozwolą uchwycić emocje zawodników, a widzom umożliwią bezpośredni udział w wydarzeniu.