Komunikaty PR

Dentsu Aegis Network Polska z programem The Code

2019-03-26  |  16:10
Biuro prasowe

The CODE (Creativity, Opportunities, Diversity, Empowerment) jest autorskim programem edukacyjnym Dentsu Aegis Network koncentrującym się wokół wsparcia młodych ludzi na ich drodze do przyszłej kariery zawodowej. Pomysłodawcą i pionierem jest Wielka Brytania, w której akcja odniosła sukces już dwukrotnie. W marcu br. z akcją rusza również Bułgaria, oraz polski oddział firmy we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości. W ramach tegorocznego Dnia Przedsiębiorczości w ciągu trzech dni digitalową rzeczywistość ma szansę poznać 46 uczniów z 5 różnych szkół, za nabór których odpowiedzialna jest Fundacja:

- To już szesnasta edycja Dnia Przedsiębiorczości, w którym co roku bierze udział około trzydziestu tysięcy uczniów, a także wolontariuszy z firm i instytucji w całej Polsce. Dla uczniów jest to niepowtarzalna okazja, aby na jeden dzień wcielić się w rolę pracownika w wymarzonym przez siebie zawodzie. Z kolei wolontariusze zyskują szansę rozwoju umiejętności interpersonalnych i wpływu na przyszłość młodych ludzi. - Andrzej Pierchała, koordynator programu z ramienia Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości

Program The Code ma na celu wsparcie młodych ludzi w podejmowaniu trafnych decyzji dotyczących planowania ich dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej. Praktyka ta pozwolić ma na zapoznanie się ze stanowiskiem, na którym uczniowie chcieliby pracować w przyszłości.

- Wiele lat temu, na początku drogi zawodowej poszukiwałem inspiracji i swojego miejsca na rynku pracy. The CODE - globalny program Dentsu Aegis Network, który w tym roku startuje również w Polsce, pozwala młodym ludziom wkraczającym w dorosłość odnaleźć się w nowej dla nich sytuacji oraz poznać swoje mocne strony. Osobiście wierzę, że możemy ich inspirować, wzmacniać i wyposażać w umiejętności niezbędne do współtworzenia gospodarki cyfrowej. Już w marcu w naszym biurze startują Dni Przedsiębiorczości, w ramach których pokażemy młodzieży, na czym polega praca w branży reklamowej. CODE to fantastyczny koncept dający realny wpływ na kształtowanie rzeczywistości wokół nas. Może w nim uczestniczyć każdy pracownik. Sam osobiście dołączam do tej inicjatywy w roli wolontariusza. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

Podczas jednodniowej wizyty, każdy z uczniów dostaje swojego opiekuna-wolontariusza, któremu towarzyszyć będzie przez dwie godziny jego codziennej pracy. Uczeń ma szansę uczestniczyć w spotkaniu, stworzyć media plan czy przyjrzeć się procesowi powstawania strategii dla klienta. Zadaniem wieńczącym dzień jest wykorzystanie wcześniej nabytych umiejętności. Wolontariusze przeprowadzają grupę uczniów przez pracę na realnym briefie klienckim. W ramach burzy mózgów uczniowie wymyślają różne aktywności klienta. W ramach wizyty licealiści zwiedzają biuro, spotykają się z przedstawicielem zarządu oraz odwiedzają Dentsu Maker Lab.

Celem programu The Code jest danie młodym ludziom szansy zweryfikowania swoich wyobrażeń o wymarzonym zawodzie, pozyskanie informacji o wykształceniu, umiejętnościach czy predyspozycjach niezbędnych do wykonywania danego zawodu oraz zapoznanie się z organizacją i zarządzaniem firmą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Najnowocześniejsza szkoła w Polsce? Lublin pokazuje jak to się robi Biuro prasowe
2021-03-20 | 01:00

Najnowocześniejsza szkoła w Polsce? Lublin pokazuje jak to się robi

Kompleks Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie tworzą przedszkole i szkoła podstawowa. W sumie do użytku oddano aż 13 tys. mkw. powierzchni. Znajdują się tu nie tylko sale wykładowe i
Edukacja Rozpoczął się szczyt dedykowany działaniom na rzecz wzmocnienia ochrony zdrowia
2021-03-16 | 11:00

Rozpoczął się szczyt dedykowany działaniom na rzecz wzmocnienia ochrony zdrowia

Inicjatywa została zainagurowana w lipcu ubiegłego roku przez Światowe Forum Ekonomiczne (WEF), London School of Economics (LSE) i firmę AstraZeneca. W ramach partnerstwa eksperci opracowują
Edukacja Projekt społeczny - Next Step
2021-03-09 | 12:00

Projekt społeczny - Next Step

Nie wiesz co chcesz robić w przyszłości? Czujesz się przytłoczony tym, że musisz wybrać rozszerzenia lub studia? Stresują cię ogólnie decyzje o przyszłości? Dobrze trafiłeś!

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Medycyna

Naukowcy stworzyli syntetyczne związki imitujące działanie ludzkich peptydów. Mogą być skuteczne w walce z koronawirusem czy opryszczką [DEPESZA]

Naukowcy wykazali, że sztucznie tworzone peptoidy przeciwwirusowe niszczą otoczki wirusów za pomocą mechanizmu podobnego do tego, który obserwuje się w przypadku naturalnych ludzkich peptydów przeciwwirusowych. Te syntetyczne związki mogą być skuteczne m.in. przeciw koronawirusowi, a także wirusowi opryszczki. Tymczasem w Polsce rozpoczęły się badania kliniczne, które ocenią skuteczność amantadyny w leczeniu choroby COVID-19. – Istnieje ogromne zapotrzebowanie na nowe preparaty przeciwwirusowe – podkreśla dr Gill Diamond z Uniwersytetu w Louisville.

Ekologia

Odnajdywane w Polsce skamieniałości rzucają nowe światło na prastare zwierzęta. Pozwalają też przewidzieć zachowanie środowiska przy zmieniającym się klimacie

W Polsce odnaleziono roślinożernego dinozaura dicynodonta czy jednego z najstarszych na świecie żółwi. Kolejne odkrycia pozwalają poznać świat sprzed setek milionów lat, zwłaszcza że niemal co roku polscy naukowcy poznają kolejne gatunki żyjących dawniej zwierząt. – Badając wymarłe zwierzęta, naukowcy mogą zrozumieć, jak zachowywała się biosfera w takim świecie, który nas czeka w najbliższym czasie – gdy było bardzo gorąco, gdy przesuwały się strefy klimatyczne – mówi dr Mateusz Tałanda z Wydziału Biologii Uniwersytetu Warszawskiego.