Komunikaty PR

Premiera serialu Coca-Cola „Smaki bez granic” – międzykulturowe spotkania przy w

2019-07-04  |  12:22
Biuro prasowe

2 lipca zobaczymy pierwszy, premierowy odcinek serialu „Smaki bez granic” marki Coca-Cola. To dokumentacja międzykulturowych spotkań, których inspiracją jest podróż Coca-Cola po Polsce i kampania „Razem smakuje lepiej”. Marka zaprosiła sześciu ambasadorów kampanii o międzynarodowych korzeniach do odkrycia jednych z najpiękniejszych miejsc w naszym kraju i poznania ich lokalnych smaków. 

 

„Smaki bez granic” – jedzenie otwiera nas na nowe doświadczenia i jest kluczem do poznania innych kultur

 

Serial dokumentalny „Smaki bez granic” to kolejna odsłona najnowszej kampanii Coca-Cola „Razem smakuje lepiej”. Ideą przewodnią kampanii jest wspólny posiłek - symbol łączenia, otwartości, wspólnoty i relacji między ludźmi. Siadając razem do stołu zapominamy o różnicach i o tym, co nas dzieli. Cieszymy się spotkaniem i odkrywaniem tego, co nowe. Jako marka, Coca-Cola od zawsze szuka tego, co nas łączy. Szczególnie w dobie narastających podziałów i eskalacji różnic, dialog przy wspólnym stole nabiera coraz większej wartości. Przecież niezależnie od kultur i przekonań, wszędzie na świecie ludzie siadają do wspólnego posiłku, by po prostu być razem.  

 

Do serialu „Smaki bez granic” Coca-Cola zaprosiła znanych blogerów, którzy pochodzą z różnych stron świata, a mieszkają w Polsce. W podróż po kraju czerwonym fiatem 125P wraz z prowadzącym Wiktorem Mrozikiem wybrali się: Samar - w połowie Libanka w połowie Polka, Kasia Mecinski - Amerykanka o polskich korzeniach mieszkająca w Japonii, Matteo Brunetti - Włoch z pochodzenia, Huyen z Wietnamu, Chido z Meksyku oraz Helen Mazanova 
z Ukrainy. 

 

Ambasadorzy kampanii „Razem smakuje lepiej” odwiedzili lokalnych gospodarzy na Podkarpaciu, w Puszczy Białowieskiej, Warmii, Beskidzie Żywieckim, woj. lubelskim i na Kaszubach. Z dala od zgiełku miast i blisko natury, wzajemnie poznawali kulinarne zwyczaje. Wspólnie z gospodarzami gotowali nie tylko to, co rdzennie polskie, ale również swoją rodzimą kuchnię. Eksperymentowali i łączyli różne smaki, by na koniec w miłej atmosferze wspólnie spędzić czas przy pysznym posiłku. 

 

 

 

„Smaki bez granic”. Odcinek 1

 

W pierwszym odcinku w podróż na Łemkowszyznę wyrusza z Wiktorem Kasia Mecinski. Kasia, która jest w nieustającej podróży w swoim życiu,  inspiruje ciekawością świata i otwartością. Zatrzymają się z Wiktorem w pasiece, zajrzą do wędzarni gospodarzy Malowanych Wierchów - Kasi i Alberta, spróbują japońskich kanapek onigiri i odkryją, do czego prowadzą samotne drzwi na polanie w Beskidzie Niskim. Już oglądając pierwszy odcinek, ma się ochotę wyruszyć w poszukiwaniu nowych smaków i spotkań.

 

Wspólny posiłek – znak szczerości i otwartości 

 

Może się wydawać, że siadanie razem do stołu to codzienny, zwykły rytuał. A jednak ten prosty zwyczaj od zawsze wyraża naszą potrzebę komunikacji, interakcji, wspólnoty. Jako przestrzeń codziennych zdarzeń, niesie ze sobą szczerość. Rytuał dzielenia się jedzeniem jest tak naprawdę okazywaniem miłości, pokazywaniem, że o kogoś dbamy. Zapraszanie innych do stołu jest okazywaniem szacunku i gościnności.

 

„Smaki bez granic” podkreślają bezpośredniość, jaka towarzyszy spotkaniom przy stole. Nawet jeśli dzielą nas tysiące kilometrów, tak jak bohaterów serialu, wspólny posiłek pozwala pokonać te bariery i cieszyć się wspólnym czasem.

 

- Zaproszenie do wspólnego posiłku i gotowania, tak codziennej czynności, jest najlepszym sposobem na zawiązanie relacji i otwarcie się na nowe doświadczenia. Polska historycznie była krajem niezwykle różnorodnym etnicznie. To, czy będziemy doceniać bogactwo płynące  z różnych kultur na co dzień i sprawiać, by nasze stoły były różnorodne, otwarte, gościnne, zależy od nas samych. Coca-Cola od zawsze podkreśla twórczą i inspirującą energię pozytywnych emocji, również płynącą ze spotkań z innymi ludźmi. Wtedy można czerpać pełną radość z życia– mówi Ula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola. 

 

Kampania Coca-Cola „Razem smakuje lepiej”

 

W kampanii „Razem smakuje lepiej” Coca-Cola zaprasza do celebracji chwil spędzonych razem. W reklamie widzimy międzynarodowe środowisko ludzi w różnych częściach świata, którzy niezależnie od różnic kulturowych, potrafią spędzać ze sobą czas i zapomnieć o potencjalnych uprzedzeniach. Wymownym akcentem spotu jest kultowa piosenka Luisa Armstronga „What a wonderful world”.

 

Zespół zaangażowany w produkcję serialu „Smaki bez granic”

 

Za kreację i koordynację serialu „Smaki bez granic” odpowiada White Paper Agency, za produkcję F25. Zespół produkcyjny serialu: Jarek Tokarski – reżyser i autor scenariusza, Dominika Podczaska,  Bartosz Hławka – operatorzy obrazu, Kuba Sztuk – operator kamery. Partnerem medialnym jest Onet. 

  

 

 

 

Gdzie oglądać serial „Smaki bez granic“

 

Serial będzie można obejrzeć premierowo  w każdy wtorek od 2 lipca do 6 sierpnia o godz. 14:00 na stronie głównej Onet. Odcinki programu będą też dostępne  na stronie smakibezgranic.onet.pl oraz vod.pl.

 

Link do serii „Smaki bez granic”: https://www.youtube.com/watch?v=RDJ1O_vmHNQ

Teaser pierwszego odcinka: https://www.youtube.com/watch?v=IO2aadAUbOk

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Nietypowe rozwiązania we wkładach stalowych Biuro prasowe
2020-06-30 | 11:30

Nietypowe rozwiązania we wkładach stalowych

Warunki klimatyczne panujące w krajach północnych sprawiają, iż skandynawskie technologie grzewcze uchodzą za jedne z najlepszych na świecie. Charakteryzuje je nie tylko
Dom Postępy na placu budowy inwestycji Piątkowska 103
2020-06-29 | 11:42

Postępy na placu budowy inwestycji Piątkowska 103

Prace budowlane przy Piątkowskiej 103 w Poznaniu nabierają tempa. Z dnia na dzień zaobserwować można ich kolejne efekty. Obecnie intensywne działania dotyczą szczególnie hali
Dom Osiedla dla małych mieszkańców
2020-06-29 | 11:33

Osiedla dla małych mieszkańców

Wybór idealnego mieszkania dla siebie i swoich najbliższych to jeden z celów jakie stawiają przed sobą wszyscy, spełniający swoje marzenia o szczęśliwej rodzinie. Dla dzieci,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Internet

W czasie pandemii liczba ataków DDoS wzrosła o ponad 500 proc. Cyberprzestępcy wzięli na celownik zarówno wielkie korporacje, jak i małe firmy [DEPESZA]

Pandemia koronawirusa zwiększyła aktywność cyberprzestępców. Specjaliści ds. cyberbezpieczeństwa zanotowali nie tylko wzmożoną aktywność przestępców wymierzoną w użytkowników świadczących pracę zdalną, na celowniku znalazła się także infrastruktura sieciowa dużych i małych firm. Z analiz przeprowadzonych przez ekspertów Nexusguard Research wynika, że w pierwszym kwartale liczba ataków DDoS wzrosła o  278 proc. względem analogicznego okresu w roku ubiegłym i aż o 542 proc. w porównaniu do czwartego kwartału 2019 roku.

Robotyka i SI

Ekspert rynku: Polacy powinni skupić się na tworzeniu oprogramowania i aplikacji dla dronów, a nie samych maszyn

Drony sprawdzają infrastrukturę, badają place budowy, pomagają ratownikom, monitorują populacje dzikiej przyrody i analizują parkingi. Od szybkich dostaw w godzinach szczytu do skanowania nieosiągalnej bazy wojskowej – okazują się niezwykle przydatne w miejscach, do których człowiek nie może dotrzeć. Do tego potrzebują jednak coraz bardziej zaawansowanych technologii.  – Drony to nie lotnictwo, drony to Przemysł 4.0, informatyka. I w tym kierunku powinna pójść Polska – przekonuje Sławomir Kosieliński, prezes Fundacji Instytut Mikromakro.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.