Trwa 7-dniowa kampania online dla Neonetu
PR Calling
św. Bonifacego 141
02-909 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Wystartowała kampania online, która ma na celu zachęcić internautów do skorzystania z najnowszej promocji Neonetu – sieci sklepów z branży RTV-AGD. „Tydzień Wielkich Rabatów” potrwa do końca maja, a działania digital wspiera wrocławska agencja adCookie.
Wyzwaniem krótki czas trwania kampanii
Kampania online prowadzona przez adCookie obejmuje działania online w takich kanałach, jak display, e-mail marketing, mobile a także reklamy kontekstowe, w tym galerie produktowe. Zakup mediów odbywa się w głównej mierze w modelu RTB (Real Time Bidding), który pozwala na zakup powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym. Dzięki temu budżet reklamowy zostaje wykorzystany w sposób najbardziej zoptymalizowany, ponieważ przekaz dociera tylko do ściśle określonych grup docelowych.
Działania dla Neonetu to spore wyzwanie, głównie ze względu na czas trwania kampanii. Jej planowany zasięg, a także gama promowanych produktów są bardzo duże i wymagają mocnej dywersyfikacji jeżeli chodzi o dobór narzędzi, form reklamy i segmentacji. Optymalizacja kampanii także będzie prowadzona w czasie rzeczywistym dzięki automatycznym algorytmom, a przy tym jej wyniki będą weryfikowane z wyjątkowo dużą częstotliwością – wyjaśnia Krzysztof Karmiński, Programmatic Buying Manager adCookie.
W kampanii został wykorzystany dedykowany landing page z kreacjami informującymi o trwającej promocji. Jego celem jest zachęcenie grupy docelowej do zapoznania się z ofertą sklepu oraz zakupu elektroniki w promocyjnej cenie. Rabaty obejmują całą ofertę Neonetu – sprzęt RTV, AGD, telefony, telewizory, a także komputery i konsole do gier.

Smakuj jakości w każdym wypieku – Panasonic prezentuje serię wypiekacz do chleba

Na co zwrócić uwagę planując zakup lodówki

5 rzeczy, na które powinniśmy zwrócić uwagę kupując suszarkę automatyczną
Więcej ważnych informacji
Kalendarium
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Medycyna

Naukowcy stworzyli syntetyczne związki imitujące działanie ludzkich peptydów. Mogą być skuteczne w walce z koronawirusem czy opryszczką [DEPESZA]
Naukowcy wykazali, że sztucznie tworzone peptoidy przeciwwirusowe niszczą otoczki wirusów za pomocą mechanizmu podobnego do tego, który obserwuje się w przypadku naturalnych ludzkich peptydów przeciwwirusowych. Te syntetyczne związki mogą być skuteczne m.in. przeciw koronawirusowi, a także wirusowi opryszczki. Tymczasem w Polsce rozpoczęły się badania kliniczne, które ocenią skuteczność amantadyny w leczeniu choroby COVID-19. – Istnieje ogromne zapotrzebowanie na nowe preparaty przeciwwirusowe – podkreśla dr Gill Diamond z Uniwersytetu w Louisville.
Ekologia
Odnajdywane w Polsce skamieniałości rzucają nowe światło na prastare zwierzęta. Pozwalają też przewidzieć zachowanie środowiska przy zmieniającym się klimacie

W Polsce odnaleziono roślinożernego dinozaura dicynodonta czy jednego z najstarszych na świecie żółwi. Kolejne odkrycia pozwalają poznać świat sprzed setek milionów lat, zwłaszcza że niemal co roku polscy naukowcy poznają kolejne gatunki żyjących dawniej zwierząt. – Badając wymarłe zwierzęta, naukowcy mogą zrozumieć, jak zachowywała się biosfera w takim świecie, który nas czeka w najbliższym czasie – gdy było bardzo gorąco, gdy przesuwały się strefy klimatyczne – mówi dr Mateusz Tałanda z Wydziału Biologii Uniwersytetu Warszawskiego.