Komunikaty PR

Trwa 7-dniowa kampania online dla Neonetu

2017-05-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dworzyńska
PR Calling

św. Bonifacego 141
02-909 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com

Wystartowała kampania online, która ma na celu zachęcić internautów do skorzystania z najnowszej promocji Neonetu – sieci sklepów z branży RTV-AGD. „Tydzień Wielkich Rabatów” potrwa do końca maja, a działania digital wspiera wrocławska agencja adCookie.

 

Wyzwaniem krótki czas trwania kampanii

Kampania online prowadzona przez adCookie obejmuje działania online w takich kanałach, jak display, e-mail marketing, mobile a także reklamy kontekstowe, w tym galerie produktowe. Zakup mediów odbywa się w głównej mierze w modelu RTB (Real Time Bidding), który pozwala na zakup powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym. Dzięki temu budżet reklamowy zostaje wykorzystany w sposób najbardziej zoptymalizowany, ponieważ przekaz dociera tylko do ściśle określonych grup docelowych.

Działania dla Neonetu to spore wyzwanie, głównie ze względu na czas trwania kampanii. Jej planowany zasięg, a także gama promowanych produktów są bardzo duże i wymagają mocnej dywersyfikacji jeżeli chodzi o dobór narzędzi, form reklamy i segmentacji. Optymalizacja kampanii także będzie prowadzona w czasie rzeczywistym dzięki automatycznym algorytmom, a przy tym jej wyniki będą weryfikowane z wyjątkowo dużą częstotliwością – wyjaśnia Krzysztof Karmiński, Programmatic Buying Manager adCookie.

W kampanii został wykorzystany dedykowany landing page z kreacjami informującymi o trwającej promocji. Jego celem jest zachęcenie grupy docelowej do zapoznania się z ofertą sklepu oraz zakupu elektroniki w promocyjnej cenie. Rabaty obejmują całą ofertę Neonetu – sprzęt RTV, AGD, telefony, telewizory, a także komputery i konsole do gier.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Nowe wyzwania w walce o zdrowe powietrze Biuro prasowe
2020-05-05 | 01:00

Nowe wyzwania w walce o zdrowe powietrze

Na jakość powietrza wpływ ma wiele czynników. I tak przykładowo zakończenie sezonu smogowego nie jest kresem dla występowania w powietrzu szkodliwych substancji. Przecież wiosna to
AGD i RTV Pakowanie próżniowe pozwala robić zakupy rzadziej?
2020-05-05 | 01:00

Pakowanie próżniowe pozwala robić zakupy rzadziej?

W obecnych czasach szczególne znaczenie zyskuje odpowiednie przechowywanie żywności. Zakupy staramy się robić raz w tygodniu i nie chcemy, aby poszczególne produkty uległy
AGD i RTV Nowość - najcichszy odkurzacz marki Electrolux - PURE D8.2 SILENCE
2020-04-23 | 15:00

Nowość - najcichszy odkurzacz marki Electrolux - PURE D8.2 SILENCE

Electrolux od lat zwraca uwagę na potrzeby swoich konsumentów. Już w 2003 r. na rynek trafiła pierwsza generacja cichych odkurzaczy. Od tej pory firma rozwija pozycję lidera

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Internet

W czasie pandemii liczba ataków DDoS wzrosła o ponad 500 proc. Cyberprzestępcy wzięli na celownik zarówno wielkie korporacje, jak i małe firmy [DEPESZA]

Pandemia koronawirusa zwiększyła aktywność cyberprzestępców. Specjaliści ds. cyberbezpieczeństwa zanotowali nie tylko wzmożoną aktywność przestępców wymierzoną w użytkowników świadczących pracę zdalną, na celowniku znalazła się także infrastruktura sieciowa dużych i małych firm. Z analiz przeprowadzonych przez ekspertów Nexusguard Research wynika, że w pierwszym kwartale liczba ataków DDoS wzrosła o  278 proc. względem analogicznego okresu w roku ubiegłym i aż o 542 proc. w porównaniu do czwartego kwartału 2019 roku.

Robotyka i SI

Ekspert rynku: Polacy powinni skupić się na tworzeniu oprogramowania i aplikacji dla dronów, a nie samych maszyn

Drony sprawdzają infrastrukturę, badają place budowy, pomagają ratownikom, monitorują populacje dzikiej przyrody i analizują parkingi. Od szybkich dostaw w godzinach szczytu do skanowania nieosiągalnej bazy wojskowej – okazują się niezwykle przydatne w miejscach, do których człowiek nie może dotrzeć. Do tego potrzebują jednak coraz bardziej zaawansowanych technologii.  – Drony to nie lotnictwo, drony to Przemysł 4.0, informatyka. I w tym kierunku powinna pójść Polska – przekonuje Sławomir Kosieliński, prezes Fundacji Instytut Mikromakro.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.