Komunikaty PR

Pracuj zdrowo i komfortowo – Platinet prezentuje biurka z elektryczną regulacją

2018-09-10  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania POBIERZ ( 8.72 MB )

Platinet wprowadza do oferty biurka regulowane elektrycznie, które umożliwiają pracę w pozycji siedzącej i stojącej. Nowość została wyposażona w wygodny kontroler z wyświetlaczem LCD, który pozwala na zapamiętanie trzech rożnych wysokości oraz przypominanie o konieczności zmiany pozycji.

Praca przed komputerem sprawia, że kilkaset godzin miesięcznie spędzamy w wymuszonej, siedzącej pozycji, która niesie za sobą ryzyko negatywnych następstw zdrowotnych. Biurka z elektryczną regulacją blatu pozwalają pracować naprzemiennie w pozycji siedzącej i stojącej – takie rozwiązanie zmniejsza obciążenie kręgosłupa i stawów biodrowych, mobilizuje do pracy mięśnie, co przekłada się na utrzymanie prawidłowego krążenia i efektywniejszego spalania kalorii.

Do oferty producenta trafiły stelaże w trzech kolorach – czarnym, szarym i białym. Mają możliwość zmiany rozstawu i zostały wyposażone w mechanizm elektryczny, który umożliwia regulację wysokości blatu w zakresie 70-130 cm. Wygodny kontroler z wyświetlaczem LCD pozwala ustawić odpowiednią wysokość blatu za pomocą jednego naciśnięcia przycisku. Użytkownik może też zdefiniować trzy wysokości, które następnie zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Funkcja przypomnienia poinformuje użytkownika o optymalnym czasie na zmianę pozycji pracy.

Sugerowana cena detaliczna zestawu blat + stelaż z elektrycznym mechanizmem podnoszenia wynosi 1999,99 zł brutto. W sprzedaży dostępny jest również sam stelaż z elektrycznym mechanizmem podnoszenia w cenie 1399,90 zł brutto. Podobnie jak wszystkie inne produkty firmy Platinet, także biurka z elektryczną regulacją wysokości są objęte 24-miesięczną gwarancją realizowaną na terenie Polski. Produkty można kupić w oficjalnym sklepie internetowym producenta nie płacąc przy tym za dostawę.

O firmie Platinet

Platinet to międzynarodowa i dynamicznie rozwijającą się firma z branży elektroniki użytkowej, nośników danych, technologii bezprzewodowych, urządzeń mobilnych i akcesoriów komputerowych. Firma powstała w 2001 roku, a obecnie jej biura mieszczą się w najbardziej strategicznych miejscach globu: Shenzhen w Chinach, Nowym Jorku w Stanach Zjednoczonych i w Europejskiej siedzibie w Krakowie.

Więcej informacji na temat marki Platinet i jej oferty produktowej można znaleźć pod adresem: platinet.eu

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Samsung zaprasza na finał MasterChef Junior Biuro prasowe
2021-05-06 | 01:00

Samsung zaprasza na finał MasterChef Junior

Szósta edycja zmagań młodych i zdolnych kucharzy dobiega końca. Już 9 maja stacja TVN wyemituje finałowy, 10. odcinek programu MasterChef Junior, w którym wyłoniony zostanie
AGD i RTV Badanie Samsung: Polacy otwarci na inteligentne technologie w pralkach
2021-04-29 | 12:00

Badanie Samsung: Polacy otwarci na inteligentne technologie w pralkach

Pralki uczące się nawyków, adaptujące się do sytuacji oraz doradzające użytkownikowi w codziennym praniu są przez Polaków zarówno pożądane jak i postrzegane jako
AGD i RTV Nowa linia Samsung AI Control: czego możesz oczekiwać od inteligentnej pralki?
2021-04-29 | 01:00

Nowa linia Samsung AI Control: czego możesz oczekiwać od inteligentnej pralki?

Co mogą nam dzisiaj zaoferować inteligentne pralki? Urządzenia z nowej linii Samsung AI Control zapewniają nie tylko doskonałe efekty prania, ale także optymalne zużycie wody i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Firma

Nowe technologie zmieniają marketing. Innowacyjne narzędzia pozwalają wykorzystać w czasie rzeczywistym m.in. zmiany pogody czy stan powietrza

Polski rynek e-commerce w 2020 roku wart był 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres pandemii COVID-19 przyniósł niemal trzykrotne przyspieszenie, do 43 proc. r/r. Dla firm pandemia oznaczała konieczność szybkiego cyfrowego rozwoju, który jednak nie zawsze przekładał się na sprzedaż. Konieczne jest szybkie reagowanie na wydarzenia, czyli marketing w czasie rzeczywistym. Zmiany pogody, wahania na rynku finansowym, a nawet wydarzenia sportowe wpływają na zachowania konsumentów. Opracowane przez Polaków narzędzie pozwala marketerom nie tylko na gromadzenie najistotniejszych danych z otoczenia, lecz także na ich wykorzystanie w real-time marketingu.