Komunikaty PR

Candy prezentuje nową serię urządzeń - SmartPro

2019-11-06  |  10:30
Biuro prasowe

Firma Candy wprowadziła do oferty serię SmartPro, która obejmuje pralki, pralko-suszarki oraz suszarki. Nowe urządzenia powstały z myślą o inteligentnym praniu, tak aby oszczędzać czas na wykonywanie domowych obowiązków oraz ograniczyć zużycie energii. Ta nowoczesna seria z pewnością sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających użytkowników.

Oszczędność czasu i ekologia

Pralki Candy SmartPro umożliwiają wykonanie jednego cyklu prania w mniej niż godzinę. Sprzęty oferują wybór aż dziewięciu szybkich programów – oznacza to więcej czasu na odpoczynek i przyjemności. Easy Iron gwarantuje aż do 80% mniej zagnieceń na ubraniach dzięki funkcji pary.

Dodatkowo urządzenia posiadają klasę energetyczna A+++, zużywając małą ilość prądu, a użytkownicy mogą zadbać o ekologię oraz o domowy budżet. Istotną funkcją, którą oferuje SmartPro, jest możliwość wyboru trzech poziomów stopnia zabrudzenia.

Urządzenia posiadają także ciekawy design, a elegancki wygląd dodaje im m.in. srebrna rączka. Seria SmartPro charakteryzuje się także wygodą użytkowania, na co wpływa czytelny wyświetlacz oraz możliwość zdalnego uruchamiania urządzenia, korzystając z aplikacji simply-Fi.

Efektywne suszenie

Suszarki z serii SmartPro również zadbają o oszczędność czasu (dostępne są szybkie programy suszenia) oraz o ekologię. Urządzenie zostało wyposażone w dedykowane programy do suszenia białych rzeczy, jeansów, kolorowego i ciemnego prania, syntetyków, koszul oraz wełnianych ubrań. Suszarki posiadają Certyfikat Woolmark.

 

Seria SmartPro dostępna jest m.in. w sklepach RTV Euro AGD, Media Expert i Media Markt w cenach od 999 zł.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Nowa marka na rynku klimatyzacji Biuro prasowe
2020-07-22 | 08:55

Nowa marka na rynku klimatyzacji

ANG Klimatyzacja to najbardziej dynamiczny dystrybutor klimatyzacji w Polsce. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów firma stworzyła własną markę urządzeń, które
AGD i RTV Nowe wyzwania w walce o zdrowe powietrze
2020-05-05 | 01:00

Nowe wyzwania w walce o zdrowe powietrze

Na jakość powietrza wpływ ma wiele czynników. I tak przykładowo zakończenie sezonu smogowego nie jest kresem dla występowania w powietrzu szkodliwych substancji. Przecież wiosna to
AGD i RTV Pakowanie próżniowe pozwala robić zakupy rzadziej?
2020-05-05 | 01:00

Pakowanie próżniowe pozwala robić zakupy rzadziej?

W obecnych czasach szczególne znaczenie zyskuje odpowiednie przechowywanie żywności. Zakupy staramy się robić raz w tygodniu i nie chcemy, aby poszczególne produkty uległy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Firma

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Telewizja coraz chętniej wykorzystuje kamery z możliwością sterowania w czasie rzeczywistym i rozszerzoną rzeczywistość. Pandemia przyspieszyła ich rozwój

Choć branża medialna i rozrywkowa sporo straciła na pandemii, to koronawirus pozytywnie wpłynął na rozwój innowacji, zwłaszcza w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Producenci telewizyjnego sportu przetestowali nowinki technologiczne, m.in. nagrania z drona czy umieszczenie kamery na strojach sędziów. Przyszłością jest też połączenie elementów rzeczywistych z wirtualnymi i zastosowanie kamer sterowanych na żywo, które pozwolą uchwycić emocje zawodników, a widzom umożliwią bezpośredni udział w wydarzeniu.