Komunikaty PR

Beko inwestuje w zdrowy tryb życia!

2018-09-06  |  09:00
Biuro prasowe

W odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się oczekiwania i potrzeby konsumentów, Beko stworzyło szereg produktów, które wspierają zdrowy styl życia. Począwszy od lodówek wyposażonych w technologię pozwalającą dłużej utrzymać świeżość i wartości odżywcze produktów spożywczych, po łatwiejsze czyszczenie urządzeń mające na celu zaoszczędzenie czasu i energii. Nowości Beko idealnie wpisują się w ideę nowoczesnego domu i ekologiczny tryb życia.

Gotowanie wspomagane parą

Ograniczona przestrzeń kuchenna nie będzie już powstrzymywać przed przygotowaniem zdrowych posiłków. Mając na uwadze zarówno posiadaczy dużych jak i kompaktowych kuchni, Beko stworzyło piekarnik Combi Steam+Oven, który dzięki otworom w bocznych ścianach piekarnika efektywnie rozprowadza powietrze po całej komorze grzewczej, a szereg dostępnych opcji parowych dostosowanych do różnych potraw i wymagań, oraz technologia FlameAdjust™ dostępna w płycie gazowej do zabudowy sprawiają, że przyrządzanie zdrowych posiłków nigdy nie było prostsze! Po skończonym gotowaniu nie musisz też martwić się o czystość płyty gazowej - specjalna powłoka PractiClean™ zapewni łatwiejsze i szybsze usunięcie brudu powstałego na kuchence podczas gotowania. Dodatkowo piekarnik posiada ulepszony, interaktywny wyświetlacz TFT, pozwalający na łatwiejsze zarządzanie i odczytywanie ustawień cyfrowych oraz okap kuchenny typu T z wbudowanym czujnikiem temperatury, który wykrywając nawet najdrobniejsze zmiany temperatury powietrza odpowiednio reguluje wentylację okapu, dbając o to, aby przygotowywanie posiłków było przyjemnym i bezstresowym doświadczeniem.

Świeżość na dłużej

Kolejną nowością od marki Beko, zaprezentowaną podczas targów IFA 2018, są lodówki łączące technologie EverFresh+, FreshGuard i DoorAssist, dzięki którym przechowywanie żywności nigdy nie było prostsze. Wbudowana komora EverFresh+ minimalizuje wahania temperatury wewnątrz szuflady, a specjalnie wytłoczona, perforowana pokrywa gwarantuje idealny poziom wilgotności dla warzyw i owoców, dzięki czemu zachowują świeżość i przydatność do spożycia nawet do 30 dni dłużej. Dodatkowo lodówki Beko wyposażone są w technologię FreshGuard, wykorzystującą specjalnie powlekany filtr i diody UV, które neutralizują cząsteczki nieprzyjemnego zapachu, jednocześnie eliminując je z przestrzeni lodówki. Dzięki technologii DoorAssist otwieranie lodówki stanie się łatwe i przyjemne. Lekkie dotknięcie rączki to wszystko, czego potrzeba do uchylenia drzwi lodówki o 10-15 stopni i szybszego jej otwarcia.

Zadbaj o swoje naczynia

Zmywarka to jedno z najważniejszych kuchennych udogodnień, które nie tylko czyści i dba o naczynia, ale także pozwala oszczędzić czas i energię. A co gdybyś mógł zdalnie sterować pracą zmywarki, a ona sama dozowała ilość potrzebnego detergentu? Teraz to możliwe! Nowe, innowacyjne zmywarki Beko posiadają wbudowane automatyczne dozowanie środka czyszczącego, dzięki czemu idealnie dobierają odpowiednią ilość płynu do załadunku zmywarki. Funkcja AutoDosing, reagując na wybrany program, szacuje dokładną ilość detergentu wymaganą do uzyskania najlepszego rezultatu. Beko poszło o krok dalej, stosujac dodatkowe udogodnienie - fukncję smart HomeWhiz, która daje możliwość zdalnego sterowania pracą urządzenia z dowolnego miejsca, w którym się znajdujesz. Dodatkowo wbudowana funkcja AquaIntense 360 dzięki specjalnie zaprojektowanej dyszy pozwala na dostęp do każdego zakamarka komory zmywającej, dzięki czemu naczynia bedą lśniące i krystaliczne czyste.

Blender próżniowy gwarancją zdrowszego posiłku

W nowych blenderach Beko została zastosowana technologia próżniowa, dzięki której w maksymalnym stopniu wykorzystujemy wszystkie składniki odżywcze i witaminy zawarte w produktach spożywczych. Specjalna konstrukcja blendera próżniowego odsysa powietrze z wnętrza urządzenia, a pokrywa zapobiega przedostawaniu sie powietrza do wnętrza urządzenia podczas przygotowywania posiłków, co zmniejsza utlenianie i zapewnia utrzymanie wartości odżywczych wszystkich produtków. W porównaniu ze standardowym blenderem, blender próżniowy Beko pozwala na zachowanie o 40% więcej witaminy C z wykorzystywanych produktów, a także zapewnia gładszą, nie spienioną konsystencję, nawet w przypadku przechowywania posiłków przez noc.

Dodatkowe informacje o marce BEKO

Beko to druga największa w Europie marka, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń, telewizory czy kuchenki elektryczne. Od 2014 roku oficjalny sponsor klubu piłkarskiego FC Barcelona, a od 1 lipca 2018 roku – jego Główny Partner. W 2018 roku Beko zainicjowało kampanię społeczną „Jedz jak Mistrz” z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w zdrowszym żywieniu dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Samsung zaprasza na finał MasterChef Junior Biuro prasowe
2021-05-06 | 01:00

Samsung zaprasza na finał MasterChef Junior

Szósta edycja zmagań młodych i zdolnych kucharzy dobiega końca. Już 9 maja stacja TVN wyemituje finałowy, 10. odcinek programu MasterChef Junior, w którym wyłoniony zostanie
AGD i RTV Badanie Samsung: Polacy otwarci na inteligentne technologie w pralkach
2021-04-29 | 12:00

Badanie Samsung: Polacy otwarci na inteligentne technologie w pralkach

Pralki uczące się nawyków, adaptujące się do sytuacji oraz doradzające użytkownikowi w codziennym praniu są przez Polaków zarówno pożądane jak i postrzegane jako
AGD i RTV Nowa linia Samsung AI Control: czego możesz oczekiwać od inteligentnej pralki?
2021-04-29 | 01:00

Nowa linia Samsung AI Control: czego możesz oczekiwać od inteligentnej pralki?

Co mogą nam dzisiaj zaoferować inteligentne pralki? Urządzenia z nowej linii Samsung AI Control zapewniają nie tylko doskonałe efekty prania, ale także optymalne zużycie wody i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Firma

Nowe technologie zmieniają marketing. Innowacyjne narzędzia pozwalają wykorzystać w czasie rzeczywistym m.in. zmiany pogody czy stan powietrza

Polski rynek e-commerce w 2020 roku wart był 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres pandemii COVID-19 przyniósł niemal trzykrotne przyspieszenie, do 43 proc. r/r. Dla firm pandemia oznaczała konieczność szybkiego cyfrowego rozwoju, który jednak nie zawsze przekładał się na sprzedaż. Konieczne jest szybkie reagowanie na wydarzenia, czyli marketing w czasie rzeczywistym. Zmiany pogody, wahania na rynku finansowym, a nawet wydarzenia sportowe wpływają na zachowania konsumentów. Opracowane przez Polaków narzędzie pozwala marketerom nie tylko na gromadzenie najistotniejszych danych z otoczenia, lecz także na ich wykorzystanie w real-time marketingu.